Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Elosopardo

Legacy Member
WolCoM zei:
Morgen beginnen met men jaar stage. En onmiddellijk op spoed in Roeselare voor 4 weken. :eek: :eek:

Hoe zit dat eigenlijk met de vrije dagen tussen de verschillende stages in ? Krijg je telkens een weekje vrijaf ofzo ?
En liggen je stageplaatsen allemaal dicht bij jouw thuis ? Want de afstand naar Roeselare valt wel mee he :)

WolCoM

Legacy Member
5 per 3 maand hebde der. Maarja eigenlijk is dat niets, als ge weet dat de meeste weken wel 70u ( tot soms 90u ) weken zijn dusja.
Ge hebt wel ook 1 maal een periode van 2 weken vakantie, alleen moogt ge die niet echt kiezen. Ik heb die eind november jammergenoeg. Te laat voor zonnige reizen, te vroeg voor wintervakanties.
Deze week iedere dag werken, en vrijdag blijf ik tot zaterdagavond.

Normaal liggen die niet allemaal zo dicht, dan moet je inslapen. Maar ik kende de stagekapitein vrij goed. :cool: Dus ik zit wel op rij-afstand op al men stages.

josilirios

Legacy Member
Nas zei:
Jowel, ik heb een brief van de faculteit gekregen om mijn inschrijving te bevestigen.

da's voor als ge zou plooien da ze geen examenkopij teveel voorzien e

coldplayke

Legacy Member
Ik ben al wat aan het nadenken welk keuzevak ik volgend jaar ga nemen, en in eerste instantie zou dat Zweeds zijn. Nu zag ik dat er al een uurrooster op de site staat voor volgend academiejaar (als dat zou kloppen) en daarop staat dat die lessen samen vallen met Engelse literatuur.
In een gestoorde opwelling dacht ik: ik ga Kiswahili doen! :unsure:
Iemand ervaringen mee?

(Volgens dat uurrooster heb ik op dinsdag les tot 22.30 dus laat ons hopen dat het niet klopt)

Th1x4nG

Legacy Member
http://i.imgur.com/xnFhE.jpg
Eens zien of de neebs van de faculteit hier akkoord mee zijn. Probably not aangezien ik niks relevants heb genomen met de vakken in Leuven, en ook nog dat kutvak van het tweede semester zoek kwijt te spelen... Maar dan mogen ze wel zelf een tegenvoorstel doen, want ik ben het zoeken beu.

Edit: of ik kan wachten, want de officiële catalogus van het wintersemester in Regensburg staat nog niet online

Stevenvp

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik ben al wat aan het nadenken welk keuzevak ik volgend jaar ga nemen, en in eerste instantie zou dat Zweeds zijn. Nu zag ik dat er al een uurrooster op de site staat voor volgend academiejaar (als dat zou kloppen) en daarop staat dat die lessen samen vallen met Engelse literatuur.
In een gestoorde opwelling dacht ik: ik ga Kiswahili doen! :unsure:
Iemand ervaringen mee?

(Volgens dat uurrooster heb ik op dinsdag les tot 22.30 dus laat ons hopen dat het niet klopt)

Ah echt, gaat gij ook swahili doen? Ik twijfel er ook aan! Vooral omdat ik geen taal en letterkunde doe. Ik zou het puur voor de fun doen (als keuzevak). Het lijkt mij echt zoiets leuk.

En die uurroosters: pas vanaf 15 augustus zijn ze definitief, maar wat er nu al opstaat, blijft meestal wel zo.

Th1x4nG

Legacy Member
Ik zou er echt zo hard aan twijfelen of ge aan de unif een taal kunt volgen in het kader van fun... zoek Swahili in avondonderwijs waar ge veel met elkaar kunt spreken. Als het CLT Swahili aanbood hadt ge het juiste adres al gevonden. :p

coldplayke

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ik zou er echt zo hard aan twijfelen of ge aan de unif een taal kunt volgen in het kader van fun... zoek Swahili in avondonderwijs waar ge veel met elkaar kunt spreken. Als het CLT Swahili aanbood hadt ge het juiste adres al gevonden. :p

Best nog wat Nederlands in het CLT volgen :unsure:

Ik ken een hoop mensen die gewoon het makkelijkste keuzevak gaan nemen, maar ik wil echt iets doen dat me heel erg interesseert :p
Komaan Zweeds of Kiswahili! Verder is er ook nog Portugees (maar mijn Frans is al verschrikkelijk) en Nieuwgrieks (ik heb trauma's aan klassiek Grieks overgehouden)

En tuurlijk kan een taal aan de unif leren fun zijn... mijn hele richting vind ik mateloos fun :p (niet sarcastisch bedoeld)

@Stevenvp: wat studeer je?

coldplayke

Legacy Member
My eyezzzz, they burnnnnnnnnnnnnnnnnnn


Das toch afgrijselijk lelijk x)

Fliblit

Legacy Member
coldplayke zei:
Screw you Fiblit, mij er als een seut doen uitzien :tongue:

Je bent gewoon één van de weinigen die zegt dat ze alles in T&L leuk vindt :p De meesten (waar ik regelmatig mee omga tenminste) verafschuwen op z'n minst een derde van de richting (literatuur - taalkunde - restvakken), gaande van "ik vind literatuur echt niet leuk" tot "heel deze richting is nutteloos, ik had beter iets anders gedaan".
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan