Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Marius Niculae

Legacy Member
Geen herexamens :woohoo:
Kblijf me afvragen hoe ik da voor mekaar heb gekregen :wtf:

Baats

Legacy Member
Baats zei:
HoGent weer op zijn best, zoals elk jaar komen de punten om 03.00 online..

Efficiëntie: 63 studiepunten geslaagd / 63 studiepunten afgewerkt = 100,00%

FUCK YES

Wel 10,11,14,13,12,13,11,12,15 dit semester, dus wat aan de lage kant, maar ja..

kil911ler

Legacy Member
Baats zei:
HoGent weer op zijn best, zoals elk jaar komen de punten om 03.00 online..

What the... zal wel liggen aan de departement zeker? Wij (SOAG) krijgen het altijd om 8u op ibamaflex :p

coldplayke

Legacy Member
Fliblit zei:
Ik heb tegen alle verwachtingen in gisteren nog een mail gehad van iemand van de UP die zei dat veel mensen hun kot hadden afgezegd en dat ik (die oorspronkelijk op de wachtlijst stond) woensdag een afspraak mocht maken met hen :p

IK HAAT DE KULEUVEN

Orchidee

Legacy Member
Zalig jeugdbewegingsweekendje gehad! :) Zondagavond wel veel later dan verwacht thuisgeraakt, maar content dat we toch thuisgeraakt zijn. Direct in slaap gevallen, ik sta maandagmiddag op en zie dat het blijkbaar maandagmiddag feedback was voor de examens + iedereen met meer dan twee buizen moest op gesprek bij het opleidingshoofd. Okee dan maar direct den trein op naar Gent.:sop:

Twas wel interessant, ik zie mijn herexamens wel zitten. En zowel de docenten als het opleidingshoofd boften eigenlijk wel met me, dus dat is wel eens aangenaam. :)

coldplayke

Legacy Member
En we hebben een kot! Het is goed en rustig gelegen, vlak langs een aldi en boven een Turkse nachtwinkel. Het kot dat ik eerst op oog had was een stuk goedkoper, maar dat was amper 7 m² groot :s Gelukkig was er in hetzelfde huis nog 1 vrij, dubbel zo groot :p
Dank je papsy :3

Racing_Genk

Legacy Member
coldplayke zei:
En we hebben een kot! Het is goed en rustig gelegen, vlak langs een aldi en boven een Turkse nachtwinkel. Het kot dat ik eerst op oog had was een stuk goedkoper, maar dat was amper 7 m² groot :s Gelukkig was er in hetzelfde huis nog 1 vrij, dubbel zo groot :p
Dank je papsy :3

In de minckelersstraat dus :p

McGregor

Legacy Member
coldplayke zei:
En we hebben een kot! Het is goed en rustig gelegen, vlak langs een aldi en boven een Turkse nachtwinkel. Het kot dat ik eerst op oog had was een stuk goedkoper, maar dat was amper 7 m² groot :s Gelukkig was er in hetzelfde huis nog 1 vrij, dubbel zo groot :p
Dank je papsy :3

The projects van Leuven :D. Vorig jaar heeft er nog iemand zelfmoord gepleegd van een van die 2 gebouwen. Maar wel dicht bij het station.

Fliblit

Legacy Member
Vraagje: ik heb hier nu een hele lijst koten die ik morgen ga bezoeken. Stel dat ik nu na twee koten eentje tegenkom die ik goed vind, is het dan ok om te zeggen "goed, ik ga eerst eens de rest van mijn lijstje aflopen en dan kom ik vanavond mss nog eens terug om het te aanvaarden" of moet je meteen je contract tekenen?

lantaarnpaal

Legacy Member
Fliblit zei:
Vraagje: ik heb hier nu een hele lijst koten die ik morgen ga bezoeken. Stel dat ik nu na twee koten eentje tegenkom die ik goed vind, is het dan ok om te zeggen "goed, ik ga eerst eens de rest van mijn lijstje aflopen en dan kom ik vanavond mss nog eens terug om het te aanvaarden" of moet je meteen je contract tekenen?

dan loop je het risico dat het weg zal gaan. Meestal zijn er meerdere mensen per dag die naar een kot komen kijken

belgianreaver

Legacy Member
Fliblit zei:
Vraagje: ik heb hier nu een hele lijst koten die ik morgen ga bezoeken. Stel dat ik nu na twee koten eentje tegenkom die ik goed vind, is het dan ok om te zeggen "goed, ik ga eerst eens de rest van mijn lijstje aflopen en dan kom ik vanavond mss nog eens terug om het te aanvaarden" of moet je meteen je contract tekenen?

De eerste die het contract tekent heeft het kot. Je zal zo goed als nooit tegenkomen dat ze het op hold zetten voor jou, en er zijn meestal meerdere bezoekers op dezelfde dag.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan