Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
Dat herinnert me eraan dat ik mijn cello nog eens vanonder het stof moet halen... wel stom, ik heb daar 8 jaar mijn hart en ziel ingestoken en nu had ik tijdens het jaar nooit zin/tijd om nog eens te spelen... daar gaan we terug verandering in brengen!

DéWé

Legacy Member
Hele dag tam geweest, half uur geleden wat in gang geschoten voor mijn laatste examen overmorgen en net dan beginnen ze hier int straat met een live concert, nice... :(

Fliblit

Legacy Member
Insanitarium zei:
Nuja, het is eigenlijk vrij gemakkelijk aan de universiteit om nieuwe mensen te leren kennen.
Ik denk dat dat naar de universiteit gaan echt een van de betere keuzes in mijn leven is geweest, aangezien mijn sociale vaardigheden enorm verbeterd zijn :p

Dat was van ik ook zo. In het middelbaar was ik socially awkward tot en met, en in de twee jaar dat ik in het hoger zit ben ik echt opengebloeid. Andere omgeving, andere mensen... op sociaal vlak ben ik er ongelooflijk op vooruitgegaan. Ik ben nu een volledig ander persoon dan diegene die ik was in het middelbaar, en maar goed ook :p

Het zal er wel mee te maken hebben dat ik op m'n eentje naar de kulak ben gegaan en daar een nieuwe vriendenkring heb moeten uitbouwen terwijl bijna iedereen die ik kende in het middelbaar naar Gent ging gaan. En als ik nu kijk zitten die nog allemaal in hun oude vriendengroep van't middelbaar en zijn mijn vroegere socially awkward vrienden er niet echt op vooruitgegaan. Echt jammer. Al valt dat ook ergens te verwachten als je naar Gent gaat enkel omdat de rest daar ook naartoe gaat.

Soms verbaas ik me daar wel eens over. Nooit gedacht dat ik in het middelbaar de persoon kon zijn die ik vandaag ben.

mla

Legacy Member
Bij mij is het eerder andersom, ik ben in het hoger nog maar weinig mensen tegengekomen waarmee ik overeen kom tbh. Allé toch niet in mijn richting, al het interessante volk zit altijd in een andere richting precies

Racing_Genk

Legacy Member
mla zei:
Bij mij is het eerder andersom, ik ben in het hoger nog maar weinig mensen tegengekomen waarmee ik overeen kom tbh. Allé toch niet in mijn richting, al het interessante volk zit altijd in een andere richting precies

Idem, ik ga redelijk weinig om met TEW'ers. :p Veel meer met die vant middelbaar:)

DéWé

Legacy Member
Ge gaat toch om met wie ge wilt? Ik ken veel volk in mijn richting zelf maar mijn goede vrienden hier doen bijna allemaal iets anders...

mla

Legacy Member
DéWé zei:
Ge gaat toch om met wie ge wilt? Ik ken veel volk in mijn richting zelf maar mijn goede vrienden hier doen bijna allemaal iets anders...

Ja als ge op kot zit dan is dat geen probleem,dan kunt ge gewoon afspreken wanneer ge wilt. Maar als ge pendelt kunt ge toch niet echt met mensen van een andere richting omgaan? andere uurroosters enzo.. En kga ook ni uren int rond staan draaien tot er iemand gedaan heeft met de les terwijl ik voor niks nog in Brussel moet zijn, ik pak gewoon de eerste trein naar huis hoor..

lantaarnpaal

Legacy Member
mla zei:
heb al een week gedaan en verveel mij al dood,het nadeel van als bijna de enigste van de vriendengroep nog student te zijn... Ben van miserie al maar aant leren voor 2de zit :rofl:

gtfo uw mening hoort hier niet thuis met zo'n attitude :naughty::naughty::naughty::naughty:


Racing_Genk zei:
Idem, ik ga redelijk weinig om met TEW'ers. :p Veel meer met die vant middelbaar:)

²
Volgend jaar mss best eens wat volk leren kennen van de richting, ma da zien der allemaal zo'n posers uit :unsure: en ik denk niet dat die mijn humor enzo delen :unsure:

DéWé

Legacy Member
mla zei:
Ja als ge op kot zit dan is dat geen probleem,dan kunt ge gewoon afspreken wanneer ge wilt. Maar als ge pendelt kunt ge toch niet echt met mensen van een andere richting omgaan? andere uurroosters enzo.. En kga ook ni uren int rond staan draaien tot er iemand gedaan heeft met de les terwijl ik voor niks nog in Brussel moet zijn, ik pak gewoon de eerste trein naar huis hoor..

Mja, als ge enkel in Brussel komt voor de lessen en altijd meteen vertrekt dan is het logisch dat je daar niet echt iets opbouwt he... :)

Niets op tegen hoor, het is maar wat je er zelf van maakt en er zelf van verwacht he.

lantaarnpaal zei:
²
Volgend jaar mss best eens wat volk leren kennen van de richting, ma da zien der allemaal zo'n posers uit :/

En dat zijn ze wss ook! :)

Cadiuro

Legacy Member
Da's fijn aan mijn richting, de meeste mensen daar zijn ook echt mijn vrienden geworden. Omdat het een kleine richting is, ken je iedereen meteen.

Matt.

Legacy Member
Orchidee_x zei:

Hoe is die kerel dan thuis geraakt? :p

Racing_Genk zei:
Eigenlijk hebben mensen met een dikke tweede zit toch echt een kutleven? Ge hebt mss drie weken vakantie..:p

Goh ja, ooit eens twee weken vakantie genomen en terug beginnen studeren (tweede bachelor, het jaar dat ik 47stp aan herexamens had :unsure:), maar gewoon niet volgehouden. Uiteindelijk maar 20stp examens of zo meegedaan... Maar dat was idd een kutjaar. :')
Vorig jaar ook 5 herexamens, één week vakantie, een maand gewerkt, beginnen studeren voor herexamens, wel nog twee weken op reis geweest dan en voor alles geslaagd als kers op de taart.
Hopelijk kunnen we het dit jaar bij 2 herexamens houden, met thesis moet ik sowieso begin augustus al beginnen. Wel niet gaan werken dus toch nog vier weken vakantie+weekje in september!
(Als ik daarop terugkijk was mijn bachelor toch maar een dikke fail ze. :unsure: Nu met keuzevakken is het gelukkig interessanter en kan ik mij er meer voor inzetten!)

mla zei:
gamen en film/serie bekijken wordt na een paar dagen ook vrij afgezaagd ze :p

Genoeg andere dingen om te doen toch?

tom1 zei:
16/20, hopelijk zit het erop!

16? Ferm! Grote onderscheiding op uw master? :p

Fliblit

Legacy Member
Matt. zei:
Goh ja, ooit eens twee weken vakantie genomen en terug beginnen studeren (tweede bachelor, het jaar dat ik 47stp aan herexamens had :unsure:), maar gewoon niet volgehouden. Uiteindelijk maar 20stp examens of zo meegedaan... Maar dat was idd een kutjaar. :')

Mijn eerste bach was zo. 46 stp aan herexamens :( Eén week naar Schotland geweest en dan terug begonnen. Eens karakter tonen :p En ik was nog voor het meeste geslaagd ook. Dit eerste semester ben ik nog maar voor 4 stp gebuisd, hopelijk stijgt het niet te veel meer en heb ik eens vakantie :p


coldplayke zei:
Herkenbaar voor mij :p
En trouwens, ge kent mij, gemanedude en j.f. toch al een beetje als ge naar Leuven komt? :p

:hug:

Exorikos

Legacy Member
Morgen moet ik naar mijn promotor gaan. Er zijn blijkbaar ernstige problemen met de meetopstelling geweest waardoor het experiment naar oktober verplaatst is. Waarschijnlijk ga ik van thesisonderwerp moeten veranderen en komt mijn stage van deze zomer op CERN daardoor op de helling... Sucks. :s

Insanitarium

Legacy Member
Fliblit zei:
Ik ben nu een volledig ander persoon dan diegene die ik was in het middelbaar, en maar goed ook :p

Het zal er wel mee te maken hebben dat ik op m'n eentje naar de kulak ben gegaan en daar een nieuwe vriendenkring heb moeten uitbouwen terwijl bijna iedereen die ik kende in het middelbaar naar Gent ging gaan.

Same :) ik ben vrij content dat ik op dat vlak ben veranderd. Er zijn nog altijd enkele werkpunten, maar zolang ik een positieve evolutie doormaak is dat goed voor mij.

Ik kende al iemand uit mijn middelbare school toen ik aan mijn richting begon, maar ik ben er niet mee om beginnen gaan, omdat ik wist dat ik anders mijn vriendenkring niet echt zou uitbreiden.
De eerste weken helemaal alleen gezeten, maar ik vond dat niet echt erg :p
Toen was het nog een uitdaging om me iedere les naast iemand te zetten en daar tegen beginnen te praten. En ik lette ook veel beter op, in plaats van nu, met de vaste vriendengroep.

Vaste vriendengroepen zijn soms ook wel irritant. Dan verwachten die constant dat ge er naast gaat zitten tijdens de les enz.

mla zei:
Bij mij is het eerder andersom, ik ben in het hoger nog maar weinig mensen tegengekomen waarmee ik overeen kom tbh. Allé toch niet in mijn richting, al het interessante volk zit altijd in een andere richting precies

In mijn richting zitten er ook wel wat lege dozen, maar hier en daar vindt ge wel eens iets goed. :p
Nu, ik ga ook met mensen van andere richtingen om.

Nas

Legacy Member
Mijn eerste jaar was een combinatie van de twee. Veel mensen van uit het middelbaar waarmee ik minder vaak contact mee heb of totaal geen contact meer, maar ook een aantal mensen uit mijn richting leren kennen.

Ofja, toch semi-dezelfde richting aangezien er ook een paar zijn die communicatiewetenschappen doen.
Helaas apprecieert niet iedereen de vriendelijkheid die ik toon :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan