Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oei, meteen extra kosten voor de verhuurder.Nas zei:Ik zou u wel spoeien, de meeste koten zijn rond deze periode de deur uit![]()


Nas zei:Ik heb nog een kot vrij!
(ik krijg dan €100 korting op mijn eerste maand huur)
Ik zou u wel spoeien, de meeste koten zijn rond deze periode de deur uit![]()
nuja, ik zat twee jaar geleden in een krot (gigantische barst in plafond, inzakkend plafond, grote gaten in behang, overal spinnen, opbollende vloer, gordijnen uit '45...) dus het zal wel meevallen zeker
Zolang het bed lang genoeg is ben ik al tevreden.
Fliblit zei:Kwas aan het zoeken achter een kot en ik heb een gevonden die vlak voor de spoed ligt :') Aan de ene kant wel handig, maar aan de andere kant om de tien minuten een sirene van een ambulance, nee bedankt![]()
. En 't is nu niet alsof dat zo luid gaat dat je jou niet meer kan concentreren tijdens de blok.Het is wel in Gent, ik weet niet in welke stad jij zit. Het ligt in diezelfde steeg waar de St-Jansresto zich bevindtFliblit zei:Kan woensdag pas gaan kijkennuja, ik zat twee jaar geleden in een krot (gigantische barst in plafond, inzakkend plafond, grote gaten in behang, overal spinnen, opbollende vloer, gordijnen uit '45...) dus het zal wel meevallen zeker
Zolang het bed lang genoeg is ben ik al tevreden.
Welk kot is dat precies van je?![]()

DaTa zei:Nu de examens gedaan zijn ga ik ook maar is op zoek gaan naar een kot, hopelijk komt er nog wat vrij van mensen die stoppen eenmaal ze hun punten krijgen.
Zoek je zo'n kot trouwens best via internet of gewoon random in Leuven rondlopen en aanbellen daar waar je ziet dat er iets te huur is?
Fliblit zei:Kwas aan het zoeken achter een kot en ik heb een gevonden die vlak voor de spoed ligt :') Aan de ene kant wel handig, maar aan de andere kant om de tien minuten een sirene van een ambulance, nee bedankt![]()
.
Nas zei:Het is wel in Gent, ik weet niet in welke stad jij zit. Het ligt in diezelfde steeg waar de St-Jansresto zich bevindt![]()
Utred zei:Fliblit zit in Leuven, dus dat is misschien niet ideaal.
? M'n mondeling trok op niets en de prof vertelde dat ik zeker 4/7 nodig had voor de oef met een mogelijke afwijking naar boven van 1 punt. En die oef waren schijte moelijk.cdp1193 zei:Hoe is dat laatste mogelijk? M'n mondeling trok op niets en de prof vertelde dat ik zeker 4/7 nodig had voor de oef met een mogelijke afwijking naar boven van 1 punt. En die oef waren schijte moelijk.