Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nas zei:ad:
Recht was ik 99% zeker dat ik ging buizen, die andere twee komen vrij onverwacht (zeker sociale psychologie)

Alteration zei:@coldplayke Niet te persoonlijk opnemen mocht Germanedude de kamer verduisteren![]()

Ik vond het examen nochtans niet zo moeilijk. En met die giscorrectie +3/-1 dacht ik wel dat ie binnen was.Alteration zei:'k Had het anders wel zien aankomen. Je overschatte het nogal.

coldplayke zei:
(en hij is geen Germaan)

Nas zei:Nuja, 4 is niet het einde van de wereld. Maat van mij die HIR doet heeft er 11![]()
coldplayke zei:
(en hij is geen Germaan)
Fliblit zei:Ik heb "gemane" moeten opzoeken voor ik wist wat het betekende. En dan zeggen dat West-Vlaams niet te verstaan is![]()

Nas zei:Gast, gij hebt 2 herexamens, big deal.
Alteration zei:Idd. 'k Hoop dat het hier bij 2 blijft, zou trouwens niet weten wat 'k nog meer zou kunnen doen. In 't slechtste geval 7.
glashelder zei:Wanneer heb jij de uitslag?
coldplayke zei:Ik doe mijn werk graag grondigEn nee, ik mag extra uren niet opschrijven (die kunnen dat ook niet controleren). Het was nog maar mijn 2de werkdag, mijn 1ste in die kantoren, en ik wou geen slechte indruk achterlaten
![]()

Nas zei:Ik vond het examen nochtans niet zo moeilijk. En met die giscorrectie +3/-1 dacht ik wel dat ie binnen was.
Nuja, 4 is niet het einde van de wereld. Maat van mij die HIR doet heeft er 11![]()

Zei den hogescholerjosilirios zei:
Misschien had ge er ook 11 gehad als ge een echte richting volgde![]()
![]()










Joeshoe zei:Moest het nu nog goede punten zijn dan zouden we het misschien wel onthouden.![]()