Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

tom1

Legacy Member
Matt. zei:
Probeer gewoon? :p Vorig jaar zat er nog een bug in met het vrijgeven van punten van jaarvakken, maar punten van jaarvak staan er iig nog niet op dit jaar. :(

Kdacht da gij al die trucken al ging kennen !

josilirios

Legacy Member
Als het een troost kan zijn voor het studerend volk, IK MOET MORGEN GAAN WERKEN

josilirios

Legacy Member
Exorikos zei:
Waarom? In het Nederlands is het truc.
Omdat ik nog niet veel zo een slechte poging tot mop heb gelezen
Matt. zei:
Al 7 of 8 op 10 of zo, dus nog maar 2 of 3/10 halen voor examen, maar zelfs dat zou u ni lukken wrs dus no thanks!
Bedankt voor het vertrouwen :(

Lorvet

Legacy Member
Was het beu dat mijn trouwe TI-84 geen rest kon berekenen van een deling. Wat doet een echte burgie CW; zelf die functie programmeren op zijn rekenmachine :cool:

Fliblit

Legacy Member
Pfft. Ik ben echt ontgoocheld van't examen van vandaag. Ik kon heel die cursus maar ik had de meest onmogelijke vragen ooit. Echt niet fair. Vooral omdat mijne maat echt gemakkelijke vragen had en er door gaat zijn, terwijl ik waarschijnlijk de stof beter kende. Ik ben er al de hele dag niet goed van :(

Worst case heb ik nu deze examenperiode drie buizen :( + dan nog ééntje van het eerste semester is al vier herexamens, zo'n 16 stp. En als die van donderdag ook nog tegenvalt kunnen het er al 20 zijn. Ffuuuu :sad: I need a hug :(

Efflorescence

Legacy Member
Fliblit zei:
Pfft. Ik ben echt ontgoocheld van't examen van vandaag. Ik kon heel die cursus maar ik had de meest onmogelijke vragen ooit. Echt niet fair. Vooral omdat mijne maat echt gemakkelijke vragen had en er door gaat zijn, terwijl ik waarschijnlijk de stof beter kende. Ik ben er al de hele dag niet goed van :(

Worst case heb ik nu deze examenperiode drie buizen :( + dan nog ééntje van het eerste semester is al vier herexamens, zo'n 16 stp. En als die van donderdag ook nog tegenvalt kunnen het er al 20 zijn. Ffuuuu :sad: I need a hug :(

:hug:
Idem deze examenperiode, mijn haat voor mondelinge examens blijft toenemen.

Th1x4nG

Legacy Member
LAATSTE KEER KNALLEN!!!!!!!!!!!! Ben een vorig examen aan 't oplossen en 't is nog een beetje een ramp.
Poppin' Red Bulls in the ice :cool:

Matt.

Legacy Member
Lorvet zei:
Was het beu dat mijn trouwe TI-84 geen rest kon berekenen van een deling. Wat doet een echte burgie CW; zelf die functie programmeren op zijn rekenmachine :cool:

Als ge daar al voor CW moet doen. :p Hebt ge dat zoveel nodig mss dat ge daar een programma voor moet schrijven? Een echte CW'er gebruikt geen TI-84! :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan