Boemkool
Legacy Member
stinky zei:Iemand hier toevallig die aan de FEB (UGent) studeert en die wat vragen kan beantwoorden? Liefst 2e jaar of hoger, de richting maakt niet echt uit...
Ik zit in mijn eerste jaar, geen idee of ik u dus zou kunnen helpen, vraag maar raak

Goeie motivator voor de rest
nurofen en stevig eten se