Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet teveel vragen stellen bij puntenglashelder zei:Demografie 12
Culturele antropologie 12
Sociale psychologie 13
Sociologische benaderingswijzen 13
Bio-antropologie 14
Werkcollege 14
Ma wtf, 12 voor culturele antropologie? We wisten de vragen op voorhand en je mocht alles meenemen van boeken, samenvattingen, antwoorden,...? Waarschijnlijk omdat ik in het stukje van 'eigen mening' het niet eens was met hemNu ja, 't is niet alsof ik iets gedaan heb voor dat vak dus meh.
. Voor deontologie dit semester hadden we ook alle vragen op voorhand, ik had van alle vragen een perfect antwoord, kon ze op het mondeling perfect beantwoorden, prof nam geen nota's en zette bij elke vraag gewoon een vogeltje. Punt? 12 
e.House zei:Mag je je (extra) uren dan niet opschrijven? Zo niet zou ik ook niet een uur doorwerken om het klaar te krijgen en ge moet natuurlijk niet de papieren op een bureau gaan verplaatsen. Deden ze toen ik moest poetsen op een bedrijf ook niet.
josilirios zei:Duts toch, ik zou ook onbetaalde overuren kloppen op mijn vakantiejob ze!
En nee, ik mag extra uren niet opschrijven (die kunnen dat ook niet controleren). Het was nog maar mijn 2de werkdag, mijn 1ste in die kantoren, en ik wou geen slechte indruk achterlaten 
aXl_ zei:dat haat ik idd, dat elke keer als de kuisploeg langs is gekomen, al mijn post-itjes en losse papieren overhoop zijn gehaald om wat te kunnen stoffen op mijn bureau. Afblijven!

Manu zei:Niet teveel vragen stellen bij punten. Voor deontologie dit semester hadden we ook alle vragen op voorhand, ik had van alle vragen een perfect antwoord, kon ze op het mondeling perfect beantwoorden, prof nam geen nota's en zette bij elke vraag gewoon een vogeltje. Punt? 12
![]()
Misschien de antwoorden toch te kort samengevat, had geen zin om een hele blz letterlijk over te schrijven (wat anderen dus wel gedaan hebben). Nu ja, meh, stom vak dat verder toch niet uitmaakt.glashelder zei:Awel ja, ik had dus alle antwoorden gewoon mee en heb die overgeschreven. En iedereen had gewoon hetzelfde document meeMisschien de antwoorden toch te kort samengevat, had geen zin om een hele blz letterlijk over te schrijven (wat anderen dus wel gedaan hebben). Nu ja, meh, stom vak dat verder toch niet uitmaakt.

Faun zei:Trek je dat vak niet aan Glashelder, ik heb dat ook gehad. Ik en een maat hadden exact hetzelfde document mee en exact hetzelfde opgeschreven. Ik had 15 en em had 13..
Nu ja, 't is alsof je zegt, veel eer is er ook niet aan te halen 

aXl_ zei:Een 12 op medical imaging is over t algemeen toch ni slecht ze (had ik ook)

Van waar kom je misschien?Exorikos zei:Wel zot dat ik bijna een master in de fysica heb, als je ziet van waar ik kom.![]()
Zal in Leuven/Brussel ook stilaan afgeschaft worden vermoed ikIemand zei:Lol, beste resultaat? :d
Ik vermoed dat Gent niet meedoet aan die praktijken. Laat staan dat je zelf kan kiezen wat je tolereert.
vanaf komend academiejaar geldt er voor de masters (aan de HUB alleszins, geen idee of het voor de KUL ook zo zal zijn) al een nultolerantie.