Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.freakykiller zei:sure thing

Exorikos zei:Stel je dat eens voor. Iemand die geen misbruik maakt van een zat meisje.![]()
emancipatie en shizzleshadowangel zei:Zware economie en dergelijke heb ik vernomen.
Hier thesis herwerken en nog managementpaper, verder een 10, rest tussen 12 en 16. Op naar master in verpleeg- en vroedkunde.
Opgelet: u kunt pas herinschrijven nadat de examenperiode waarvoor u bent ingeschreven, volledig is afgelopen. (U kunt ook pas inschrijven voor andere opleidingen of opleidingsonderdelen nadat de examenperiode waarvoor u bent ingeschreven, volledig is afgelopen.)
U bent automatisch ingeschreven voor de 2de examenperiode.
Als u niet geslaagd bent in de 1ste examenperiode kunt u pas inschrijven na de 2de examenperiode.
Nee :/Utred zei:Hebt ge 2e zit?

glashelder zei:Mail gekregen van professor, het tweedejaarsvak is geen voorwaarde om de derdejaarsvakken te mogen volgen. Dus ik verander waarschijnlijk van minorVan dat vage onzinnige cultuurwetenschappen naar het meer concretere en nuttigere sociaal werk, yay.
