Iemand
Legacy Member
Manu zei:Nope, heb besloten het een kans te geven. Als ik volgend jaar deze tijd merk dat het me niet ligt en ik toch liever in tax verder ga, kan ik alsnog herscholen. Ben dan nog altijd maar 22![]()
True, good luck!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Manu zei:Nope, heb besloten het een kans te geven. Als ik volgend jaar deze tijd merk dat het me niet ligt en ik toch liever in tax verder ga, kan ik alsnog herscholen. Ben dan nog altijd maar 22![]()

Manu zei:"Je bent geslaagd voor Master of Science in de handelswetenschappen met onderscheiding."
Gemengde gevoelens wel.
Kowalskii zei:laatste 5uur studeren![]()

WolCoM zei:Kdenk dat'k om 12u30 stop! Eens goed slapen voor een examen, kan eeuwig blijven herhalen.
Wordt zoiezo echt HOPEN op vragen die ik kan.![]()

ad:Kowalskii zei:Nja kga nog wa doordoen, pas laat begonnen vandaag
Hopen op chille meerkeuze maar vrees ervoor, ben ook nog niet rond geraakt dusjad:
.stinky zei:Hebde marketing mss? Ik ken iemand die op da examen geslaagd is door te dobbelen met zijn meerk euzevragen.

Kowalskii zei:Ja marketing, dobbelen=? gokken?![]()