Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Nas

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik heb net een heenvlucht geboekt van 180€ plus service fee (nog eens 50€) op kosten van ons departement. :$ Het was de goedkoopste optie omdat die van het reisbureau er zo lang over deed om te antwoorden. Vrij belachelijk dat we niet zelf mogen boeken. Die service fee is echt overdreven.
Ge moogt zelf niet boeken, maar toch boek je zelf? :crazy:

Exorikos

Legacy Member
Nas zei:
Ge moogt zelf niet boeken, maar toch boek je zelf? :crazy:

Ik bedoelde dat het via het reisbureau moet gaan. We mogen niet rechtstreeks bij de vliegmaatschappij boeken.

Ik heb gisteren een prof gemaild naar zijn officieel adres en vandaag krijg ik antwoord van zijn privé-adres. :p

Plutus

Legacy Member
Misericordiam zei:
Ik kijk zo hard uit naar mijn masterjaar.

We gaan ook es voor de goeie punten gaan. Moet lukken (als ik tenminste niet m'n luie zelf blijf)
Zei ik ook vol enthousiasme, tot het zo ver was :p goesting was rap over, 'als ik maar slaag'

Matt.

Legacy Member
Inschrijving bij de burgies booming, 40% meer inschrijvingen in vgl met hetzelfde moment vorig jaar.

45% van onze klas heeft tweede zit voor een bepaald vak, en dat in eerste master. :')

josilirios

Legacy Member
coldplayke zei:
De mensen van mijn vakantiewerk doen moeilijk deel IV:

Nu krijg ik net alweer telefoon (is het nu echt nodig om mij in mijn vakantie om het kwartier te bellen???????), er is een vuile plek in de vergaderzaal achter de stoelen. Dan vraagt ze mij of ik dat heb gezien, ja ik heb dat gezien, maar ik ga niet op tapijt met nat beginnen werken want dan kan die vlek groter worden. En ik ben niet degene die zo stom is om op tapijt koffie te morsen.
En dan vroeg ze me wanneer ik begon met werken, ik zei 5 uur. En dan zei ze van: ah...ok...
Die dacht nu toch echt niet dat ik nu ging gaan, zodat zij niet nog een dag op een koffievlek moesten kijken??????????
Djeezes, als ze me nu nog eens bellen :angry:

ga nog wat ice age kijken :ironic:

glashelder

Legacy Member
Matt. zei:
Inschrijving bij de burgies booming, 40% meer inschrijvingen in vgl met hetzelfde moment vorig jaar.

Al 9 nieuwe sociologie-studentjes deze zomer :cool: Even veel als vorig jaar op dit moment. 32 comwetstudenten en 17 politieke.

Exorikos

Legacy Member
Matt. zei:
Inschrijving bij de burgies booming, 40% meer inschrijvingen in vgl met hetzelfde moment vorig jaar.

45% van onze klas heeft tweede zit voor een bepaald vak, en dat in eerste master. :')

Ik denk dat bij de burgies energie het voor kernenergie niet veel beter gesteld is. :p

Nas

Legacy Member
Kunnen jullie ook zien op Oasis hoe de scores voor een examen verdeeld zijn?

no_way2go

Legacy Member
Voor alle studenten in Leuven: kan je in de Appel ook gewoon iets gaan drinken? (ipv eten)

Ironpole

Legacy Member
Ik denk wel dat die scoredistributie alle statistieken van de voorbije jaren inhoudt, niet? Dus van zover ze data hebben van de eerste én tweede zitten van zoveel jaren terug. Want ik vond van sommige buisvakken dat er nog teveel 10'en ipv 9's waren.

Nas

Legacy Member
Ironpole zei:
Ik denk wel dat die scoredistributie alle statistieken van de voorbije jaren inhoudt, niet? Dus van zover ze data hebben van de eerste én tweede zitten van zoveel jaren terug. Want ik vond van sommige buisvakken dat er nog teveel 10'en ipv 9's waren.

De statistiek loopt over een periode van 5 jaar of over een beperktere periode wanneer de verantwoordelijk lesgever in die periode gewijzigd werd.

Ironpole

Legacy Member
Ok, ik dacht al, zoveel 10'en voor Analyse I en WiBa. :scream:
Das imo wel schandalig eigenlijk, voor Wiskundige Basistechniek meer als 28% krijgt een 10. Iedereen die naar uw puntenbriefke kijkt ziet dan van amai, maar een 10 voor basiswiskunde. :sop:

Matt.

Legacy Member
Ironpole zei:
Ik denk wel dat die scoredistributie alle statistieken van de voorbije jaren inhoudt, niet? Dus van zover ze data hebben van de eerste én tweede zitten van zoveel jaren terug. Want ik vond van sommige buisvakken dat er nog teveel 10'en ipv 9's waren.

Djeez, ge behoort tot de slimste mensen van de bevolking maar ge kunt geen 5 regels inleiding lezen? Kritisch zijn en proberen achterhalen hoe die statistieken opgesteld zijn ipv verwonderd te zijn over "een statistiek" en er een verkeerde interpretatie aan te geven zoals al veel te vaak gebeurt? Als ge één iets moet leren tijdens uw studies is het dat wel.

Exorikos zei:
Ik denk dat bij de burgies energie het voor kernenergie niet veel beter gesteld is. :p

Tja, zou toch niet mogen imo.

Ironpole

Legacy Member
Matt. zei:
Djeez, ge behoort tot de slimste mensen van de bevolking maar ge kunt geen 5 regels inleiding lezen? Kritisch zijn en proberen achterhalen hoe die statistieken opgesteld zijn ipv verwonderd te zijn over "een statistiek" en er een verkeerde interpretatie aan te geven zoals al veel te vaak gebeurt? Als ge één iets moet leren tijdens uw studies is het dat wel.
Wij worden meer getraind op het andere mensen dingen voor u laten uitzoeken. :woohoo: Was mijn oorspronkelijke stelling fout dan? :ironic:

Exorikos

Legacy Member
Matt. zei:
Djeez, ge behoort tot de slimste mensen van de bevolking maar ge kunt geen 5 regels inleiding lezen? Kritisch zijn en proberen achterhalen hoe die statistieken opgesteld zijn ipv verwonderd te zijn over "een statistiek" en er een verkeerde interpretatie aan te geven zoals al veel te vaak gebeurt? Als ge één iets moet leren tijdens uw studies is het dat wel.



Tja, zou toch niet mogen imo.

Moet de prof dan zijn examen makkelijker maken? Dat vind ik er toch ook wat over...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan