Orchidee
Legacy Member
kil911ler zei:freakykiller zit in een Home, dacht Fabiola
Geen idee hoe dat die homes noemen, en ik denk dat de persoon in kwestie het zelf ook nie weet. Zal hem es vragen waar het ongeveer was.

Tkomt er op neer dat een van mijn medestudenten na onze examens behoorlijk zat was, in de ochtend gevrijd heeft met een meiske en meegegaan is met haar naar die home. Die gast heeft daar blijkbaar nog gedouched en ondertussen moet da meiske zijn kleren weggepakt hebben (inclusief gsm). Nu zou ie graag z'n kleren en gsm graag terug hebben, maar hij weet niet wie da meiske is of op welke kamer ze zat...
Dusja de gevolgen van te veel te drinken.. Maar 't zou nog es leuk kunnen worden als we het meiske terugvinden.


Ik stuur je seffens een PM!
Hoewel ja, al een chance dat ik ook redelijk wat vrienden heb die een jaar jonger zijn/die ook blijven zitten zijn/(dieren)arts studeren en dus ook niet afstuderen, ... of ik ging hier de arme schooier van de bende zijn.
ad: 