Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Saphira

Legacy Member
31e augustus mijn enige herex, daarna alles verhuizen van kot.
20e beginnen met studeren.
Nu nog weten wat te doen de eerste 20 dagen van augustus :unsure:, eens raar om niet al direct te moeten beginnen studeren. Tvoelt zo 'leeg' aan

Misericordiam

Legacy Member
Hier op't gemak al beetje aan het werken aan grote taak.

herexamen op 23 en 31 augustus

Vak 1: 10 dagen voor gereseveerd
Vak 2: 8 dagen voor gereserveerd

CHILLAXIN

Exorikos

Legacy Member
Saphira zei:
31e augustus mijn enige herex, daarna alles verhuizen van kot.
20e beginnen met studeren.
Nu nog weten wat te doen de eerste 20 dagen van augustus :unsure:, eens raar om niet al direct te moeten beginnen studeren. Tvoelt zo 'leeg' aan

Zoek een lief? Ahnee, wacht. :unsure:

edraket

Legacy Member
Nu ook al in deze thread kil911ler lastigvallen :s:s:s:s:s:s:s:s

Nog een weekske chillen peizek, 1 en 7 september herexamen. Daarna nog 3 weken stage doen denk ik.

Fliblit

Legacy Member
Binnen 20 dagen eerste examen, dan nog een op 22, 25 en een kleintje op 29 augustus. Essay is vandaag of morgen af, dan beginnen blokken :)

Saphira

Legacy Member
edraket zei:
Nu ook al in deze thread kil911ler lastigvallen :s:s:s:s:s:s:s:s

Nog een weekske chillen peizek, 1 en 7 september herexamen. Daarna nog 3 weken stage doen denk ik.

kzou anders op elke post dak zet hem nog eens aanhalen, kdenk da da leuker is

Elosopardo

Legacy Member
Examenroosters komen de 3de augustus op toledo en de examens beginnen al 3 weken later. Goe bezig KUL ;)

DéWé

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Ik zit in zowat exact hetzelfde schuitje :p alleen weet ik nog niet wnnr mijn één herexamen valt.

Hehe, ik heb wel een reis van mijn twee maand in oktober om naar uit te kijken :D

Exorikos zei:
Net dat het zo'n grote universiteit is. Hoe meer examens en studenten er ingepland moeten worden, hoe moeilijker. Logisch toch? Het blijft wel belachelijk.

Op de UA liggen die examenroosters al maanden op voorhand vast. En toch worden die amper een maand op voorhand meegedeeld... Afgezien van een kleine wijziging hier en daar zal daar toch niet veel meer aan veranderen.
Ik weet niet meer van waar ik dat juist heb, een of ander artikel een paar jaar terug toen er bij ons veel over te doen was in de studentenraad enzo.

Matt.

Legacy Member
Iemand zei:
Heb on line request ingevuld om boek te ontlenen van 't unief. Bij pick up location staat er UB. Is dat de universiteitsbibliotheek of wordt dat boek naar de faculteit verscheept?

Vermoed de Boekentoren?

Ge kunt dat naar uw eigen faculteit laten brengen maar dat kost wel 5 euro of zo. Anders afhalen in de bib waar het boek zich bevindt gewoon.

coldplayke

Legacy Member
Elosopardo zei:
Examenroosters komen de 3de augustus op toledo en de examens beginnen al 3 weken later. Goe bezig KUL ;)

Bij onze faculteit beginnen ze 2 weken later al. Als ge meer dan 1 herexamen hebt, valt dat gewoon niet te plannen.

Elosopardo

Legacy Member
coldplayke zei:
Bij onze faculteit beginnen ze 2 weken later al. Als ge meer dan 1 herexamen hebt, valt dat gewoon niet te plannen.

Inderdaad, slecht geregeld. Ocharme mensen met veel herexamens

coldplayke

Legacy Member
Ik heb er maar 1 (voor de duidelijkheid), dus ik probeer geen medelijden voor mezelf op te wekken ;)

Th1x4nG

Legacy Member
12 op mijn inhaalexamen. Veel punten geven ze precies echt ni graag, maja... tis genoeg e

cdp1193

Legacy Member
Morgen ga ik rustig beginnen blokken voor m'n enigste herexamen. 20 dagen zal wel voldoende zijn om te slagen zeker.:unsure:

Exorikos

Legacy Member
NotoriousP zei:
Dan zou ik dat gewoon het jaar erop doen...

Ik wil volgend jaar zeker in eerste zit afstuderen en met kernenergie er nog eens bij is dat toch een risico. Het is niet dat ik op reis ben. Ik zit dan voor mijn thesis op CERN. Voor mij een geldige reden om te verplaatsen indien nodig. Ik hoop dat ze in dat geval er ook zo over gaan denken.

josilirios

Legacy Member
morgen begin ik normaal te studeren voor herexamens, suckt wel dat mijn schrijfhand ingepakt is, ik studeer normaalgezien door te schrijven en het zal nu toch voor efkes op een andere manier moeten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan