Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Plutus

Legacy Member
glashelder zei:
Demografie 12
Culturele antropologie 12
Sociale psychologie 13
Sociologische benaderingswijzen 13
Bio-antropologie 14
Werkcollege 14

:woohoo:

Ma wtf, 12 voor culturele antropologie? We wisten de vragen op voorhand en je mocht alles meenemen van boeken, samenvattingen, antwoorden,...? Waarschijnlijk omdat ik in het stukje van 'eigen mening' het niet eens was met hem :tongue: Nu ja, 't is niet alsof ik iets gedaan heb voor dat vak dus meh.
Niet teveel vragen stellen bij punten :p. Voor deontologie dit semester hadden we ook alle vragen op voorhand, ik had van alle vragen een perfect antwoord, kon ze op het mondeling perfect beantwoorden, prof nam geen nota's en zette bij elke vraag gewoon een vogeltje. Punt? 12 :sop:

coldplayke

Legacy Member
e.House zei:
Mag je je (extra) uren dan niet opschrijven? Zo niet zou ik ook niet een uur doorwerken om het klaar te krijgen en ge moet natuurlijk niet de papieren op een bureau gaan verplaatsen. Deden ze toen ik moest poetsen op een bedrijf ook niet.

josilirios zei:
Duts toch, ik zou ook onbetaalde overuren kloppen op mijn vakantiejob ze!

Ik doe mijn werk graag grondig :p En nee, ik mag extra uren niet opschrijven (die kunnen dat ook niet controleren). Het was nog maar mijn 2de werkdag, mijn 1ste in die kantoren, en ik wou geen slechte indruk achterlaten :p

aXl_ zei:
dat haat ik idd, dat elke keer als de kuisploeg langs is gekomen, al mijn post-itjes en losse papieren overhoop zijn gehaald om wat te kunnen stoffen op mijn bureau. Afblijven!

Even voor de duidelijkheid: ik verplaats niks, ik raak niks aan, ik poets rond de papieren heen op de 2 cm² open plekken. Het vervelendste is wanneer ze een hoop kabels op het bureau liggen hebben die ge niet kunt verplaatsen waar een ton stof rond zit :sop:

glashelder

Legacy Member
Manu zei:
Niet teveel vragen stellen bij punten :p. Voor deontologie dit semester hadden we ook alle vragen op voorhand, ik had van alle vragen een perfect antwoord, kon ze op het mondeling perfect beantwoorden, prof nam geen nota's en zette bij elke vraag gewoon een vogeltje. Punt? 12 :sop:

Awel ja, ik had dus alle antwoorden gewoon mee en heb die overgeschreven. En iedereen had gewoon hetzelfde document mee :p Misschien de antwoorden toch te kort samengevat, had geen zin om een hele blz letterlijk over te schrijven (wat anderen dus wel gedaan hebben). Nu ja, meh, stom vak dat verder toch niet uitmaakt.

Faun

Legacy Member
glashelder zei:
Awel ja, ik had dus alle antwoorden gewoon mee en heb die overgeschreven. En iedereen had gewoon hetzelfde document mee :p Misschien de antwoorden toch te kort samengevat, had geen zin om een hele blz letterlijk over te schrijven (wat anderen dus wel gedaan hebben). Nu ja, meh, stom vak dat verder toch niet uitmaakt.

Trek je dat vak niet aan Glashelder, ik heb dat ook gehad. Ik en een maat hadden exact hetzelfde document mee en exact hetzelfde opgeschreven. Ik had 15 en em had 13..

Vanavond om 18u mijn punten :)

glashelder

Legacy Member
Faun zei:
Trek je dat vak niet aan Glashelder, ik heb dat ook gehad. Ik en een maat hadden exact hetzelfde document mee en exact hetzelfde opgeschreven. Ik had 15 en em had 13..

Oh, 't is dus echt gewoon random of zo :lol: Nu ja, 't is alsof je zegt, veel eer is er ook niet aan te halen :p

_ns_

Legacy Member
Voor te tolereren: uw beste resultaat (van juni of augustus) telt toch hé?

Dionysus

Legacy Member
Ik dacht toch ook dat het beste resultaat telde.

Anyway, punten gekregen en alles geslaagd.

Geen herexamens :woohoo:

Orchidee

Legacy Member
_ns_: Beste resultaat wordt behouden (associatie Leuven toch van u eh?)

En mn zus weet ook haar resultaat. Afgestudeerd met grote onderscheiding (17 op thesis). En nu stopt ze met studeren, ze heeft het gehad met op de schoolbanken zitten. :p

_ns_

Legacy Member
Jup, KUL idd.


Een 6 op een werkcollege, hopelijk kan ik dat ophalen naar een 8 in tweede zit. Anders zwaar gepoept :sop:.

Iemand

Legacy Member
Lol, beste resultaat? :d
Ik vermoed dat Gent niet meedoet aan die praktijken. Laat staan dat je zelf kan kiezen wat je tolereert.

Exorikos

Legacy Member
Theory of Nucleosynthesis: 10
Theoretical Nuclear Physics: 11
Historical and Social Aspects of Physics: 15
Exotic Nuclei: Properties and Interactions - Part B: 11
Medical Imaging and Analysis: 12

Blij dat ik voor alles geslaagd ben, maar Exotic Nuclei en Medical Imaging had ik toch wat hoger ingeschat.

Wel zot dat ik bijna een master in de fysica heb, als je ziet van waar ik kom. :)

aXl_

Legacy Member
Een 12 op medical imaging is over t algemeen toch ni slecht ze (had ik ook :p)

coldplayke

Legacy Member
Fuck, ik heb voor mijn kot al een eerste cadeau gekregen: een supermooie gevulde snoeppot van Cavendish & Harvey.
En die moet nog meer dan 2 maanden mee gaan? :drool:

Plutus

Legacy Member
Iemand zei:
Lol, beste resultaat? :d
Ik vermoed dat Gent niet meedoet aan die praktijken. Laat staan dat je zelf kan kiezen wat je tolereert.
Zal in Leuven/Brussel ook stilaan afgeschaft worden vermoed ik :p vanaf komend academiejaar geldt er voor de masters (aan de HUB alleszins, geen idee of het voor de KUL ook zo zal zijn) al een nultolerantie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan