Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

weirdo

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
iemand ervaring met deze vakken?:

K.U.Leuven - Onderwijsaanbod - Politieke geschiedenis van Belgi
K.U.Leuven - Onderwijsaanbod - Internationale politiek sinds 1945 (schijnt dat deze prof echt heel goed is)


Ik zou die hoogstwaarschijnlijk opnemen volgend jaar en vroeg mij dus af of die interessant waren enzo)

over het 2e:
die kerel is wrs de beste prof die je ooit zal hebben (wat of waar je ook studeert).
sowieso al interessante materie natuurlijk.
wel geen pretvakje

Joeshoe

Legacy Member
Kerelke zei:
Algemeen:
Ik krijg het van mensen die absoluut je willen gebruiken ipv ge en zich dan verheven voelen boven diegene wel ge gebruiken.

Dagdagelijks gebruik ik ook altijd gewoon ge. Hier op het forum is dat wat lastiger soms, als ge (:unsure:) een deftige uitleg wilt doen tegen iemand komt dat soms nogal boertig over.

stinky

Legacy Member
Iemand een idee of tijdens de herexamens de verschillende bibliotheken van de UGent nog steeds zo vol zitten?

Tjee

Legacy Member
Rechten valt al bij al goed mee. Het irritantste daar zijn mense die de hele tijd boeken moeten kopieren voor po's en dergelijke, wat ge tijdens de herex dus niet meer hebt.

stinky

Legacy Member
Tjee zei:
Rechten valt al bij al goed mee. Het irritantste daar zijn mense die de hele tijd boeken moeten kopieren voor po's en dergelijke, wat ge tijdens de herex dus niet meer hebt.

Merci, ook wel een mooie bib ;).

flyingdutchman

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
goed doenbaar om een 10 te halen?

Ken meerdere mensen die het dit jaar gehad hebben. Prof schijnt inderdaad awesome te zijn, maar het is dus ook wel héél erg veel. Zeg maar 2x zoveel als bij een gemiddeld geschiedenis/politiek-vak.

weirdo

Legacy Member
zeker doenbaar, gewoon tijd ervoor nemen.
het is interessant om te leren dus het gaat wel vlot, maar het is nogal veel

...en er komt uiteraard elk jaar bij :p

lantaarnpaal

Legacy Member
weirdo zei:
zeker doenbaar, gewoon tijd ervoor nemen.
het is interessant om te leren dus het gaat wel vlot, maar het is nogal veel

...en er komt uiteraard elk jaar bij :p

Mjah, wat is veel? :p
Ik neem ook aan dat je van zo'n vak enorm veel bijhoudt als je naar de lessen gaat, en algemene kennis helpt ook natuurlijk

weirdo

Legacy Member
paar jaar geleden was het 400-500p in schema stijl
valt wel wat weg.

niet te veel zorgen maken...

Fliblit

Legacy Member
Yey, herexamendata zijn eindelijk vrijgegeven.

20/08: Geschiedenis vd Nederlanden
22/08: ATW II
25/08: ALW II
(29/08: Elit II)

Fliblit

Legacy Member
ATW zou nog problemen kunnen geven aangezien ik er weer maar één dag voor heb, de rest is ok :p

stinky

Legacy Member
Iemand hier toevallig die aan de FEB (UGent) studeert en die wat vragen kan beantwoorden? Liefst 2e jaar of hoger, de richting maakt niet echt uit...

Th1x4nG

Legacy Member
Dadelijk naar het inhaalexamen vertrekken. Ik zie het zitten mannen, wish me luck!

Black

Legacy Member
Achterlijke UA geeft de data pas op de 27ste vrij ?

Later kan niet meer zeker ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan