Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Lorvet

Legacy Member
Als pendelaar is het redelijk simpel; mijn maten van in het middelbaar blijven goede vrienden, en op het school is het ook altijd gezellig als er maar 20 mensen uw richting doen :)

Examen ging nog cava. Gezien naar wat ik er voor gedaan heb zou ik keihard moeten gebuisd zijn, maar het ging nog :)

En nu: VAKANTIE!

Th1x4nG

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Volgend jaar mss best eens wat volk leren kennen van de richting, ma da zien der allemaal zo'n posers uit :unsure: en ik denk niet dat die mijn humor enzo delen :unsure:

gewoon kehhard vriendjes worden met de coolboys van 9lives :s

Kowalskii

Legacy Member
Zitten hier op 20m van mijn kot te BBQ'n op straat met 15man, zot veel lawaai. Zelfs met ruiten toe hoor ik het nog, examenfail zaterdag incoming -.-

WolCoM

Legacy Member
Dan nog eens het grootste kut opsommingsvak OOIT als allerlaatste echte examen OOIT ( allez alsk erdoor ben, that is ). Miljaar, tzit echt niet mee.

AmandaH

Legacy Member
Ik kap er mee voor vandaag. Ben te moe om nog deftig te kunnen studeren. Straks vroeg gaan slapen en nog een laatste dag alles geven

Subai

Legacy Member
Damn, ingescande boeken lezen op de laptop is strontevervelend! Wat een slecht idee :p

Racing_Genk

Legacy Member
Vanaf vakantie dagje gehad, morgen laatste dag knallen en ben er vanaf :p

Maartenn

Legacy Member
Nas zei:
Helaas apprecieert niet iedereen de vriendelijkheid die ik toon :(

?
Of heb je het over mensen die er niet mee om kunnen dat je ook met anderen omgaat?
Heb er ook zo gekend: je hoorde bij hun groepje en bij niemand anders of je telde niet meer mee.
In mijn jaar zitten er een aantal groepjes en onderling praten die groepjes niet, echt bizar. Sommige van die mensen zitten al 4 jaar bij elkaar en nog doen die alsof ze elkaar niet kennen, freaky.

Nas

Legacy Member
Maartenn zei:
?
Of heb je het over mensen die er niet mee om kunnen dat je ook met anderen omgaat?
Heb er ook zo gekend: je hoorde bij hun groepje en bij niemand anders of je telde niet meer mee.
In mijn jaar zitten er een aantal groepjes en onderling praten die groepjes niet, echt bizar. Sommige van die mensen zitten al 4 jaar bij elkaar en nog doen die alsof ze elkaar niet kennen, freaky.
Ik denk wel dat de meeste hier begrijpen wat ik bedoel :p

Kowalskii

Legacy Member
fuck , wa voor ranzig vak isda 1340p op 2 dagen is toch wa vant goeie teveel :doh:

Kowalskii

Legacy Member
naast mijn kot een feestje, echt zalig zo als quasi enigste richting nog examens hebben -.- #FML

Racing_Genk

Legacy Member
Veel plezier nog. Ik ga toch maffen nu zodat het einde vd examens straks weer 8u dichter is :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan