Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Matt.

Legacy Member
:rofl: Goe bezig mannen.
Waarom is alles toch zoveel saaier als ge het MOET leren?

Bananarama

Legacy Member
Alteration zei:
De grootste varkens zijn (alleszins bij ons) toch overwegend vrouwen

Akkoord, als het op badkamers aankomt. Maar als het gaat over toiletten en keukens van alleenstaande mannen, dan zijn vrouwen toch veeeeeel properder hoor.

Alteration

Legacy Member
Bananarama zei:
Akkoord, als het op badkamers aankomt. Maar als het gaat over toiletten en keukens van alleenstaande mannen, dan zijn vrouwen toch veeeeeel properder hoor.

De badkamers (putje vol haar), toiletten (spoorvorming), keukens (vooral ijskasten) die ik tot nu toe zag en zelfs Benny Bax spreken dat toch wel tegen.
Geef mij ook maar geen gemeenschappelijke ruimte, komt niet goed :p

Matt.

Legacy Member
Alteration zei:
De grootste varkens zijn (alleszins bij ons) toch overwegend vrouwen

Idd, ge hebt ofwel heel propere vrouwen, ofwel heel "vuile", slordig is misschien een beter woord. Mijn vriendin heeft ook het vreselijke "ik heb iets in mijn handen en ik weet niet wat ik er mee moet doen dus ik zal het hier maar gewoon op de grond leggen"-syndroom. En het erge is dat die dus boos wordt als ge da wa aan de kanten wil doen omdat het soms gewoon te erg wordt. :') Ge zou die haar slaapkamer eens moeten zien nu na de examens. Da's echt een hindernissenparcours, bijna gans die vloer ligt vol. Allé, ni da ik da erg vind, da's haar zaak zolang alleen zij daar woont.

Bananarama

Legacy Member
Matt. zei:
En het erge is dat die dus boos wordt als ge da wa aan de kanten wil doen omdat het soms gewoon te erg wordt. :') Ge zou die haar slaapkamer eens moeten zien nu na de examens. Da's echt een hindernissenparcours, bijna gans die vloer ligt vol.

Precies mijn kamer :D Mijn vriend bleef gisteren slapen en vroeg toen hij nog in de deur stond "euh is het goed als ik hier een extra baan opentrek om naar uw bed te geraken of gaat ge dan kwaad worde :s?

Matt.

Legacy Member
Mja, 't is niet dat het daar vuil is ze. Ik vind mezelf dan vuiler, as in: stof afdoen gebeurt zo een keer in de maand of zo, dus da's een grote stofboel meestal, en mijne afwas durf ik ook wel eens laten staan wat ook al voor plezante gevolgen gezorgd heeft. :unsure:

Racing_Genk

Legacy Member
Idem hier, had wa kiwi's in een zak laten steken op mn kot en toen ik dinsdag aankwam op mn kot letterlijk rond de 200 fruitvliegen in mn kot. :s:s:s

Uiteindelijk raam open gezet en liggen meppen en na een half uur waren de meesten verdwenen :lol: na de examens mn kot eens deftig kuisen want amai

coldplayke

Legacy Member
Bij mij is het pas erg :( Mijn vriend is superproper, die zijn kot was altijd perfect in orde en zijn kamer ook... dan kwam hij eens langs bij mij thuis en ik zei: sorry, ik heb niet echt kunnen poetsen (terwijl ik anderhalf uur had gepoetst) en hij: das niet erg.

:sop: :sop: :sop: :sop:
Zaterdag komt hij weer, ik ga morgen eens zorgen dat het blinkt!
Ik heb net al mijn ramen gewassen: strepen :sop:

e.House

Legacy Member
Sebiet naar de proclamatie van mijn zus, ik hoop dat de KUL genoeg eten heeft voorzien want ik scheur nu al van de honger.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan