Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WolCoM zei:Morgen beginnen met men jaar stage. En onmiddellijk op spoed in Roeselare voor 4 weken.![]()
![]()

Dus ik zit wel op rij-afstand op al men stages.Nas zei:Inschrijven voor 2e zit, is dat enkel voor 1e bachelor?
JepNas zei:Inschrijven voor 2e zit, is dat enkel voor 1e bachelor?
Jowel, ik heb een brief van de faculteit gekregen om mijn inschrijving te bevestigen.Tjee zei:Da moet ge toch sowieso niet doen?
Nas zei:Jowel, ik heb een brief van de faculteit gekregen om mijn inschrijving te bevestigen.

coldplayke zei:Ik ben al wat aan het nadenken welk keuzevak ik volgend jaar ga nemen, en in eerste instantie zou dat Zweeds zijn. Nu zag ik dat er al een uurrooster op de site staat voor volgend academiejaar (als dat zou kloppen) en daarop staat dat die lessen samen vallen met Engelse literatuur.
In een gestoorde opwelling dacht ik: ik ga Kiswahili doen!
Iemand ervaringen mee?
(Volgens dat uurrooster heb ik op dinsdag les tot 22.30 dus laat ons hopen dat het niet klopt)
Th1x4nG zei:Ik zou er echt zo hard aan twijfelen of ge aan de unif een taal kunt volgen in het kader van fun... zoek Swahili in avondonderwijs waar ge veel met elkaar kunt spreken. Als het CLT Swahili aanbood hadt ge het juiste adres al gevonden.![]()


(niet sarcastisch bedoeld)coldplayke zei:mijn hele richting vind ik mateloos fun(niet sarcastisch bedoeld)

coldplayke zei:Screw you Fiblit, mij er als een seut doen uitzien![]()
De meesten (waar ik regelmatig mee omga tenminste) verafschuwen op z'n minst een derde van de richting (literatuur - taalkunde - restvakken), gaande van "ik vind literatuur echt niet leuk" tot "heel deze richting is nutteloos, ik had beter iets anders gedaan".