Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

e.House

Legacy Member
Door wie wordt dat gegeven? Zo moeilijk was dat vak toch niet bij ons (twee jaar geleden). Had daar een 14 op en redelijk weinig voor gestudeerd. Het enigste examen ook, waar ik Simon Mignolet heb gezien. :cool:

lantaarnpaal

Legacy Member
e.House zei:
Door wie wordt dat gegeven? Zo moeilijk was dat vak toch niet bij ons (twee jaar geleden). Had daar een 14 op en redelijk weinig voor gestudeerd. Het enigste examen ook, waar ik Simon Mignolet heb gezien. :cool:

Edith Drieskens, echt goede prof imo. Lessen waren ook interessant voor mij omdat ik nog nooit een pol&soc vak heb gehad en naast de lessen ook buitenlandse politiek volg enzo :)

truifel

Legacy Member
grote onderscheiding, woop woop (afgestudeerd als industrieel ingenieur)

e.House

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Edith Drieskens, echt goede prof imo. Lessen waren ook interessant voor mij omdat ik nog nooit een pol&soc vak heb gehad en naast de lessen ook buitenlandse politiek volg enzo :)

Ken ik niet. Wij hadden een andere (jonge) prof. Buitenlandse politiek? bedoel je Internationale betrekking? :)

Plutus

Legacy Member
tuesadorable zei:
Ik zie u dus op de proclamatie! ;) Congrats!
Hier idem, maar dan voor Milieu- en Preventiemanagement.

Anyway, diep zwart gat.. Mijn oogoperatie doet er ook niet veel goeds aan, ik verveel me te pletter. Na vier jaar bijna elke dag bezig te zijn met school, is dit toch ff wennen... Gelukkig volgende week vakantiejob.
Jij ook proficiat! En vetjes, even met een prijske gaan lopen :p

Morgen receptie en bbq met Deloitte, tijd om mij onder het werkvolk te begeven :sad:

lantaarnpaal

Legacy Member
e.House zei:
Ken ik niet. Wij hadden een andere (jonge) prof. Buitenlandse politiek? bedoel je Internationale betrekking? :)

neenee, internationale organisatie noemt het, kan goed zijn dat het sinds vorig jaar nieuw is :unsure:

Prof heeft in veiligheidsraad gezeten toen België daar lid was en kent dus wat anekdotes en weet hoe het in z'n werking gaat, dus dat is echt wel een pluspunt imo.

Proim

Legacy Member
In mijn eerste jaar 4 herexamens, dit jaar eentje van tijdens het eerste semester :cool:

e.House

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
neenee, internationale organisatie noemt het, kan goed zijn dat het sinds vorig jaar nieuw is :unsure:

Prof heeft in veiligheidsraad gezeten toen België daar lid was en kent dus wat anekdotes en weet hoe het in z'n werking gaat, dus dat is echt wel een pluspunt imo.

Ja internationale organisatie heb ik ook gevolgd, maar ik dacht dat je daarnaast nog een vak volgde. :p

MichaelS

Legacy Member
Manu zei:
Nope, heb besloten het een kans te geven. Als ik volgend jaar deze tijd merk dat het me niet ligt en ik toch liever in tax verder ga, kan ik alsnog herscholen. Ben dan nog altijd maar 22 :p

't Is da.... Meiske van mijn klas heeft dit jaar haar 3e master afgelegd en zoekt nu te gaan doctoreren. :unsure:

Kielse

Legacy Member
Pff, al mijn vrienden weten hun punten, maar de UGent laat weer op zich wachten:doh:

joshetei

Legacy Member
Wohoo, afgestudeerd met onderscheiding op het masterjaar :woohoo::applause: Thesis was goed gegaan maar een 15 had ik toch ook niet verwacht :)

Amnesiac

Legacy Member
Overal door, maar toch met een vreemd gevoel. Ik dacht dat ik sowieso een herexamen ging hebben voor een vak in het eerste semester (7/20). Blijkbaar hebben ze dit nu getolereerd. Maar hierdoor kom ik net een procentje te kort voor onderscheiding.

Iemand die weet of je dit opleidingsonderdeel nog mag herdoen (aan de KAHO)?

joshetei

Legacy Member
Op het einde van de bachelor/master moet je dat normaalgezien op voorhand laten weten dat je niet wil getolereerd worden.

Amnesiac

Legacy Member
Ja, dat weet ik. Maar volgens de tolerantieregels die online staan kan je enkel vakken tolereren waarvan het resultaat een 8 of een 9 was. Dus omdat ik zeker was dat ik het vak nog zou moeten herdoen heb ik daar maar niets aan gedaan.

Oh well.

DaTa

Legacy Member
De punten staat er blijkbaar al op terwijl ze er normaal pas om 22u deze avond gingen opstaan :s.

Racing_Genk

Legacy Member
bank& fin 17
globale economie 17
marketing 17
beleidsinformatica 17
wiskunde 11

Net grote onderscheiding gehaald dit jaar, zonder wiskunde moet grootste mogelijk zijn volgend jaar

Brek

Legacy Member
Ik had nog 2 vakken van het 2e en ze staan nu inderdaad al online voor mij terwijl ik ze normaal pas binnen 2 dagen kreeg. Echt zot tevreden
13 14 14 16 18 DAFUQ

DaTa

Legacy Member
Op hogere wiskunde 2 een 9 gehaald, de rest erdoor. Balen van die 9 maar over het algemeen toch tevreden :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan