Ironpole
Legacy Member
Bekos zei:Noob vraagje: kot zoeken begin juli, das toch geen probleem he?
Jawel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bekos zei:Noob vraagje: kot zoeken begin juli, das toch geen probleem he?
Bekos zei:Noob vraagje: kot zoeken begin juli, das toch geen probleem he?
coldplayke zei:Ik ben net terug van mijn eerste (weliswaar onbetaalde) werkdag. Het is nog wel een tof jobke, ge moet alleen werken en iedereen is al weg: perfect voor mijn awkward social skills.
En ge moogt zoveel drinken uit de koelkast pakken als ge wilt
Alleen noemde de poetsvrouw die mij had opgeleid Natasha
Ik heet helemaal niet Natasha![]()



Estrebian zei:Bwah, ik zou er toch niet meer te lang mee wachten. Het merendeel begint de laatste week van juni met zoeken naar een kot.
Racing_Genk zei:Als ge niks hebt ondertekend maakt het niet uit, maar ik vind wel dat ge het stillekes aan moogt zeggen![]()

WolCoM zei:Bleh, echt moeite om niet naar de voetbal te kijken.
