Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exorikos zei:Het is dat dat systeem niet geweldig eenvoudig was. Dat zit dan aan de unief.![]()
gewoon op 3de examenperiode klikken en dingskes aanduiden... zo moeilijk

Cadiuro zei:Hoe kunde da systeem nu ni gesnapt hebben![]()

lantaarnpaal zei:Is da waar dat gij overal int slaap valt?![]()
Dezen thread moet vol zitten voordat 2e zit begintkil911ler zei:Gelukkig dat er hier veel gezeverd wordt
![]()

Nas zei:


Chance dat de macce ni weet da hij schakelt 


Drew zei:De macce heeft het veel te druk!![]()
Once you go hogeschool you stay hogeschoolExorikos zei:De rakke is wel geen hogescholer meer heChance dat de macce ni weet da hij schakelt
![]()



WolCoM zei:Morgen beginnen met men jaar stage. En onmiddellijk op spoed in Roeselare voor 4 weken.![]()
![]()
kil911ler zei:Roeselare![]()
