Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Elosopardo

Legacy Member
Gelsaagd voor Bachelor of Science in Geneeskunde :D YEEESSS geen herexamens, das al weer een tijdje geleden :D

_ns_

Legacy Member
Racing_Genk zei:
bank& fin 17
globale economie 17
marketing 17
beleidsinformatica 17
wiskunde 11

Net grote onderscheiding gehaald dit jaar, zonder wiskunde moet grootste mogelijk zijn volgend jaar

Dikke punten zot :)!

lantaarnpaal

Legacy Member
Racing_Genk zei:
bank& fin 17
globale economie 17
marketing 17
beleidsinformatica 17
wiskunde 11

Net grote onderscheiding gehaald dit jaar, zonder wiskunde moet grootste mogelijk zijn volgend jaar

oeh kheb u gepwnd in wiskunde :cool:



wisk 12
ICT 9 (fuuu)
beleidsinformatiesystemen 10
Bank en fin 9
intl org 11
frans 11
engels 11




nu nog 3 herexamens van vakken van het eerste jaar. Fuck da :doh: (maar ik kan ICT wel tolereren :unsure:)

coldplayke

Legacy Member
Ik wil op mijn kot een grote poster van Afremov ophangen, maar man, wat zijn die duur :')
Voor een klein formaat al rond de 50 euro, als je een grote wilt al dik 200 euro :crazy:

tuesadorable

Legacy Member
Manu zei:
Jij ook proficiat! En vetjes, even met een prijske gaan lopen :p

Morgen receptie en bbq met Deloitte, tijd om mij onder het werkvolk te begeven :sad:

Moewaha, merci!

Utred

Legacy Member
De lessenroosters van volgend jaar staan al online. Van 2ezitroosters geen spoor.

Ironpole

Legacy Member
13, 15, 16, 16 & 17 voor dit semester, 745/1000 voor dit jaar en 691/1000 (onderscheiding) voor mijnen bachelor. :woohoo:

Woestijnvos

Legacy Member
LOL. 3 tienen dees semester maar wel geslaagd :D
Wel een 16 voor machineonderdelen

Th1x4nG

Legacy Member
:puke:

11 voor plm
9 voor bis
8 voor cynthia

net omgekeerd van wat ik dacht, en uiteindelijk 6 deze zomer dus (en economie nog in juli inhalen ook). dis gun b gud. Maar momenteel zie ik alles nog zitten. Ben al beginnen afdrukken op het vakantiewerk, al een pak of 3-4 papier ingestoken. :cool:

Nas

Legacy Member
Utred zei:
De lessenroosters van volgend jaar staan al online. Van 2ezitroosters geen spoor.
Heb ook es gekeken naar mijn lessenrooster van volgend jaar. Woensdag en vrijdag geen les. :unsure:

Fliblit

Legacy Member
Normaal gezien lees ik boeken die ik wil lezen in de vakantie, maar ik moet nu een nieuw boek lezen omdat ik een nieuw essay moet maken en ik heb nu terug zo'n schuldgevoel dat ik bezig ben met een ander boek voor mijn plezier :(

Dat gesprek met die man van het UP is trouwens goed afgelopen, 'k heb daar sowieso een kot, nu nog kiezen tussen tabor of tarsus :p

Lorvet

Legacy Member
Man, veel te veel te doen, veel te weinig tijd. Help!

Er op alles door zoals verwacht, maar wel veel betere punten dan verwacht;
14, 14, 14, 16, 16 en 17 met uiteindelijk 793/1000 wat mijn bachelor voorlopig op grote onderscheiding zet :cool: Op basis van mijn inzet in de laatste examenperiode wel serieus onverdiend :unsure:

Proficiat aan iedereen die er door is hierboven! (En voor degenen die hun 2de zit goed hebben weten te beperken).

McGregor

Legacy Member
Th1x4nG zei:
:puke:

11 voor plm
9 voor bis
8 voor cynthia

net omgekeerd van wat ik dacht, en uiteindelijk 6 deze zomer dus (en economie nog in juli inhalen ook). dis gun b gud. Maar momenteel zie ik alles nog zitten. Ben al beginnen afdrukken op het vakantiewerk, al een pak of 3-4 papier ingestoken. :cool:

Ik heb een 19/20 bij Cynthia :D

Saphira

Legacy Member
mweh morgenochtend mijn punten, kzie der ni naar uit :(. Khoop op alles geslaagd.

Utred

Legacy Member
Ik heb ondertussen al zo'n gevarieerd aanbod gehad dat ik in elke richting wel een vrijstelling of 2 heb denk ik:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan