Proim
Legacy Member
Pff, al eens aan het zien naar de vakken voor volgend jaar welke ik ga nemen. Aangezien ik minor verbreding doe moet ik van 1 andere richting een pakket van minstens 20 stp hebben, ik heb er nu 5 door meetkunde I voor wiskunde en 4 voor economie door inleiding economie. Ik kan er wel geraken voor wiskunde maar het probleem is dat algebra I in het eerste semester is en algebraïsche structuren in tweede, terwijl je ze best in de andere volgorde doet... Misschien toch eens uitkijken naar wat economie vakken al lijken de wiskunde vakken mij natuurlijk wel relevanter.



Mag dat?
nog altijd die job die je graag deed?
