tom1
Legacy Member
Matt. zei:Probeer gewoon?Vorig jaar zat er nog een bug in met het vrijgeven van punten van jaarvakken, maar punten van jaarvak staan er iig nog niet op dit jaar.
![]()
Kdacht da gij al die trucken al ging kennen !
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Matt. zei:Probeer gewoon?Vorig jaar zat er nog een bug in met het vrijgeven van punten van jaarvakken, maar punten van jaarvak staan er iig nog niet op dit jaar.
![]()
tom1 zei:Kdacht da gij al die trucken al ging kennen !

josilirios zei:Als het een troost kan zijn voor het studerend volk, IK MOET MORGEN GAAN WERKEN
Matt. zei:Wisselen?
Tijd voor wat oefeningen!
Exorikos zei:Vooral deze kent hij goed.![]()
tom1 zei:Stuvershitding?![]()

josilirios zei:als het geld voor mij is en de punten voor u, jazeker!
Exorikos zei:Vooral deze kent hij goed.![]()
josilirios zei:wow ik schaam mij in u plaats
Omdat ik nog niet veel zo een slechte poging tot mop heb gelezenExorikos zei:Waarom? In het Nederlands is het truc.
Bedankt voor het vertrouwenMatt. zei:Al 7 of 8 op 10 of zo, dus nog maar 2 of 3/10 halen voor examen, maar zelfs dat zou u ni lukken wrs dus no thanks!

josilirios zei:Omdat ik nog niet veel zo een slechte poging tot mop heb gelezen
Exorikos zei:Ach, het niveau kan niet altijd zo hoog zijn als jouw diepgaande humor.

+ dan nog ééntje van het eerste semester is al vier herexamens, zo'n 16 stp. En als die van donderdag ook nog tegenvalt kunnen het er al 20 zijn. Ffuuuu
ad: I need a hug 
Fliblit zei:Pfft. Ik ben echt ontgoocheld van't examen van vandaag. Ik kon heel die cursus maar ik had de meest onmogelijke vragen ooit. Echt niet fair. Vooral omdat mijne maat echt gemakkelijke vragen had en er door gaat zijn, terwijl ik waarschijnlijk de stof beter kende. Ik ben er al de hele dag niet goed van
Worst case heb ik nu deze examenperiode drie buizen+ dan nog ééntje van het eerste semester is al vier herexamens, zo'n 16 stp. En als die van donderdag ook nog tegenvalt kunnen het er al 20 zijn. Ffuuuu
ad: I need a hug
![]()

Lorvet zei:Was het beu dat mijn trouwe TI-84 geen rest kon berekenen van een deling. Wat doet een echte burgie CW; zelf die functie programmeren op zijn rekenmachine![]()
Hebt ge dat zoveel nodig mss dat ge daar een programma voor moet schrijven? Een echte CW'er gebruikt geen TI-84! 