Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

freakykiller

Legacy Member
Exorikos zei:
Stel je dat eens voor. Iemand die geen misbruik maakt van een zat meisje. :s

Stel je voor, meisjes die geen hulp nodig hebben :s :s :s :s emancipatie en shizzle

e.House

Legacy Member
shadowangel zei:
Zware economie en dergelijke heb ik vernomen.
Hier thesis herwerken en nog managementpaper, verder een 10, rest tussen 12 en 16. Op naar master in verpleeg- en vroedkunde.

Dat zal wel goed meevallen. Farmaco-economie was echt gemakkelijk en strategisch management en management van zorgprocessen had al niks met economie te maken.
De vakken die ik volgend jaar ga opnemen, zit misschien één economisch vak bij vermoed ik.

tgc_9012

Legacy Member
Nog mensen bij wie de herinschrijving voor AJ 12-13 @ UGent niet wil lukken op oasis? Ik krijg telkens dit:
Opgelet: u kunt pas herinschrijven nadat de examenperiode waarvoor u bent ingeschreven, volledig is afgelopen. (U kunt ook pas inschrijven voor andere opleidingen of opleidingsonderdelen nadat de examenperiode waarvoor u bent ingeschreven, volledig is afgelopen.)

U bent automatisch ingeschreven voor de 2de examenperiode.
Als u niet geslaagd bent in de 1ste examenperiode kunt u pas inschrijven na de 2de examenperiode.

Terwijl ons werd gezegd dat we de dag na de proclamatie al konden herinschrijven.

Exorikos

Legacy Member
Een maand de tijd om op mezelf kwantumveldentheorie eens door te nemen. Ik ben blij dat ik dat boek gekocht heb ondanks dat ik het vak niet opgenomen heb. Hopelijk ben ik iets beter mee met het hele Higgs-gedoe. :)

_DKsissor_

Legacy Member
op alles door dit semester :). (inclusief thesis) Nog 1 projectvakje van 1ste semester en afgestudeerd als computerwetenschapper ^^. Die 2 masterjaren verliepen veel vlotter als verwacht. Echt duizend keer makkelijker dan de bachelor in mijn ogen :oink:

aXl_

Legacy Member
En het tweede diploma is binnen :cool:

Data analyse & optimalizatie I en II: 17
Bedrijfseconomie: 20
Algemeen boekhouden: 20
Inleiding tot vennootschapsrecht: 17
Management accounting: 15
Analyse van de jaarrekening: 17
Marketing: 12
Human resource management: 16
Informatica: 16
Bedrijfsfinanciering: 18
Productie en voorraadbeheer: 16
Strategie: 13

aXl_

Legacy Member
I wish. Mijn werkgever heeft alle externe trainingen tot 2014 geschrapt. Mijn ouders sponsoren deels.

glashelder

Legacy Member
Mail gekregen van professor, het tweedejaarsvak is geen voorwaarde om de derdejaarsvakken te mogen volgen. Dus ik verander waarschijnlijk van minor :woohoo: Van dat vage onzinnige cultuurwetenschappen naar het meer concretere en nuttigere sociaal werk, yay.

kil911ler

Legacy Member
glashelder zei:
Mail gekregen van professor, het tweedejaarsvak is geen voorwaarde om de derdejaarsvakken te mogen volgen. Dus ik verander waarschijnlijk van minor :woohoo: Van dat vage onzinnige cultuurwetenschappen naar het meer concretere en nuttigere sociaal werk, yay.

Ow yeah :cool:

Subai

Legacy Member
En ik maar denken dat mijn voorbereiding op de masterproef wel vlot zou gaan. Niet dus! :(
Mocht iemand dat nog hebben staan en hij/zij wil dat delen.. Een voorbeeld werkt altijd iets handiger!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan