Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
Ons herexamenrooster komt pas ten laatste 3 augustus online (wat dus 3 augustus betekent).
De herexamens starten op 17 augustus :crazy:

En wat een varkens op mijn vakantiejob. Ik moest vandaag 3.5 uur poetsen, ik ben meer dan 4.5 uur bezig geweest (graag een extra 12.5 euro!). Ze zeiden 'ge moet heel grondig poetsen, want dat wordt hier maar 1x per week gedaan'. Ah ja, das wel heel makkelijk he, als elk bureau begraven onder het papier zit waar ik niet aan mag komen :angry:

Nas

Legacy Member
Utred zei:
Ik heb ondertussen al zo'n gevarieerd aanbod gehad dat ik in elke richting wel een vrijstelling of 2 heb denk ik:p
Welke richting wil je doen volgend jaar?

Spannend! Nog 10u wachten!

Utred

Legacy Member
coldplayke zei:
Ons herexamenrooster komt pas ten laatste 3 augustus online (wat dus 3 augustus betekent).
De herexamens starten op 17 augustus :crazy:
Dat is er lichtjes over. Fantastisch:p
Nas zei:
Welke richting wil je doen volgend jaar?

Spannend! Nog 10u wachten!

Het gaat nog tussen pol&soc en graduaat bouw.

e.House

Legacy Member
coldplayke zei:
En wat een varkens op mijn vakantiejob. Ik moest vandaag 3.5 uur poetsen, ik ben meer dan 4.5 uur bezig geweest (graag een extra 12.5 euro!). Ze zeiden 'ge moet heel grondig poetsen, want dat wordt hier maar 1x per week gedaan'. Ah ja, das wel heel makkelijk he, als elk bureau begraven onder het papier zit waar ik niet aan mag komen :angry:

Mag je je (extra) uren dan niet opschrijven? Zo niet zou ik ook niet een uur doorwerken om het klaar te krijgen en ge moet natuurlijk niet de papieren op een bureau gaan verplaatsen. Deden ze toen ik moest poetsen op een bedrijf ook niet.

Orchidee

Legacy Member
Herexamens op ma 20 aug (5stp) - ma 27 aug (3stp) en ma 3 sept (5stp).

Langs den ene kant wel content dat ze zo gespreid zijn, want khad in 1e zit tijd tekort om het allemaal te leren (of ik was te laat in het semester begonnen, kan ook wel een beetje zijn). Anderzijds, nu zijn ze zodanig gespreid dat ik niet weet wanneer ik best begin met voorbereiden. Gewoon voor ieder vak de week ervoor, of toch al eerder.. Kweet het lijk nog niet.

Orchidee

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Ik begin rond 20 juli denk ik. Nu nog 2 weekjes werken.

Voor hoeveel herexamens dan? Vorig jaar viel da lijk beter te schatten, ik had genoeg herexamens om heel de zomer mee te vullen. :') Maar nu weet ik precies niet hoe te plannen. Ik denk begin augustus te beginnen, maar wel de weekends dan nog te werken, aangezien ik in de horeca werk.

Furiez

Legacy Member
Een 3, 11, 12, 14, 15 en 17. Uiteindelijk 4 herexamens en nog thesis afwerken. Gohja, al bij al niet slecht gezien de matige inzet en in het Engels. Onderscheiding zit er eventueel nog in.

Century

Legacy Member
8, 10, 10, 15, 16, 16, 16, 19
Beter als verwacht, in augustus dus totaal 3 herexamens. Nu genieten van de vakantie!

Insanitarium

Legacy Member
Th1x4nG zei:
:puke:

11 voor plm
9 voor bis
8 voor cynthia

net omgekeerd van wat ik dacht, en uiteindelijk 6 deze zomer dus (en economie nog in juli inhalen ook). dis gun b gud. Maar momenteel zie ik alles nog zitten. Ben al beginnen afdrukken op het vakantiewerk, al een pak of 3-4 papier ingestoken. :cool:

Oh lawd. :(
En weet ge VBR morgen al of de 6de pas?

Ik heb dit semester wel gescoord op de vakken van mijn richting (alles 12+, enkele 14nen en een 19, wat voor mijn doen in 1ste zit vrij goed is :p ).
Bij mij zullen het er dus 5 zijn.

freakykiller

Legacy Member
Herexamenloos semester, awesooooome.

Punten niet evenhoog als usual, maarja in tegenstelling tot anders wel geen buizen toch :D

josilirios

Legacy Member
coldplayke zei:
En wat een varkens op mijn vakantiejob. Ik moest vandaag 3.5 uur poetsen, ik ben meer dan 4.5 uur bezig geweest (graag een extra 12.5 euro!). Ze zeiden 'ge moet heel grondig poetsen, want dat wordt hier maar 1x per week gedaan'. Ah ja, das wel heel makkelijk he, als elk bureau begraven onder het papier zit waar ik niet aan mag komen :angry:
Duts toch, ik zou ook onbetaalde overuren kloppen op mijn vakantiejob ze!

aXl_

Legacy Member
coldplayke zei:
En wat een varkens op mijn vakantiejob. Ik moest vandaag 3.5 uur poetsen, ik ben meer dan 4.5 uur bezig geweest (graag een extra 12.5 euro!). Ze zeiden 'ge moet heel grondig poetsen, want dat wordt hier maar 1x per week gedaan'. Ah ja, das wel heel makkelijk he, als elk bureau begraven onder het papier zit waar ik niet aan mag komen :angry:

dat haat ik idd, dat elke keer als de kuisploeg langs is gekomen, al mijn post-itjes en losse papieren overhoop zijn gehaald om wat te kunnen stoffen op mijn bureau. Afblijven!

Utred

Legacy Member
FUCK GODVERDOMME ACHTERLIJKE KUTMONGOLENWIJVEN
Recht 12
Audiologie 18
Pedagogiek 12
ESSV 6
Fysica 15
Orthopedagogiek 13
Wijsbegeerte 17


Ik ga iemand doodslaan.

glashelder

Legacy Member
Demografie 12
Culturele antropologie 12
Sociale psychologie 13
Sociologische benaderingswijzen 13
Bio-antropologie 14
Werkcollege 14

:woohoo:

Ma wtf, 12 voor culturele antropologie? We wisten de vragen op voorhand en je mocht alles meenemen van boeken, samenvattingen, antwoorden,...? Waarschijnlijk omdat ik in het stukje van 'eigen mening' het niet eens was met hem :tongue: Nu ja, 't is niet alsof ik iets gedaan heb voor dat vak dus meh.

Nas

Legacy Member
Recht 5
Belgische politieke geschiedenis 12
inleiding tot de wereldpolitiek 12
Methodologie 9
Sociale psychologie 9

FML. Totaal aantal herexamens komt dus op 4. En het zijn echt allemaal van die KUTKANKERSTRONTVAKKEN
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan