Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

mla

Legacy Member
Examenrooster van 2de zit, kzou er eigenlijk voor moeten blijten maar ik geef er geen fuck meer om eerlijk gezegd. Ben al wat bezig met op het gemak leerstof te bezien en kga dat zo doen tot aan het eerste examen en dan zien we wel. Kga in ieder geval niet hardcore zitten leren, fuck it.

VR 17/08/2012 08:30 FILOSOFIE
MA 20/08/2012 08:30 STAT.METH. BW I
DI 21/08/2012 14:00 WISK.METH II
DO 23/08/2012 08:30 MANAGEMENT
VR 24/08/2012 13:00 HRM
ZA 25/08/2012 08:30 DUITS I
MA 27/08/2012 08:30 FINANC. ALGEBRA
DI 28/08/2012 08:30 ANAL.JAARREK
DO 30/08/2012 13:00 SOC.RECHT
VR 31/08/2012 08:30 FISCAAL RECHT
MA 03/09/2012 08:30 STAT.METH.BE II

asmo

Legacy Member
mla zei:
Examenrooster van 2de zit, kzou er eigenlijk voor moeten blijten maar ik geef er geen fuck meer om eerlijk gezegd. Ben al wat bezig met op het gemak leerstof te bezien en kga dat zo doen tot aan het eerste examen en dan zien we wel. Kga in ieder geval niet hardcore zitten leren, fuck it.

VR 17/08/2012 08:30 FILOSOFIE
MA 20/08/2012 08:30 STAT.METH. BW I
DI 21/08/2012 14:00 WISK.METH II
DO 23/08/2012 08:30 MANAGEMENT
VR 24/08/2012 13:00 HRM
ZA 25/08/2012 08:30 DUITS I
MA 27/08/2012 08:30 FINANC. ALGEBRA
DI 28/08/2012 08:30 ANAL.JAARREK
DO 30/08/2012 13:00 SOC.RECHT
VR 31/08/2012 08:30 FISCAAL RECHT
MA 03/09/2012 08:30 STAT.METH.BE II

Met zo'n examenrooster zou je eigenlijk al 2 weken non stop moeten bezig zijn :s

Is de richting uw ding niet? Beetje pech gehad ofzo? Of er gewoon uw voeten aan geveegd?

glashelder

Legacy Member
Hebben jullie geen monitoraat of een studiebegeleider zo? Die kunnen toch zeggen welke vakken het belangrijkst zijn in dat pakket (met het zicht op volgend jaar, eventuele vervolgvakken en moeilijkheidsgraad van de examens). Zo kan je toch een haalbaar herexamen-pakket samenstellen (en de rest dan opnieuw doen), want zoiets trekt toch ook op niks. Bij ons zeggen ze specifiek tegen de eerstejaars met armzalige resultaten dat ze de nadruk moeten leggen op een paar belangrijke en haalbare vakken, niet dat ze het hele academiejaar eens in 1 maand moeten opnieuw blokken (want voor sommigen is het zo erg, ja). Allez, 'k weet niet of je eerstejaars bent of whatever, maar die herexamens zijn toch ook niet echt haalbaar hé, allemaal? En al helemaal niet als je al met zo'n instelling eraan begint. Doe dan een stuk of 4-5 vakken serieus, in plaats van allemaal halfslachtig.

Matt.

Legacy Member
Ironpole zei:
Was mijn oorspronkelijke stelling fout dan? :ironic:

Ja.

Exorikos zei:
Moet de prof dan zijn examen makkelijker maken? Dat vind ik er toch ook wat over...

Neen, maar in het geval bij ons zou een niet compleet achterlijk examen al een hele vooruitgang zijn!

Nas

Legacy Member
Lol, mijn ma zit al een week te zagen dat ik moet beginnen blokken voor de herexamens. Volgens haar besef ik niet dat ik 4 herexamens heb.

Mijn herexamenrooster:
29/08: Recht
05/09: Sociologie
07/09: Sociale psychologie
10/09: Methodologie.

Wrs heeft het er ook mee te maken dat ik nog niet ben gaan kunnen werken, vanwege dat ongelofelijk schijtweer :sop:

Ik voel me gewoon zwaar gepakt op die sociale psychologie en methodologie, maar ja ik kan er niets meer aan doen.


Normaal wil ik dat al die toeristen met hun streken thuisblijven, maar nu ik heb ik iets van: TOURISTS? U Y NO COME?!

Nas

Legacy Member
Drew zei:
Waar in Knokke werkte anders? Kan ik eens afkomen. :unsure:
OWLA DEN DREW ZIT IN KNOKKE :s:s:s:s

't Is een beetje verder dan dé Casino, maar ik ben nog niet moeten gaan deze vakantie :(

Drew

Legacy Member
Nas zei:
OWLA DEN DREW ZIT IN KNOKKE :s:s:s:s

't Is een beetje verder dan dé Casino, maar ik ben nog niet moeten gaan deze vakantie :(
Tante heeft een appartement aan De Raan, 't is maar een goed uurke met de fiets he. De vaart volgen en 'k ben er. :cool:

Nas

Legacy Member
Drew zei:
Tante heeft een appartement aan De Raan, 't is maar een goed uurke met de fiets he. De vaart volgen en 'k ben er. :cool:
Waarom heeft iedereen een appartement in Knokke? Die neffe mij op kot ook al :s:s:s

Wannabe Knokkenaars :s:s:s

Zit je daar met maten ofzo? Om te 'feesten'?

Drew

Legacy Member
Zit daar nu niet hoor, maar als de zon schijnt kom 'k af! Voor te feesten ga 'k de zaterdag wel met Mathieu en Jean-Phillip naar de Kitsch. :s

freakykiller

Legacy Member
mla zei:
Examenrooster van 2de zit, kzou er eigenlijk voor moeten blijten maar ik geef er geen fuck meer om eerlijk gezegd. Ben al wat bezig met op het gemak leerstof te bezien en kga dat zo doen tot aan het eerste examen en dan zien we wel. Kga in ieder geval niet hardcore zitten leren, fuck it.

VR 17/08/2012 08:30 FILOSOFIE
MA 20/08/2012 08:30 STAT.METH. BW I
DI 21/08/2012 14:00 WISK.METH II
DO 23/08/2012 08:30 MANAGEMENT
VR 24/08/2012 13:00 HRM
ZA 25/08/2012 08:30 DUITS I
MA 27/08/2012 08:30 FINANC. ALGEBRA
DI 28/08/2012 08:30 ANAL.JAARREK
DO 30/08/2012 13:00 SOC.RECHT
VR 31/08/2012 08:30 FISCAAL RECHT
MA 03/09/2012 08:30 STAT.METH.BE II
Lol khoop nie dat ge da als realistisch ziet =/
Matt. zei:
Djeez, ge behoort tot de slimste mensen van de bevolking maar ge kunt geen 5 regels inleiding lezen? Kritisch zijn en proberen achterhalen hoe die statistieken opgesteld zijn ipv verwonderd te zijn over "een statistiek" en er een verkeerde interpretatie aan te geven zoals al veel te vaak gebeurt? Als ge één iets moet leren tijdens uw studies is het dat wel.
En iets wat minder gefrustreerd ? Sommige mensen lezen wel eens over iets ? Sommigen hebben belangrijkere dingen aan hun hoofd ? Aleja als ge nog nie eens over iets moogt lezen =/

kil911ler

Legacy Member
Mijn 2 herexamens vallen op 31 augustus en 3 september. Vanaf de 20e augustus vlieg ik erin. Tot dan ga ik gewoon blijven werken ^^

Kysr

Legacy Member
Iemand die weet hoelang je ugent webmail blijft bestaan nadat je bent afgestudeerd?

Matt.

Legacy Member
syNk zei:
Iemand die weet hoelang je ugent webmail blijft bestaan nadat je bent afgestudeerd?

"Gediplomeerde oud-studenten van de UGent behouden een beperkt account (enkel e-mail) gedurende 2 jaar na het beëindigen van hun studies."

kil911ler

Legacy Member
Pff, zo laat jullie herexamenroosters :x Ben in dat opzicht dan eigenlijk vré content van mn Departement. En ge hoort dan mensen nog klagen dat ze veel te laat beschikbaar komen, we hadden ze al begin juli :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan