Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Fliblit

Legacy Member
Zo'n gemakkelijk examen sebiet en ik zie me er nog voor buizen ook :') Het laatste examen is echt altijd miserie, hoe eenvoudig het ook is.

WolCoM

Legacy Member
Alst dan nog saai, veel, moeilijk én mss uw laatste ooit is én op ne zaterdagvoormiddag, dan is het nog veel meer miserie!

thecoon

Legacy Member
WolCoM zei:
Alst dan nog saai, veel, moeilijk én mss uw laatste ooit is én op ne zaterdagvoormiddag, dan is het nog veel meer miserie!

bwa het is nog erger als ge tot die maandag moet wachten

pomm

Legacy Member
tom1 zei:
Neen, maar heb het daarna gevraagd aan de promotor :).

Goed om weten.
Al vind ik het wel straf dat die zo snel uw punten kennen.
Als ik de documenten moet geloven over onze verdediging dan lijkt het wel alsof ze nog een week moeten beraadslagen over uw resultaat :p

Plutus

Legacy Member
pomm zei:
Goed om weten.
Al vind ik het wel straf dat die zo snel uw punten kennen.
Als ik de documenten moet geloven over onze verdediging dan lijkt het wel alsof ze nog een week moeten beraadslagen over uw resultaat :p
Bij ons geven de promotor en verslaggever op voorhand een punt op het schriftelijk werk. Na de verdediging kunnen ze dat dan nog aanpassen indien gewenst, student moet even buiten, ze overleggen en leggen een definitief punt vast, student wordt binnengeroepen en krijgt zijn punt. Vind het een goed systeem zo :p

@Tom1: proficiat trouwens :D ik ben iets lager gestrand (14).

tom1

Legacy Member
Dat moet toch ter plekke gegeven worden :)? Dat is een som van allerlei punten van doorheen het jaar, samengevoegd met punten van op de verdediging. Dan is het herleiden van al die quotaties tot een punt op 20 en eventueel afronden.

Drew

Legacy Member
Die bevraging wordt vanuit mijn onderzoeksteam georganiseerd en we merkten dat het responscijfer in onze faculteit nog wat onder dat van andere faculteiten ligt.
Arme John, al die haat. :unsure:

Kowalskii

Legacy Member
veel te warm op mijn kot #sterven
Gelukkig wel samenvatting gekregen van alle hoofdstukken :love:
motivatie is er terug :cool:

h0pje

Legacy Member
Gisteren mijn laatste examen grandioos gebuisd :') Waarschijnlijk dus 2 herexamens dit jaar, valt wel nog mee. 't Zijn wel 14 SP :( Veel succes aan wie nog examens heeft!

Matt.

Legacy Member
Motivatie is echt ver weg hier. Nog een ganse dag maar ik ga gewoon die 10blz doen die ik nog moest herhalen. En voor de rest wat mijn rugzak maken om op reis te gaan en zo. :cool:

coldplayke

Legacy Member
Net terug van de rondleiding voor mijn studentenjob. Lolz. Die verwachten dat ik in mijn eentje een bedrijf van 2 verdiepingen kan kuisen op 3 uur? Lolz. Ik moet straks nog eens teruggaan om even mee te doen met de persoon die ik ga vervangen, hopelijk wordt het dan wat duidelijker :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan