Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Brek

Legacy Member
Manu zei:
Zal in Leuven/Brussel ook stilaan afgeschaft worden vermoed ik :p vanaf komend academiejaar geldt er voor de masters (aan de HUB alleszins, geen idee of het voor de KUL ook zo zal zijn) al een nultolerantie.

Nultolerantie voor de masters bestaat al 2 jaar in Leuven denk ik. Enkel tijdens uw bachelor kan er gekozen worden om te tolereren.

Steve-O

Legacy Member
Een wat OT-vraag, maar die regel dat stelt dat je max 6 keer een vak mag afleggen, bestaat die nog sinds de invoering van het studiekrediet?

Utred

Legacy Member
Direct feedback. Best naartoe gaan want ze haten mij al genoeg. Kga mij ferm moeten inhouden om niet uit te vliegen. Kutboel.

Nas

Legacy Member
Utred zei:
Direct feedback. Best naartoe gaan want ze haten mij al genoeg. Kga mij ferm moeten inhouden om niet uit te vliegen. Kutboel.
Gast, gij hebt 2 herexamens, big deal.

glashelder

Legacy Member
Steve-O zei:
Een wat OT-vraag, maar die regel dat stelt dat je max 6 keer een vak mag afleggen, bestaat die nog sinds de invoering van het studiekrediet?

Geloof het niet, nee. Eens gevraagd aan iemand van het monitoraat. In principe mag je een vak blijven afleggen tot je geen studiepunten meer hebt.

profound

Legacy Member
glashelder zei:
Geloof het niet, nee. Eens gevraagd aan iemand van het monitoraat. In principe mag je een vak blijven afleggen tot je geen studiepunten meer hebt.

Bij ons was het zo dat je na de 3de keer dat je het vak moest afleggen eerst op gesprek moest met de lector, en daarna een contract moest tekenen en dergelijke. Geen idee waarom.

Iemand

Legacy Member
Manu zei:
Zal in Leuven/Brussel ook stilaan afgeschaft worden vermoed ik :p vanaf komend academiejaar geldt er voor de masters (aan de HUB alleszins, geen idee of het voor de KUL ook zo zal zijn) al een nultolerantie.

Ik vraag me af hoe dat in Gent is. Ik denk gewoon dat het resultaat van de laatste zittijd telt en dat een tolerantie van de profs afhangt, niet van uzelf. :d

Exorikos zei:
1.5 jaar (1 jaar burgie, een semester fysica) op rij geen enkel examen slagen?

Uw trackrecord ligt hier niet op mijn bureau hoor. :p

Edit:
utreds reactie verbaast me toch wel. Een beetje relativeren zou toch wel mogen.

glashelder

Legacy Member
profound zei:
Bij ons was het zo dat je na de 3de keer dat je het vak moest afleggen eerst op gesprek moest met de lector, en daarna een contract moest tekenen en dergelijke. Geen idee waarom.

Ah, het kan wel zijn dat je op gesprek moet of zo als ze merken dat het echt niet gaat, of dat er bijkomende voorwaarden zijn (zoals een motivatiebrief of contract idd). Hangt een beetje af van onderwijsinstelling tot onderwijsinstelling, denk ik.

Racing_Genk

Legacy Member
@utred: wa is het probleem?

@exorikos: en wij worden verwacht uw geschiedenis te kennen? :p

Exorikos

Legacy Member
Iemand zei:
Ik vraag me af hoe dat in Gent is. Ik denk gewoon dat het resultaat van de laatste zittijd telt en dat een tolerantie van de profs afhangt, niet van uzelf. :d



Uw trackrecord ligt hier niet op mijn bureau hoor. :p

Edit:
utreds reactie verbaast me toch wel. Een beetje relativeren zou toch wel mogen.

Van een ancien mag dat wel verwacht worden? :s

Racing_Genk zei:
@utred: wa is het probleem?

@exorikos: en wij worden verwacht uw geschiedenis te kennen? :p

Snotneuzen kunnen dat inderdaad niet weten. :s

On a sidenote: Nog een jaar te gaan! Die examenperiodes beginnen er toch wat teveel aan te zijn...

Iemand

Legacy Member
Exorikos zei:
Van een ancien mag dat wel verwacht worden? :s



Snotneuzen kunnen dat inderdaad niet weten. :s

On a sidenote: Nog een jaar te gaan! Die examenperiodes beginnen er toch wat teveel aan te zijn...

Hmm, idd, my bad :s:s:s:s:s:s

_ns_

Legacy Member
Mijn toegewezen assistent kan dus echt niet op mails antwoorden he, super frustrerend. :angry:.

Mastamane

Legacy Member
Nas zei:
Recht 5
Belgische politieke geschiedenis 12
inleiding tot de wereldpolitiek 12
Methodologie 9
Sociale psychologie 9

FML. Totaal aantal herexamens komt dus op 4. En het zijn echt allemaal van die KUTKANKERSTRONTVAKKEN

Nas zei:
BUIS HARD JONG

Wie een put graaft zeker? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan