Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Nas

Legacy Member
Ale, ge komt dus eigenlijk met een bende chicks wat zonnekloppen?

Ofwel met uw bomma :s:s

Th1x4nG

Legacy Member
stinky zei:
Zo vreemd da ge da examen nu had. Bij ons doen ze da denk steeds in de huidige examenperiode ofzo.

Utred zei:
Waarom had ge inhaalexamen?

Brek zei:

kil911ler zei:
Bij ons vallen alle inhaalexamens op de laatste vrijdag van de examenperiode :o

Ofc speciale regeling als meerdere vakken moet inhalen é :p


Vreemd, posts gemist. Managerial Economics. Ik was ziek.
Ja normaal is dat bij ons ook de week na de examens, maar er zijn blijkbaar mensen die recht hebben op examenspreiding, en veel topsporters aan de faculteit. Kwam erop neer dat ze in mei al een examen hadden opgesteld, dan in juni, en nu op 23 juli. Dus ze hadden geen zin om voor de zieken nog een vierde op te stellen.

Nas

Legacy Member
Yu den Drew, morgen kunt ge mij es spotten. Moet heel den dag werken. Vanmiddag ook al btw

Ale, niet morgen technisch gezien. Binnen 10u :unsure:

edraket

Legacy Member
Aha, examenrooster.

01/09 en 07/09. Komt wel niet super uit voor Europees met Lokeren :unsure:
Hopen dat we eerst uit spelen, want ik wil echt mee op verplaatsing.

Ook al eens beginnen zien voor men vlucht voor de rest van men stage, nog een goeie 3 weken werken denk ik.

Cadiuro

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Tis hier stillekes.. Nog niemand die al terug aan het blokken is? :p

In theorie wel. De praktijk laat nog wat te wensen over.

Alsook, voor iedereen die zich hier nog gezond van geest voelt:

Sanity -5

Lorvet

Legacy Member
Klein vraagje hier aan andere jobstudenten/rechtenboys; krijgen wij nu extra betaald nu de 21ste juli in een weekend lag terwijl dat middenin je contract ligt?

Hier nog 1 dagje vakantiejob en dan echt vakantie :D

Vernon

Legacy Member
Lorvet zei:
Klein vraagje hier aan andere jobstudenten/rechtenboys; krijgen wij nu extra betaald nu de 21ste juli in een weekend lag terwijl dat middenin je contract ligt?

Hier nog 1 dagje vakantiejob en dan echt vakantie :D

Ik mocht gewoon een vrije dag kiezen. Ik had dus maandag verlof, terwijl het wel betaald was.

TheRedDevils

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Tis hier stillekes.. Nog niemand die al terug aan het blokken is? :p

Jawel hoor.
Zaterdag neem ik wel een dagje vrijaf :p Garantie regent het dan de hele dag in Gent :unsure:

kil911ler

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Tis hier stillekes.. Nog niemand die al terug aan het blokken is? :p

Heb er 2 en ik zal maar pas beginnen vanaf de week van 20 augustus. Nu is het werken & werken :p

NotoriousP

Legacy Member
Bij ons vandaag... 20, 27 en 28ste. Dat laatste is een beetje lastig maar ik moet die kwantum toch kennen voor halfgeleider fysica de dag ervoor dusja. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan