Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

*FiReStOnE^-*

Legacy Member
beetje laat maar afgestudeerd met grote onderscheiding in de fiscaliteit! 2e van mijn jaar:woohoo:

Vedeco

Legacy Member
Iemand een goed adresje in de omgeving van Gent voor het afprinten van de thesis? 4 exemplaren van +- 135 pagina's.

mla

Legacy Member
glashelder zei:
Hebben jullie geen monitoraat of een studiebegeleider zo? Die kunnen toch zeggen welke vakken het belangrijkst zijn in dat pakket (met het zicht op volgend jaar, eventuele vervolgvakken en moeilijkheidsgraad van de examens). Zo kan je toch een haalbaar herexamen-pakket samenstellen (en de rest dan opnieuw doen), want zoiets trekt toch ook op niks. Bij ons zeggen ze specifiek tegen de eerstejaars met armzalige resultaten dat ze de nadruk moeten leggen op een paar belangrijke en haalbare vakken, niet dat ze het hele academiejaar eens in 1 maand moeten opnieuw blokken (want voor sommigen is het zo erg, ja). Allez, 'k weet niet of je eerstejaars bent of whatever, maar die herexamens zijn toch ook niet echt haalbaar hé, allemaal? En al helemaal niet als je al met zo'n instelling eraan begint. Doe dan een stuk of 4-5 vakken serieus, in plaats van allemaal halfslachtig.

Meh, kben al 4 jaar aan het studeren en dat zijn vakken van het 1ste, 2de en 3de. En ben al van school veranderd omdat ik op de andere school niet meer kon inschrijven wegens teveel stp. gebuisd. Ik kan er 2 tolereren en dan moet ik er van nog een stuk of 6 erdoor zijn om nog een extra jaar te vermijden.
En ik weet niet of het haalbaar is, Mijn punten lagen allemaal rond de 7-8-9 zonder ne poot uit te steken, sommige vakken ben ik pas de dag voor het examen aan begonnen. Dus misschien moet het nu wel lukken aangezien ik er nu al met bezig ben.

Duckwhisperer

Legacy Member
31 augustus al gdn met herexamens. Chill voor extra lang op reis te gaan maar had toch graag wa meer dan 3 dagen voor handels :p

Misericordiam

Legacy Member
mla zei:
Meh, kben al 4 jaar aan het studeren en dat zijn vakken van het 1ste, 2de en 3de. En ben al van school veranderd omdat ik op de andere school niet meer kon inschrijven wegens teveel stp. gebuisd. Ik kan er 2 tolereren en dan moet ik er van nog een stuk of 6 erdoor zijn om nog een extra jaar te vermijden.
En ik weet niet of het haalbaar is, Mijn punten lagen allemaal rond de 7-8-9 zonder ne poot uit te steken, sommige vakken ben ik pas de dag voor het examen aan begonnen. Dus misschien moet het nu wel lukken aangezien ik er nu al met bezig ben.

Goe bezig

:rofl:

Ironpole

Legacy Member
Vedeco zei:
Nu niet om kieskeurig te zijn maar ik vind die hun papierkwaliteit echt niet zo schitterend. Ik heb al positieve zaken gehoord van Papier&Co aan het St-Pietersplein maar valt het prijskaartje daar mee? :p

Bij CopyCash heb ik eerder vlekken en strepen op mijn papier. :( Daar dus niet naartoe gaan imo.
TopCopy is wel OK. Als ik het goed voorheb is het daar € 0,03 per blad. Voor inbinden liggen de prijzen overal zo rond de €2.
Papier&Co, sja. Ik ga meestal enkel inbinden bij Papier&Co. Printen bij Papier&Co is niet zo evident dacht ik, die heeft maar één printer.
CopyDiscount in de kortrijksepoortstraat is ook wel goed/deftig.

lantaarnpaal

Legacy Member
hmm blijkbaar wist ik niet dat ik PM's had op facebook :unsure: Kheb er al 6 ofzo gevonden van klasgenoten in nood :unsure:
Jammer dat ik ze niet heb kunnen helpen :sad:

mla

Legacy Member
Misericordiam zei:

mja uiteindelijk is 2 jaar achterstand echt al geen rariteit meer hoor. Ken er genoeg die even slecht of nog slechter bezig zijn als mij.

Iemand

Legacy Member
25e Familiale VP
29e Internationaal Privaat
31e Internationaal Fiscaal

Had liever wel wat meer dagen gehad voor de laatste. Zit nagenoeg in hetzelfde schuitje als in eerste zit. Soit, zal wel lukken. (Is mogelijk dat laatste 2 omgekeerde volgorde zijn, moet nog es goed kijken.)

asmo

Legacy Member
Vedeco zei:
Iemand een goed adresje in de omgeving van Gent voor het afprinten van de thesis? 4 exemplaren van +- 135 pagina's.
Een goed bewaard geheim:

Multi-copy, Voskenslaan 352, Gent

asmo

Legacy Member
mla zei:
mja uiteindelijk is 2 jaar achterstand echt al geen rariteit meer hoor. Ken er genoeg die even slecht of nog slechter bezig zijn als mij.
Uw leerkediet in het oog houden?

Fighting Hobbit

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik heb net een heenvlucht geboekt van 180€ plus service fee (nog eens 50€) op kosten van ons departement. :$ Het was de goedkoopste optie omdat die van het reisbureau er zo lang over deed om te antwoorden. Vrij belachelijk dat we niet zelf mogen boeken. Die service fee is echt overdreven.

Ik heb nochtans al regelmatig zelf geboekt, lijkt me geen probleem. Misschien dat het voor masterstudenten wel moeilijker valt als voor doctorandi, dat weet ik zo niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan