Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
e.House zei:Door wie wordt dat gegeven? Zo moeilijk was dat vak toch niet bij ons (twee jaar geleden). Had daar een 14 op en redelijk weinig voor gestudeerd. Het enigste examen ook, waar ik Simon Mignolet heb gezien.![]()

lantaarnpaal zei:Edith Drieskens, echt goede prof imo. Lessen waren ook interessant voor mij omdat ik nog nooit een pol&soc vak heb gehad en naast de lessen ook buitenlandse politiek volg enzo![]()

Jij ook proficiat! En vetjes, even met een prijske gaan lopentuesadorable zei:Ik zie u dus op de proclamatie!Congrats!
Hier idem, maar dan voor Milieu- en Preventiemanagement.
Anyway, diep zwart gat.. Mijn oogoperatie doet er ook niet veel goeds aan, ik verveel me te pletter. Na vier jaar bijna elke dag bezig te zijn met school, is dit toch ff wennen... Gelukkig volgende week vakantiejob.

ad:e.House zei:Ken ik niet. Wij hadden een andere (jonge) prof. Buitenlandse politiek? bedoel je Internationale betrekking?![]()

lantaarnpaal zei:neenee, internationale organisatie noemt het, kan goed zijn dat het sinds vorig jaar nieuw is
Prof heeft in veiligheidsraad gezeten toen België daar lid was en kent dus wat anekdotes en weet hoe het in z'n werking gaat, dus dat is echt wel een pluspunt imo.

Manu zei:Nope, heb besloten het een kans te geven. Als ik volgend jaar deze tijd merk dat het me niet ligt en ik toch liever in tax verder ga, kan ik alsnog herscholen. Ben dan nog altijd maar 22![]()

Manu zei:Morgen receptie en bbq met Deloitte, tijd om mij onder het werkvolk te begevenad:
