Exorikos
Legacy Member
Iemand zei:Van waar kom je misschien?
1.5 jaar (1 jaar burgie, een semester fysica) op rij geen enkel examen slagen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand zei:Van waar kom je misschien?
Manu zei:Zal in Leuven/Brussel ook stilaan afgeschaft worden vermoed ikvanaf komend academiejaar geldt er voor de masters (aan de HUB alleszins, geen idee of het voor de KUL ook zo zal zijn) al een nultolerantie.
Gast, gij hebt 2 herexamens, big deal.Utred zei:Direct feedback. Best naartoe gaan want ze haten mij al genoeg. Kga mij ferm moeten inhouden om niet uit te vliegen. Kutboel.
Steve-O zei:Een wat OT-vraag, maar die regel dat stelt dat je max 6 keer een vak mag afleggen, bestaat die nog sinds de invoering van het studiekrediet?
glashelder zei:Geloof het niet, nee. Eens gevraagd aan iemand van het monitoraat. In principe mag je een vak blijven afleggen tot je geen studiepunten meer hebt.
Manu zei:Zal in Leuven/Brussel ook stilaan afgeschaft worden vermoed ikvanaf komend academiejaar geldt er voor de masters (aan de HUB alleszins, geen idee of het voor de KUL ook zo zal zijn) al een nultolerantie.
Exorikos zei:1.5 jaar (1 jaar burgie, een semester fysica) op rij geen enkel examen slagen?

profound zei:Bij ons was het zo dat je na de 3de keer dat je het vak moest afleggen eerst op gesprek moest met de lector, en daarna een contract moest tekenen en dergelijke. Geen idee waarom.
Iemand zei:Ik vraag me af hoe dat in Gent is. Ik denk gewoon dat het resultaat van de laatste zittijd telt en dat een tolerantie van de profs afhangt, niet van uzelf. :d
Uw trackrecord ligt hier niet op mijn bureau hoor.
Edit:
utreds reactie verbaast me toch wel. Een beetje relativeren zou toch wel mogen.

Racing_Genk zei:@utred: wa is het probleem?
@exorikos: en wij worden verwacht uw geschiedenis te kennen?![]()

Exorikos zei:Van een ancien mag dat wel verwacht worden?
Snotneuzen kunnen dat inderdaad niet weten.
On a sidenote: Nog een jaar te gaan! Die examenperiodes beginnen er toch wat teveel aan te zijn...






Racing_Genk zei:exo gij zijt hier de snotneus![]()

Exorikos zei:Snotneuzen kunnen dat inderdaad niet weten.![]()

Nas zei:Recht 5
Belgische politieke geschiedenis 12
inleiding tot de wereldpolitiek 12
Methodologie 9
Sociale psychologie 9
FML. Totaal aantal herexamens komt dus op 4. En het zijn echt allemaal van die KUTKANKERSTRONTVAKKEN
Nas zei:BUIS HARD JONG

Mastamane zei:Wie een put graaft zeker?![]()
ad: