Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Saphira zei:31e augustus mijn enige herex, daarna alles verhuizen van kot.
20e beginnen met studeren.
Nu nog weten wat te doen de eerste 20 dagen van augustus, eens raar om niet al direct te moeten beginnen studeren. Tvoelt zo 'leeg' aan

Exorikos zei:Zoek een lief? Ahnee, wacht.![]()
tis 'n werkmens eh, kheb 'n oudje vast 
edraket zei:Nu ook al in deze thread kil911ler lastigvallen
Nog een weekske chillen peizek, 1 en 7 september herexamen. Daarna nog 3 weken stage doen denk ik.
PinkyNTheBrain zei:Ik zit in zowat exact hetzelfde schuitjealleen weet ik nog niet wnnr mijn één herexamen valt.

Exorikos zei:Net dat het zo'n grote universiteit is. Hoe meer examens en studenten er ingepland moeten worden, hoe moeilijker. Logisch toch? Het blijft wel belachelijk.
josilirios zei:geen illusies, ik heb mijn data en geraak gewoon niet gestart
Iemand zei:Heb on line request ingevuld om boek te ontlenen van 't unief. Bij pick up location staat er UB. Is dat de universiteitsbibliotheek of wordt dat boek naar de faculteit verscheept?
Vermoed de Boekentoren?
Elosopardo zei:Examenroosters komen de 3de augustus op toledo en de examens beginnen al 3 weken later. Goe bezig KUL![]()
coldplayke zei:Bij onze faculteit beginnen ze 2 weken later al. Als ge meer dan 1 herexamen hebt, valt dat gewoon niet te plannen.
'k ben dan toch ni den enige die het ondervindtedraket zei:Nu ook al in deze thread kil911ler lastigvallen![]()

Exorikos zei:Of als je er maar eentje hebt en je moet daarvoor speciaal van het buitenland terugkomen...
NotoriousP zei:Dan zou ik dat gewoon het jaar erop doen...