Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geslaagd met onderscheiding, waarom die gemengde gevoelens?Manu zei:"Je bent geslaagd voor Master of Science in de handelswetenschappen met onderscheiding."
Gemengde gevoelens wel.
Niet over het resultaat ze. Gewoon, het zit er op en dat is raarNas zei:Geslaagd met onderscheiding, waarom die gemengde gevoelens?
nu nog even vakantie en op 21 september starten bij de grote mensen, welcome to the real world 
Manu zei:"Je bent geslaagd voor Master of Science in de handelswetenschappen met onderscheiding."
Gemengde gevoelens wel.
Wat ga je doen van werk? audit?Ahnzeu. Gewoon het luilekker leventje dusManu zei:Niet over het resultaat ze. Gewoon, het zit er op en dat is raarnu nog even vakantie en op 21 september starten bij de grote mensen, welcome to the real world
![]()

Manu zei:"Je bent geslaagd voor Master of Science in de handelswetenschappen met onderscheiding."
Gemengde gevoelens wel.

Jep, Deloitte.Kowalskii zei:NiceWat ga je doen van werk? audit?
I wishNas zei:Ahnzeu. Gewoon het luilekker leventje dus![]()

coldplayke zei:Waarom heeft iedereen zo snel zijn punten![]()

Drew zei:Herexamendata maar 13 juli, niet dat 'k nog iets wil plannen ofzo.![]()
Nas zei:AL DA EMOTIONEEL GEDOE HIER![]()
Manu zei:Niet over het resultaat ze. Gewoon, het zit er op en dat is raarnu nog even vakantie en op 21 september starten bij de grote mensen, welcome to the real world
![]()
Nope, heb besloten het een kans te geven. Als ik volgend jaar deze tijd merk dat het me niet ligt en ik toch liever in tax verder ga, kan ik alsnog herscholen. Ben dan nog altijd maar 22Iemand zei:Geen manama meer? Proficiat in elk geval =)
