Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mla zei:gamen en film/serie bekijken wordt na een paar dagen ook vrij afgezaagd ze![]()
Insanitarium zei:Nuja, het is eigenlijk vrij gemakkelijk aan de universiteit om nieuwe mensen te leren kennen.
Ik denk dat dat naar de universiteit gaan echt een van de betere keuzes in mijn leven is geweest, aangezien mijn sociale vaardigheden enorm verbeterd zijn![]()

Fliblit zei:


mla zei:Bij mij is het eerder andersom, ik ben in het hoger nog maar weinig mensen tegengekomen waarmee ik overeen kom tbh. Allé toch niet in mijn richting, al het interessante volk zit altijd in een andere richting precies
Veel meer met die vant middelbaar
DéWé zei:Ge gaat toch om met wie ge wilt? Ik ken veel volk in mijn richting zelf maar mijn goede vrienden hier doen bijna allemaal iets anders...
mla zei:heb al een week gedaan en verveel mij al dood,het nadeel van als bijna de enigste van de vriendengroep nog student te zijn... Ben van miserie al maar aant leren voor 2de zit![]()
Racing_Genk zei:Idem, ik ga redelijk weinig om met TEW'ers.Veel meer met die vant middelbaar
![]()
en ik denk niet dat die mijn humor enzo delen 
mla zei:Ja als ge op kot zit dan is dat geen probleem,dan kunt ge gewoon afspreken wanneer ge wilt. Maar als ge pendelt kunt ge toch niet echt met mensen van een andere richting omgaan? andere uurroosters enzo.. En kga ook ni uren int rond staan draaien tot er iemand gedaan heeft met de les terwijl ik voor niks nog in Brussel moet zijn, ik pak gewoon de eerste trein naar huis hoor..

lantaarnpaal zei:²
Volgend jaar mss best eens wat volk leren kennen van de richting, ma da zien der allemaal zo'n posers uit :/

Orchidee_x zei:

Racing_Genk zei:Eigenlijk hebben mensen met een dikke tweede zit toch echt een kutleven? Ge hebt mss drie weken vakantie..![]()
), maar gewoon niet volgehouden. Uiteindelijk maar 20stp examens of zo meegedaan... Maar dat was idd een kutjaar. :')
Nu met keuzevakken is het gelukkig interessanter en kan ik mij er meer voor inzetten!)mla zei:gamen en film/serie bekijken wordt na een paar dagen ook vrij afgezaagd ze![]()
tom1 zei:16/20, hopelijk zit het erop!

Matt. zei:Goh ja, ooit eens twee weken vakantie genomen en terug beginnen studeren (tweede bachelor, het jaar dat ik 47stp aan herexamens had), maar gewoon niet volgehouden. Uiteindelijk maar 20stp examens of zo meegedaan... Maar dat was idd een kutjaar. :')
Eén week naar Schotland geweest en dan terug begonnen. Eens karakter tonen
En ik was nog voor het meeste geslaagd ook. Dit eerste semester ben ik nog maar voor 4 stp gebuisd, hopelijk stijgt het niet te veel meer en heb ik eens vakantie 
coldplayke zei:Herkenbaar voor mij
En trouwens, ge kent mij, gemanedude en j.f. toch al een beetje als ge naar Leuven komt?![]()


Fliblit zei:Ik ben nu een volledig ander persoon dan diegene die ik was in het middelbaar, en maar goed ook
Het zal er wel mee te maken hebben dat ik op m'n eentje naar de kulak ben gegaan en daar een nieuwe vriendenkring heb moeten uitbouwen terwijl bijna iedereen die ik kende in het middelbaar naar Gent ging gaan.
ik ben vrij content dat ik op dat vlak ben veranderd. Er zijn nog altijd enkele werkpunten, maar zolang ik een positieve evolutie doormaak is dat goed voor mij.
mla zei:Bij mij is het eerder andersom, ik ben in het hoger nog maar weinig mensen tegengekomen waarmee ik overeen kom tbh. Allé toch niet in mijn richting, al het interessante volk zit altijd in een andere richting precies


Matt. zei:16? Ferm! Grote onderscheiding op uw master?![]()
. We'll see!