Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kowalskii zei:Die examenvragen van vorige jaren zijn wtf, zotte details
Zijn syllabus trekt al op de zak , dan gaat hij ook nog keer van die zot nutteloze details vragen![]()
, maar naar tschijnt komen er wel veel van die voorbeeldexamen-vragen terug op't examen zelf dus wel belangrijkInfineon zei:Die vragen zijn echt zo random copy-paste's, maar naar tschijnt komen er wel veel van die voorbeeldexamen-vragen terug op't examen zelf dus wel belangrijk
e.House zei::naughty:
Een 6 op analytische chemie en een 8 op fysica. Al de rest erdoor, wel een paar keer door het oog van de naald gekropen blijkbaar, maar anderzijds ook een paar zeer goede (19 voor wiskunde
).
En zeker ook met dat er zoveel examens waren nu en zo snel achter elkaar..Racing_Genk zei:Ma wtf economie was simpel, met wat geluk zeker een 19 of een 20. En dan weten dak de laatste 3 dagen gem 3 uur heb geleerd per dagkwas beter burgi gaan doen
hoe ging het bij de rest?![]()
.WolCoM zei:Vanaf nu +1000 respect voor al wie ooit nog op de laatste dag examens heeft. It's hell.
Sir. K zei:Even deze thread gebruiken voor een klein vraagje:
ik wil aan een grafiek in excel (bestaande uit 4 punten) aan elk punt afzonderlijk een foutenbalk (standaardafwijking) toevoegen. Ik weet echter nie hoe ik voor elk punt afzonderlijk een foutenbalk kan toevoegen. Als ik een punt selecteer, dan kan ik enkel 1 waarde opgeven voor alle punten.
Hetgeen ik dus wil is dat ik voor elk punt apart de standaardafwijking kan selecteren. Want als ik dat nu doe, dan pakt hij gewoon dezelfde waarde voor alle punten.
tom1 zei:http://dl.dropbox.com/u/12221759/stdevexcel.png
Zo, die derde kolom zijn dan uw standaardafwijkingen. Ge kunt ze dan zelf in de juiste volgorde zetten zodat elk punt een gekozen standaardafwijking krijgt.