Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Orchidee

Legacy Member
kil911ler zei:
freakykiller zit in een Home, dacht Fabiola

Geen idee hoe dat die homes noemen, en ik denk dat de persoon in kwestie het zelf ook nie weet. Zal hem es vragen waar het ongeveer was. :)

Tkomt er op neer dat een van mijn medestudenten na onze examens behoorlijk zat was, in de ochtend gevrijd heeft met een meiske en meegegaan is met haar naar die home. Die gast heeft daar blijkbaar nog gedouched en ondertussen moet da meiske zijn kleren weggepakt hebben (inclusief gsm). Nu zou ie graag z'n kleren en gsm graag terug hebben, maar hij weet niet wie da meiske is of op welke kamer ze zat...

Dusja de gevolgen van te veel te drinken.. Maar 't zou nog es leuk kunnen worden als we het meiske terugvinden. :lol:

josilirios

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Geen idee hoe dat die homes noemen, en ik denk dat de persoon in kwestie het zelf ook nie weet. Zal hem es vragen waar het ongeveer was. :)

Tkomt er op neer dat een van mijn medestudenten na onze examens behoorlijk zat was, in de ochtend gevrijd heeft met een meiske en meegegaan is met haar naar die home. Die gast heeft daar blijkbaar nog gedouched en ondertussen moet da meiske zijn kleren weggepakt hebben (inclusief gsm). Nu zou ie graag z'n kleren en gsm graag terug hebben, maar hij weet niet wie da meiske is of op welke kamer ze zat...

Dusja de gevolgen van te veel te drinken.. Maar 't zou nog es leuk kunnen worden als we het meiske terugvinden. :lol:

IN 4 EPIC THRAD

Faun

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Wie zat er hier weer op een van die homes in Gent? Freakykiller was jij dat? Of wie nog hier? We zijn op zoek naar een meiske die daar zit, misschien ken je ze..

Tis een redelijk dringende vraag.

Zowel ik al freakykiller zitten op een home. (vermeylen)Ik heb al weet van het voorval. 7e verdiep Home Vermeylen right? Ik heb gehoord dat die paar kamers is afgegaan op zoek naar z'n kleren :rofl:


ontopic: Gedaan, laatste mondeling afgesloten met een 15! Geen vakken meer! Enkel volgend jaar nog thesis :)

Orchidee

Legacy Member
Faun zei:
Zowel ik al freakykiller zitten op een home. (vermeylen)Ik heb al weet van het voorval. 7e verdiep Home Vermeylen right? Ik heb gehoord dat die paar kamers is afgegaan op zoek naar z'n kleren :rofl:


ontopic: gedaan! Geen vakken meer! Enkel volgend jaar nog thesis :)

Zalig :D Ik stuur je seffens een PM!

mla

Legacy Member
heb al een week gedaan en verveel mij al dood,het nadeel van als bijna de enigste van de vriendengroep nog student te zijn... Ben van miserie al maar aant leren voor 2de zit :rofl:

Racing_Genk

Legacy Member
Eigenlijk hebben mensen met een dikke tweede zit toch echt een kutleven? Ge hebt mss drie weken vakantie..:p

stinky

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Eigenlijk hebben mensen met een dikke tweede zit toch echt een kutleven? Ge hebt mss drie weken vakantie..:p

Ma die hebben zich dan tijdens het jaar meestal wel meer geamuseerd :).

Vincort

Legacy Member
mla zei:
heb al een week gedaan en verveel mij al dood,het nadeel van als bijna de enigste van de vriendengroep nog student te zijn... Ben van miserie al maar aant leren voor 2de zit :rofl:

DUDE

Racing_Genk

Legacy Member
stinky zei:
Ma die hebben zich dan tijdens het jaar meestal wel meer geamuseerd :).

Hoezo? Ik ben ook weinig naar de lessen geweest en ik lig iedere dag tot 12u in mijn bed. Ik heb wel de leerstof bijgehouden door het jaar, maar mss zat hij ondertussen in de les? :p

Cadiuro

Legacy Member
mla zei:
heb al een week gedaan en verveel mij al dood,het nadeel van als bijna de enigste van de vriendengroep nog student te zijn... Ben van miserie al maar aant leren voor 2de zit :rofl:

Whatthefuck man.

mla

Legacy Member
Cadiuro zei:
Whatthefuck man.

Tjah wat moet ik anders doen, iedereen die ik ken is aan het werken. En zelf een vakantiejob zoeken is ook de moeite niet want ik vertrek de 10de op vakantie

Fliblit

Legacy Member
Matt. zei:
Iedereen studeert gewoon af. :( Hoewel ja, al een chance dat ik ook redelijk wat vrienden heb die een jaar jonger zijn/die ook blijven zitten zijn/(dieren)arts studeren en dus ook niet afstuderen, ... of ik ging hier de arme schooier van de bende zijn. :unsure:

Kdenk dat het voor mij vooral zwaar gaat zijn als al m'n vrienden naar de master kunnen en ik nog een bachelorjaar ga moeten opnemen om wat vakjes op te kuisen :sad:

Al zie je ze dan natuurlijk wel nog in het jaar :unsure:

BlackOccult

Legacy Member
Zalig, volgend jaar moet ik voor 4 dagen naar het buitenland in het kader van een opleidingsonderdeel (internationale sociale thema's). Plaatsen die in het aanbod zitten zijn oa. Spanje, Estland, Oostenrijk, Tsjechië, Finland, Nederland, Engeland... :love:

Binnenkort thuis eens bespreken en hopen dat ik voor mijn eerste keuze op tijd ben (moet sowieso wachten tot in september).

Cadiuro

Legacy Member
mla zei:
gamen en film/serie bekijken wordt na een paar dagen ook vrij afgezaagd ze :p

Leer een instrument! Daar kunde u echt mee bezighouden. Heeft u pa ni ergens een oude gitaar staan ofzo?

Insanitarium

Legacy Member
Fliblit zei:
Kdenk dat het voor mij vooral zwaar gaat zijn als al m'n vrienden naar de master kunnen en ik nog een bachelorjaar ga moeten opnemen om wat vakjes op te kuisen :sad:

Al zie je ze dan natuurlijk wel nog in het jaar :unsure:

Hier is het juist omgekeerd. Ik heb altijd ne vrij zware tweede zit gehad, maar ben er altijd door geraakt, in tegenstelling tot de meeste van mijn vrienden.
Ik ga welgeteld met één persoon van mijn oorspronkelijke vriendengroep van in het eerste jaar (10 man ongeveer) volledig in de master zitten.
De rest (3 man) pakt misschien enkele vakken op, maar zit nog met vrij veel bachelorvakken.

Nuja, het is eigenlijk vrij gemakkelijk aan de universiteit om nieuwe mensen te leren kennen.
Ik denk dat dat naar de universiteit gaan echt een van de betere keuzes in mijn leven is geweest, aangezien mijn sociale vaardigheden enorm verbeterd zijn :p

Insanitarium

Legacy Member
Cadiuro zei:
Leer een instrument! Daar kunde u echt mee bezighouden. Heeft u pa ni ergens een oude gitaar staan ofzo?

Ik leerde altijd de coole riffkes en stopte dan :p

Ge zou ook boeken kunnen beginnen te lezen, maar dat uw hoofd daar niet naar staat net na de examenperiode zou wel begrijpelijk zijn. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan