Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Infineon

Legacy Member
Kowalskii zei:
Die examenvragen van vorige jaren zijn wtf, zotte details :angry:
Zijn syllabus trekt al op de zak , dan gaat hij ook nog keer van die zot nutteloze details vragen :s:s:s:s:s

Die vragen zijn echt zo random copy-paste's :s, maar naar tschijnt komen er wel veel van die voorbeeldexamen-vragen terug op't examen zelf dus wel belangrijk

Sir. K

Legacy Member
Even deze thread gebruiken voor een klein vraagje:

ik wil aan een grafiek in excel (bestaande uit 4 punten) aan elk punt afzonderlijk een foutenbalk (standaardafwijking) toevoegen. Ik weet echter nie hoe ik voor elk punt afzonderlijk een foutenbalk kan toevoegen. Als ik een punt selecteer, dan kan ik enkel 1 waarde opgeven voor alle punten.

Hetgeen ik dus wil is dat ik voor elk punt apart de standaardafwijking kan selecteren. Want als ik dat nu doe, dan pakt hij gewoon dezelfde waarde voor alle punten.

Kowalskii

Legacy Member
Infineon zei:
Die vragen zijn echt zo random copy-paste's :s, maar naar tschijnt komen er wel veel van die voorbeeldexamen-vragen terug op't examen zelf dus wel belangrijk

kga gewoon theorie keer gelezen hebben, examenvragen bekeken + papers lezen en hopen op een 10

Efflorescence

Legacy Member
e.House zei:

Dat is worst case scenario, ik hoop op maar ééntje maar ik schat de schade groter in zodat ik niet teleurgesteld word volgende week.

Orchidee

Legacy Member
Mn punten staan online... En al bij al is het toch nog een opluchting. :) Een 6 op analytische chemie en een 8 op fysica. Al de rest erdoor, wel een paar keer door het oog van de naald gekropen blijkbaar, maar anderzijds ook een paar zeer goede (19 voor wiskunde :D).

In totaal dus drie herexamens, ik kan er wel mee leven tov de 11 van vorig jaar. :) En zeker ook met dat er zoveel examens waren nu en zo snel achter elkaar..

coldplayke

Legacy Member
Ik zal wss geen kot hebben in een residentie waar ik me voor heb aangemeld, morgen tenlaatste gingen ze het laten weten. **** ***

WolCoM

Legacy Member
Vanaf nu +1000 respect voor al wie ooit nog op de laatste dag examens heeft. It's hell.

DaTa

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Ma wtf economie was simpel, met wat geluk zeker een 19 of een 20. En dan weten dak de laatste 3 dagen gem 3 uur heb geleerd per dag :) kwas beter burgi gaan doen:s:s:s

hoe ging het bij de rest?:p

Het ging hier beter dan verwacht :).

megalomania

Legacy Member
Vooral die Werchter updates op fb de hele tijd :( ach, morgen om deze tijd wel zalig aant niksen

Joeshoe

Legacy Member
Geslaagd met onderscheiding. :woohoo: Kan met een gerust hart aan mijn stage en masterproef beginnen in augustus.

tom1

Legacy Member
Sir. K zei:
Even deze thread gebruiken voor een klein vraagje:

ik wil aan een grafiek in excel (bestaande uit 4 punten) aan elk punt afzonderlijk een foutenbalk (standaardafwijking) toevoegen. Ik weet echter nie hoe ik voor elk punt afzonderlijk een foutenbalk kan toevoegen. Als ik een punt selecteer, dan kan ik enkel 1 waarde opgeven voor alle punten.

Hetgeen ik dus wil is dat ik voor elk punt apart de standaardafwijking kan selecteren. Want als ik dat nu doe, dan pakt hij gewoon dezelfde waarde voor alle punten.

http://dl.dropbox.com/u/12221759/stdevexcel.png

Zo, die derde kolom zijn dan uw standaardafwijkingen. Ge kunt ze dan zelf in de juiste volgorde zetten zodat elk punt een gekozen standaardafwijking krijgt.

Infineon

Legacy Member
de tank is leeg, juist op tijd. morgen nog 't examen afleggen en tzit erop!

Kowalskii

Legacy Member
^tank is al 3 dagen leeg:unsure:

Maar idd morgen examen failen en we zijn er vanaf :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan