Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Exorikos

Legacy Member
NotoriousP zei:
Bij ons vandaag... 20, 27 en 28ste. Dat laatste is een beetje lastig maar ik moet die kwantum toch kennen voor halfgeleider fysica de dag ervoor dusja. :)

Leuke fysica. Niet meegedaan of gebuisd?

Exorikos

Legacy Member
Burgies hebben hun rooster al. Ik heb als enige herexamen een burgievak en ik krijg mijn rooster pas volgende week of zelfs de week erna. :s

Put_met_keren

Legacy Member
Dipje :(

Stomme macro's. Zolang ik de macro gewoon kan opnemen d.m.v. handelingen is er geen probleem maar zodra ik er wijzigingen in moet aanbrengen met Visual Basic is het om zeep.

Ik moet gewoon een 10 kunnen halen zowel voor Word & Excel, meer moet dat niet zijn.
Denken aan de gevolgen van ICT te moeten meenemen maakt mij al helemaal moedeloos :cry:

NotoriousP

Legacy Member
Exorikos zei:
Leuke fysica. Niet meegedaan of gebuisd?

Beiden niet meegedaan maar zouden geen probleem mogen zijn. Het zijn beiden zowat inleidende vakken (elks 3 stp).

DéWé

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Tis hier stillekes.. Nog niemand die al terug aan het blokken is? :p

Volop aan thesis bezig, 20 augustus moet het binnen. Motivatie = 0. 25 augustus mijn enige tweede zit (van een schakelvak dan nog...) en in september mijn thesis presenteren.

Oh ja, tussendoor ook nog 4 dagen per week werken tot eind augustus. 'vakantie' noemt men dat dan... :)

PinkyNTheBrain

Legacy Member
DéWé zei:
Volop aan thesis bezig, 20 augustus moet het binnen. Motivatie = 0. 25 augustus mijn enige tweede zit (van een schakelvak dan nog...) en in september mijn thesis presenteren.

Oh ja, tussendoor ook nog 4 dagen per week werken tot eind augustus. 'vakantie' noemt men dat dan... :)

Ik zit in zowat exact hetzelfde schuitje :p alleen weet ik nog niet wnnr mijn één herexamen valt.

coldplayke

Legacy Member
Ik ben al een paar dagen aan het 'studeren' (cursus doornemen en mini samenvattingen maken) voor mijn enige herexamen. Vrijdag krijgen we eindelijk de planning, ik hoop dat het ergens eind augustus/begin september valt. Ik vrees dat het helemaal in het begin van de reeks zal liggen, aangezien dat ons allereerste examen was. Niet dat dat iets betekent :p

Orchidee

Legacy Member
Echt wel stom dat jullie dat zo laat krijgen. Als ge dan maar een of twee herexamens hebt en die liggen in het begin of op het eind.. Maakt toch een groot verschil. Ook tof om zo te kunnen 'plannen'. :p

Ikzelf ben sedert vorige week ook begonnen, alleja de vrije gaatjes opvullen. Vanaf volgende week wel helemaal ervoor gaan, want aan het tempo dat ik nu begonnen ben.. :lol:

Exorikos

Legacy Member
Of als je er maar eentje hebt en je moet daarvoor speciaal van het buitenland terugkomen...

_ns_

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Echt wel stom dat jullie dat zo laat krijgen. Als ge dan maar een of twee herexamens hebt en die liggen in het begin of op het eind.. Maakt toch een groot verschil. Ook tof om zo te kunnen 'plannen'. :p

Ik hoor dus bij die categorie, twee klein kutvakskes :angry:. 'k Zou nog wat willen vakantiejobben, maar dat valt dus voor geen hol te plannen.

Matt.

Legacy Member
Terug van reis! Vakantiemaand zit er op, vandaag beginnen met voorbereiden voor de thesis. Herexamens op 3 en 7 september, niet ideaal voor de examens, wel voor mijn thesis. Maandag moet ik starten, drie weken aan thesis werken (en 's avonds wat studeren voor examens), dan twee weken blokken voor de herexamens, een weekje thesissen, weekje op reis en dan start van het academiejaar!

Mr.DarK

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Echt wel stom dat jullie dat zo laat krijgen. Als ge dan maar een of twee herexamens hebt en die liggen in het begin of op het eind.. Maakt toch een groot verschil. Ook tof om zo te kunnen 'plannen'. :p

Iets deftig plannen zit er inderdaad niet in. Ik ben sinds gisteren ook rustig begonnen met mijn cursus door te nemen (één herexamen) maar echt in gang schieten zal waarschijnlijk pas gebeuren nadat ik mijn datum heb gekregen....

Orchidee

Legacy Member
Mja josilirios, niet alleen voor de herexamens zelf voor te bereiden, maar ook voor een vakantiejob, reisje, festival etc... Da's dan zo'n grote universiteit, maar daar denkt men dan niet aan? Is daar een reden voor dat die data pas zo laat vrijgegeven wordt?

Exorikos

Legacy Member
Net dat het zo'n grote universiteit is. Hoe meer examens en studenten er ingepland moeten worden, hoe moeilijker. Logisch toch? Het blijft wel belachelijk.

Iemand

Legacy Member
Heb on line request ingevuld om boek te ontlenen van 't unief. Bij pick up location staat er UB. Is dat de universiteitsbibliotheek of wordt dat boek naar de faculteit verscheept?

Vermoed de Boekentoren?

Orchidee

Legacy Member
Maar bij de herexamens zijn er toch al een pak minder studenten dan in eerste zit. Diezelfde eerste zit die jullie trouwens al zo extreem vroeg wisten?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan