Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
GemaneDude zei:
Jeplaaa

Algemene literatuurwetenschap II: 12
Informatiekunde voor taal- en literatuurstudenten: 13
Engelse taalkunde II: 12
Engels: taal & tekst II: 12
Spaanse en Spaans-Amerikaanse literatuur II: historisch overzicht: 14
Spaans: taal & tekst II: 12
Geschiedenis van de Britse eilanden A: 15

Niets onder de 12, maar had graag een hoger punt voor ALW of Sp lit ofzo gezien, maar ja, erdoor is erdoor he. :p
Betekent dus dat ik 1 herexamen heb van 1e sem (Spaanse Taalkunde II), een 9tje, dus doenbaar.


YEEY :hug:

h0pje

Legacy Member
Woop woop, voor alles geslaagd! :woohoo: Mijn schakeljaar dus goed doorstaan, op naar de master!

Iemand

Legacy Member
freakykiller zei:
voor 1 gebuisd dit semester en teleurgesteld :unsure: ?
En knokken op 3 herexamens... ?

Had 5 echt niet verwacht.
Wil mooie punten voor mijn herex zodat onderscheiding in mijn master mogelijk is/wordt. Moet daarvoor 14'n halen, wat niet zo easy peasy is voor die 5.

Soit, zal wel lukken.

J.F.

Legacy Member
GemaneDude zei:
Jeplaaa

Algemene literatuurwetenschap II: 12
Informatiekunde voor taal- en literatuurstudenten: 13
Engelse taalkunde II: 12
Engels: taal & tekst II: 12
Spaanse en Spaans-Amerikaanse literatuur II: historisch overzicht: 14
Spaans: taal & tekst II: 12
Geschiedenis van de Britse eilanden A: 15

Niets onder de 12, maar had graag een hoger punt voor ALW of Sp lit ofzo gezien, maar ja, erdoor is erdoor he. :p
Betekent dus dat ik 1 herexamen heb van 1e sem (Spaanse Taalkunde II), een 9tje, dus doenbaar.

Proficiat!!!!!!!!

Mijne waren:

Algemene literatuurwetenschap II: 14
Informatiekunde voor taal- en literatuurstudenten: 16
Engelse taalkunde II: 12
Engels: taal & tekst II: 14
Italiaanse literatuur: 12
Italiaans: 14
Naamkunde: 14

Kowalskii

Legacy Member
Iemand een idee of dit een interessant keuzevak is? moeilijkheidsgraad?

Gedrukte media
2de bac communicatiewetenschap (faculteit
Politieke en Sociale Wetenschappen)
Karin Raeymaeckers

GemaneDude

Legacy Member
J.F. zei:
Proficiat!!!!!!!!

Mijne waren:

Algemene literatuurwetenschap II: 14
Informatiekunde voor taal- en literatuurstudenten: 16
Engelse taalkunde II: 12
Engels: taal & tekst II: 14
Italiaanse literatuur: 12
Italiaans: 14
Naamkunde: 14

Gij ook proficiat!! :p

freakykiller

Legacy Member
Iemand zei:
Had 5 echt niet verwacht.
Wil mooie punten voor mijn herex zodat onderscheiding in mijn master mogelijk is/wordt. Moet daarvoor 14'n halen, wat niet zo easy peasy is voor die 5.

Soit, zal wel lukken.

Nja de meeste mensen zijn blij als ze er door zijn :p

Nas

Legacy Member
Fak, iedereen heeft hier precies een goed 2e semester gehad :s:s:s:s

Die drie buizen had ik echt niet verwacht. Wrs te veel afleiding in de bib gehad :unsure:

Iemand

Legacy Member
freakykiller zei:
Nja de meeste mensen zijn blij als ze er door zijn :p

Als tweede zit goed is, zal ik ook blij zijn. :p
Was ook beetje de emoties van het moment die doorsijpelden in mijn post. Zal wel in orde komen. :)

freakykiller

Legacy Member
Iemand zei:
Als tweede zit goed is, zal ik ook blij zijn. :p
Was ook beetje de emoties van het moment die doorsijpelden in mijn post. Zal wel in orde komen. :)

Altijd weten dat er mensen een hoop slechter scoren :p.

Was wel grappig toen we mijn punten zagen, iemand zei "niet genoeg herexamens om nog een onderscheiding te forceren". Beetje raar om te zeggen :D

e.House

Legacy Member
Als die klote thesis nu af was, had ik mijn masterdiploma binnen. Ondertussen ook al 15 creditpunten verzameld voor de master in de gezondheidszorg die ik volgend jaar ga doen. ^^

TheRedDevils

Legacy Member
Nas zei:
Fak, iedereen heeft hier precies een goed 2e semester gehad :s:s:s:s

Die drie buizen had ik echt niet verwacht. Wrs te veel afleiding in de bib gehad :unsure:

Ik niet hoor. Wordt weer een leuke augustus.

freakykiller

Legacy Member
Mijn vrienden uit middelbaar ook allemaal minstens 3 zu dus no worries, altijd volk in aug :D !

Nas

Legacy Member
Ik voel me gewoon zwaar kut dat ik m'n super eerste semester volledig heb verneukt :sop:

Fliblit

Legacy Member
JF en Coldplayke, serieus goeie punten allebei, geniet van jullie welverdiende vakantie :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan