Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
asmo zei:
*FiReStOnE^-* zei:beetje laat maar afgestudeerd met grote onderscheiding in de fiscaliteit! 2e van mijn jaar![]()

Deftig, proficiat!*FiReStOnE^-* zei:beetje laat maar afgestudeerd met grote onderscheiding in de fiscaliteit! 2e van mijn jaar![]()
Proficiat!*FiReStOnE^-* zei:beetje laat maar afgestudeerd met grote onderscheiding in de fiscaliteit! 2e van mijn jaar![]()
glashelder zei:Hebben jullie geen monitoraat of een studiebegeleider zo? Die kunnen toch zeggen welke vakken het belangrijkst zijn in dat pakket (met het zicht op volgend jaar, eventuele vervolgvakken en moeilijkheidsgraad van de examens). Zo kan je toch een haalbaar herexamen-pakket samenstellen (en de rest dan opnieuw doen), want zoiets trekt toch ook op niks. Bij ons zeggen ze specifiek tegen de eerstejaars met armzalige resultaten dat ze de nadruk moeten leggen op een paar belangrijke en haalbare vakken, niet dat ze het hele academiejaar eens in 1 maand moeten opnieuw blokken (want voor sommigen is het zo erg, ja). Allez, 'k weet niet of je eerstejaars bent of whatever, maar die herexamens zijn toch ook niet echt haalbaar hé, allemaal? En al helemaal niet als je al met zo'n instelling eraan begint. Doe dan een stuk of 4-5 vakken serieus, in plaats van allemaal halfslachtig.
Vedeco zei:Iemand een goed adresje in de omgeving van Gent voor het afprinten van de thesis? 4 exemplaren van +- 135 pagina's.
Alteration zei:

mla zei:Meh, kben al 4 jaar aan het studeren en dat zijn vakken van het 1ste, 2de en 3de. En ben al van school veranderd omdat ik op de andere school niet meer kon inschrijven wegens teveel stp. gebuisd. Ik kan er 2 tolereren en dan moet ik er van nog een stuk of 6 erdoor zijn om nog een extra jaar te vermijden.
En ik weet niet of het haalbaar is, Mijn punten lagen allemaal rond de 7-8-9 zonder ne poot uit te steken, sommige vakken ben ik pas de dag voor het examen aan begonnen. Dus misschien moet het nu wel lukken aangezien ik er nu al met bezig ben.

Vedeco zei:Nu niet om kieskeurig te zijn maar ik vind die hun papierkwaliteit echt niet zo schitterend. Ik heb al positieve zaken gehoord van Papier&Co aan het St-Pietersplein maar valt het prijskaartje daar mee?![]()
Daar dus niet naartoe gaan imo. Misericordiam zei:Goe bezig
![]()
Een goed bewaard geheim:Vedeco zei:Iemand een goed adresje in de omgeving van Gent voor het afprinten van de thesis? 4 exemplaren van +- 135 pagina's.
Uw leerkediet in het oog houden?mla zei:mja uiteindelijk is 2 jaar achterstand echt al geen rariteit meer hoor. Ken er genoeg die even slecht of nog slechter bezig zijn als mij.
Exorikos zei:Ik heb net een heenvlucht geboekt van 180€ plus service fee (nog eens 50€op kosten van ons departement.
Het was de goedkoopste optie omdat die van het reisbureau er zo lang over deed om te antwoorden. Vrij belachelijk dat we niet zelf mogen boeken. Die service fee is echt overdreven.