Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

J.F.

Legacy Member
Fliblit zei:
JF en Coldplayke, serieus goeie punten allebei, geniet van jullie welverdiende vakantie :p

Yeey, thank you! Ben echt superblij :D
Altijd zo spannend om uw study progress file te openen vind ik :p

Cephalus

Legacy Member
e.House zei:
Als die klote thesis nu af was, had ik mijn masterdiploma binnen. Ondertussen ook al 15 creditpunten verzameld voor de master in de gezondheidszorg die ik volgend jaar ga doen. ^^

Congrats.

Master gezondheidszorg, is dat voor verpleegster toch? Ik kijk in dat geval naar uit om in uw goede zorgen en sterke armen te verkeren als ik ooit eens in GHB opgenomen wordt :D.

Exorikos

Legacy Member
Hoe marginaal is Leuven op vrijdag avond? Er was een wijf al de hele avond zat en ik wou dan de goede ziel uithangen om ze naar huis te brengen, maar dan stond ze op 10 minuten met twee kerels te muilen. Ik heb zo het gevoel dat het niet de eerste keer is dat ze in een vreemde zijn bed zal wakker worden. Ik heb ze dan maar laten doen.

coldplayke

Legacy Member
Bekos zei:
olalala ze zitten al op elkaars 9lives account

Ik heb het al vele malen geprobeerd, maar het is nog niet gelukt :(
Ik denk dat hij bedoelt: 'danku dat ge mij niet vermeldt'

e.House

Legacy Member
Cephalus zei:
Congrats.

Master gezondheidszorg, is dat voor verpleegster toch? Ik kijk in dat geval naar uit om in uw goede zorgen en sterke armen te verkeren als ik ooit eens in GHB opgenomen wordt :D.

:angry: Master in de management en beleid van de gezondheidszorg. Maw de directeur van de verpleegsterkes. :woohoo:

freakykiller

Legacy Member
Exorikos zei:
Hoe marginaal is Leuven op vrijdag avond? Er was een wijf al de hele avond zat en ik wou dan de goede ziel uithangen om ze naar huis te brengen, maar dan stond ze op 10 minuten met twee kerels te muilen. Ik heb zo het gevoel dat het niet de eerste keer is dat ze in een vreemde zijn bed zal wakker worden. Ik heb ze dan maar laten doen.

:lol: sure thing

Nas

Legacy Member
Exorikos zei:
Hoe marginaal is Leuven op vrijdag avond? Er was een wijf al de hele avond zat en ik wou dan de goede ziel uithangen om ze naar huis te brengen, maar dan stond ze op 10 minuten met twee kerels te muilen. Ik heb zo het gevoel dat het niet de eerste keer is dat ze in een vreemde zijn bed zal wakker worden. Ik heb ze dan maar laten doen.
Easy victim aja
Saphira zei:
minder kijken naar de vrouwtjes eh :naughty:
:tongue:
Zij keek naar mij en zat met mijn gevoelens te spelen:unsure:

Fliblit

Legacy Member
GemaneDude zei:
Danku :p
Hebt gij uw punten al? :)

Oh shit, khad de uwe niet zien staan. Bij deze ook gefeliciteerd :p

Jullie hebben allemaal betere punten dan ik :(

Ik heb dit semester 6 vakken gehad, waarvan twee 9's (ELit en ALW) en een 7 (Gesch vd Ned, had ik wat verwacht). Dus in totaal 4 herexamens (ik had ook nog ATW van het eerste semester) waarvan ik voor drie een 9 heb :sop:

Maar ik ben er al bij al nog blij mee.

shadowangel

Legacy Member
e.House zei:
:angry: Master in de management en beleid van de gezondheidszorg. Maw de directeur van de verpleegsterkes. :woohoo:

Zware economie en dergelijke heb ik vernomen.
Hier thesis herwerken en nog managementpaper, verder een 10, rest tussen 12 en 16. Op naar master in verpleeg- en vroedkunde.

Cadiuro

Legacy Member
Exorikos zei:
Hoe marginaal is Leuven op vrijdag avond? Er was een wijf al de hele avond zat en ik wou dan de goede ziel uithangen om ze naar huis te brengen, maar dan stond ze op 10 minuten met twee kerels te muilen. Ik heb zo het gevoel dat het niet de eerste keer is dat ze in een vreemde zijn bed zal wakker worden. Ik heb ze dan maar laten doen.

Vrijdagavonden wegblijven uit Leuven. Zaterdag kan, maar toch ook niet altijd.

Fliblit

Legacy Member
Sterkte, ja, het is nu ook niet zo'n verschrikkelijk zware tweede zit he :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan