De mensen van mijn vakantiewerk doen moeilijk deel IV:
Nu krijg ik net alweer telefoon (is het nu echt nodig om mij in mijn vakantie om het kwartier te bellen???????), er is een vuile plek in de vergaderzaal achter de stoelen. Dan vraagt ze mij of ik dat heb gezien, ja ik heb dat gezien, maar ik ga niet op tapijt met nat beginnen werken want dan kan die vlek groter worden. En ik ben niet degene die zo stom is om op tapijt koffie te morsen.
En dan vroeg ze me wanneer ik begon met werken, ik zei 5 uur. En dan zei ze van: ah...ok...
Die dacht nu toch echt niet dat ik nu ging gaan, zodat zij niet nog een dag op een koffievlek moesten kijken??????????
Djeezes, als ze me nu nog eens bellen