Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NotoriousP zei:Bij ons vandaag... 20, 27 en 28ste. Dat laatste is een beetje lastig maar ik moet die kwantum toch kennen voor halfgeleider fysica de dag ervoor dusja.![]()


Exorikos zei:Leuke fysica. Niet meegedaan of gebuisd?
Orchidee_x zei:Tis hier stillekes.. Nog niemand die al terug aan het blokken is?![]()

Cadiuro zei:6 augustus zeker?
.DéWé zei:Volop aan thesis bezig, 20 augustus moet het binnen. Motivatie = 0. 25 augustus mijn enige tweede zit (van een schakelvak dan nog...) en in september mijn thesis presenteren.
Oh ja, tussendoor ook nog 4 dagen per week werken tot eind augustus. 'vakantie' noemt men dat dan...![]()
alleen weet ik nog niet wnnr mijn één herexamen valt.


Orchidee_x zei:Echt wel stom dat jullie dat zo laat krijgen. Als ge dan maar een of twee herexamens hebt en die liggen in het begin of op het eind.. Maakt toch een groot verschil. Ook tof om zo te kunnen 'plannen'.![]()
. 'k Zou nog wat willen vakantiejobben, maar dat valt dus voor geen hol te plannen.Orchidee_x zei:Echt wel stom dat jullie dat zo laat krijgen. Als ge dan maar een of twee herexamens hebt en die liggen in het begin of op het eind.. Maakt toch een groot verschil. Ook tof om zo te kunnen 'plannen'.![]()