Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Baats zei:HoGent weer op zijn best, zoals elk jaar komen de punten om 03.00 online..
Baats zei:HoGent weer op zijn best, zoals elk jaar komen de punten om 03.00 online..

hoeveel herexamens?TheRedDevils zei:Fuck, valt dik tegen.
Fliblit zei:Ik heb tegen alle verwachtingen in gisteren nog een mail gehad van iemand van de UP die zei dat veel mensen hun kot hadden afgezegd en dat ik (die oorspronkelijk op de wachtlijst stond) woensdag een afspraak mocht maken met hen![]()
Zondagavond wel veel later dan verwacht thuisgeraakt, maar content dat we toch thuisgeraakt zijn. Direct in slaap gevallen, ik sta maandagmiddag op en zie dat het blijkbaar maandagmiddag feedback was voor de examens + iedereen met meer dan twee buizen moest op gesprek bij het opleidingshoofd. Okee dan maar direct den trein op naar Gent.

Gelukkig was er in hetzelfde huis nog 1 vrij, dubbel zo groot
GemaneDude zei:Vind ik superleuk!

coldplayke zei:En we hebben een kot! Het is goed en rustig gelegen, vlak langs een aldi en boven een Turkse nachtwinkel. Het kot dat ik eerst op oog had was een stuk goedkoper, maar dat was amper 7 m² grootGelukkig was er in hetzelfde huis nog 1 vrij, dubbel zo groot
![]()
Dank je papsy :3

GemaneDude zei:Vind ik superleuk!
coldplayke zei:En we hebben een kot! Het is goed en rustig gelegen, vlak langs een aldi en boven een Turkse nachtwinkel. Het kot dat ik eerst op oog had was een stuk goedkoper, maar dat was amper 7 m² grootGelukkig was er in hetzelfde huis nog 1 vrij, dubbel zo groot
![]()
Dank je papsy :3
. Vorig jaar heeft er nog iemand zelfmoord gepleegd van een van die 2 gebouwen. Maar wel dicht bij het station.Fliblit zei:Vraagje: ik heb hier nu een hele lijst koten die ik morgen ga bezoeken. Stel dat ik nu na twee koten eentje tegenkom die ik goed vind, is het dan ok om te zeggen "goed, ik ga eerst eens de rest van mijn lijstje aflopen en dan kom ik vanavond mss nog eens terug om het te aanvaarden" of moet je meteen je contract tekenen?
Fliblit zei:Vraagje: ik heb hier nu een hele lijst koten die ik morgen ga bezoeken. Stel dat ik nu na twee koten eentje tegenkom die ik goed vind, is het dan ok om te zeggen "goed, ik ga eerst eens de rest van mijn lijstje aflopen en dan kom ik vanavond mss nog eens terug om het te aanvaarden" of moet je meteen je contract tekenen?
