Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

_DKsissor_

Legacy Member
morgen thesispresentatie :). Zo weinig stress dat het vrij ongezond is :/ stom vakantiegevoel :p

josilirios

Legacy Member
Morgen start van een maand vakantiejob en moet daar zijn om 8uur, not quite looking forward to...
Hopelijk is de eerste dag geen al te lange, 's avonds nog een bbq en moet nog achter een cadeau gaan.

Kiiilerke

Legacy Member
josilirios zei:
Morgen start van een maand vakantiejob en moet daar zijn om 8uur, not quite looking forward to...
Hopelijk is de eerste dag geen al te lange, 's avonds nog een bbq en moet nog achter een cadeau gaan.

8 uur is toch een enorm mooi uur wtf ?

tuesadorable

Legacy Member
Manu zei:
"Je bent geslaagd voor Master of Science in de handelswetenschappen met onderscheiding." :cool:

Gemengde gevoelens wel.

Ik zie u dus op de proclamatie! ;) Congrats!
Hier idem, maar dan voor Milieu- en Preventiemanagement.

Anyway, diep zwart gat.. Mijn oogoperatie doet er ook niet veel goeds aan, ik verveel me te pletter. Na vier jaar bijna elke dag bezig te zijn met school, is dit toch ff wennen... Gelukkig volgende week vakantiejob.

AmandaH

Legacy Member
Een domme vakantiejob suckt! ik weet na vandaag weer heel erg goed waar voor ik studeer.

Put_met_keren

Legacy Member
15 voor Projecten II
14 voor Frans Taaltraining II
13 voor Studium generale
12 voor Management van het secretariaat

Geen extra herexamens :woohoo:

Huxley

Legacy Member
Put_met_keren zei:
15 voor Projecten II
14 voor Frans Taaltraining II
13 voor Studium generale
12 voor Management van het secretariaat

Geen extra herexamens :woohoo:

Goed gedaan! :niceone:

coldplayke

Legacy Member
Ik heb hopelijk een kot gevonden, die van de residenties hebben niet eens gezegd of ge wel/geen hebt. Redelijk onbeleefd lijkt me, maar swat.
Ik kan morgen niet gaan kijken, dus moet mijn ma gaan. Ik ga ze wss de deur uit moeten sleuren, en ik ben bang dat ze me gaat saboteren.

Eerst zei ze: das maar voor 6 maanden, das niet goed.
Ik: das voor 12 maanden.
Zij: ah, ziet, ge moet voor 10 maanden hebben
:sop:

En nu was ze bezig van 'als dat een krot is ga ik u daar wel niet insteken'. Seriously, ze willen geen kot van boven de 230 euro betalen, dan krijgt ge geen 3 sterren hotel. Het kot ligt vlak langs de aldi, das goed genoeg voor mij.

Fliblit

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik heb hopelijk een kot gevonden, die van de residenties hebben niet eens gezegd of ge wel/geen hebt. Redelijk onbeleefd lijkt me, maar swat.

Ik heb tegen alle verwachtingen in gisteren nog een mail gehad van iemand van de UP die zei dat veel mensen hun kot hadden afgezegd en dat ik (die oorspronkelijk op de wachtlijst stond) woensdag een afspraak mocht maken met hen :p

Lorvet

Legacy Member
Afgelopen 3 dagen misschien 9u tezamen geslapen en mijn voeten naar de klote geholpen. En maar niet willen gaan slapen om morgen om 6u50 op te staan om te gaan werken :unsure:

insomnia

Legacy Member
Terug uit Dublin, good times.
Punten staan al heel vroeg online, nog steeds good times over het algemeen.
6/8 erdoor zoals verwacht maar ik stoor me enorm aan m'n 9 voor grammar. Tijdens dat examen ben ik geïrriteerd vroeger door gegaan omdat ik dacht van maar een 5 ofzo te halen, max een 7 als ik alles zou invullen en er nog anderhalf uur langer aan zou werken. Blijkt nu dat ik een 9 heb en dus erdoor had kunnen zijn als ik nog wat langer dingen had ingevuld. Serieus kwaad geworden op mezelf toen ik dat punt zag, ik had liever die 6 of 7 gehad.. Achja nu weet ik toch in elk geval dat zelfs met het weinige dat ik voor dat (buis)vak gedaan heb het niet onoverkomelijk is. Fuck.

Nu zien of ik die herexamens vroeg genoeg kan laten vallen en het zal eens tijd worden voor een kot te zoeken in Reykjavik voor Erasmus...

Dionysus

Legacy Member
Put_met_keren zei:
15 voor Projecten II
14 voor Frans Taaltraining II
13 voor Studium generale
12 voor Management van het secretariaat

Geen extra herexamens :woohoo:

Mooie punten wel.

Bij ons donderdag, spannend.

Baats

Legacy Member
HoGent weer op zijn best, zoals elk jaar komen de punten om 03.00 online..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan