Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

aXl_

Legacy Member
Lorvet zei:
Was het beu dat mijn trouwe TI-84 geen rest kon berekenen van een deling. Wat doet een echte burgie CW; zelf die functie programmeren op zijn rekenmachine :cool:

"a mod b" op een ti-83 (en beyond) is:

"b fPart(a / b)"

fPart zit bij math > num

soit, case van vennootschapsrecht voor +- de helft afgewerkt. Tgaat nog lukken tegen vrijdag ^^.
*einde in zicht*
En nu gaan slapen want ik moet er om 7u weer uit :(

Lorvet

Legacy Member
Matt. zei:
Als ge daar al voor CW moet doen. :p Hebt ge dat zoveel nodig mss dat ge daar een programma voor moet schrijven? Een echte CW'er gebruikt geen TI-84! :unsure:
Ik zeg niet dat enkele CW'ers dat zouden doen he :p Vond het gewoon nog eens plezant om te programmeren in de eerste "taal" die ik kende. En van die methode van aXl_ wist ik niet, ik zie het als een nuttige pauze :unsure:

Matt.

Legacy Member
Lorvet zei:
Ik zeg niet dat enkele CW'ers dat zouden doen he :p Vond het gewoon nog eens plezant om te programmeren in de eerste "taal" die ik kende. En van die methode van aXl_ wist ik niet, ik zie het als een nuttige pauze :unsure:

Whatever floats your boat!

Eens in m'n nest kruipen. Weer een weinig productieve dag, maar nog drie dagen te gaan. Morgenmiddag oefeningen afwerken en 's avonds beginnen een tweede keer door de theorie te gaan.

Almost there!

freakykiller

Legacy Member
Net even uurke na feesje geweest (alé eens langsgaan) en man :( al da volk in de overpoort :cry:

Th1x4nG

Legacy Member
Das ook uzelf gaan kloten van daar nu rond te lopen :p

Wat een schijtvak, fingers crossed dat het ni weer geflest is :') Moet haalbaar zijn, ik ga wrsl ni kunnen gaan slapen dus nog een bekke examens bezien
Dingen als
web pagina
marketing boodschappen
op uw examen zetten, die informatici schamen zich voor niks :)

freakykiller

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Das ook uzelf gaan kloten van daar nu rond te lopen :p

Wat een schijtvak, fingers crossed dat het ni weer geflest is :') Moet haalbaar zijn, ik ga wrsl ni kunnen gaan slapen dus nog een bekke examens bezien
Dingen als op uw examen zetten, die informatici schamen zich voor niks :)

Als goede vriend komt ge minstens efkens af op hun feestje als het 5 minuten ver is :sad:

no_way2go

Legacy Member
Na een week hier alleen op kot te zitten is men bioritme serieus verschoven naar de late kant! Gelukkig ook een examen in de namiddag :p

Kga blij zijn als mijn (EINDELIJK LAASTE) examen overmorgen achter de rug is, al bezig van 5 juni!

W!mpix

Legacy Member
no_way2go zei:
Na een week hier alleen op kot te zitten is men bioritme serieus verschoven naar de late kant! Gelukkig ook een examen in de namiddag :p

Kga blij zijn als mijn (EINDELIJK LAASTE) examen overmorgen achter de rug is, al bezig van 5 juni!

Mjah, bij mij is het examen om 9. En ik ben nu echt klaarwakker. :)

freakykiller

Legacy Member
Hmmm denk dat dit een faler wordt. Toch serieus wat bewijsoef waar ik denk wtf is dit, al ligt het meer aan de kwaliteit van de notities.

Khad beter gewoon al keihard uitgeweest :unsure:

edit: positieve noot: WOENSDAG IS HET GEDAAN ONGEACHT OF HET NU FAALT OF NIET :woohoo:

Th1x4nG

Legacy Member
freakykiller zei:
edit: positieve noot: WOENSDAG IS HET GEDAAN ONGEACHT OF HET NU FAALT OF NIET :woohoo:

Of toch voor een paar weken zegt :D

Man, ik walg meer en meer van dit vak, ga sebiet toch alles uit de kast halen om bij de geburen te kijken als ik iets nie weet want dees is zo een dak 100 keer kan opnieuw gaan maken en kga het nooit eens worden over hun mottige stellingen :angry: TEW, steek uwen SQL in uw hol en geef mij ewa meer finance. :cry:

Binnen 10 uur zittek in den auto naar Duitsland te bollen. :cool:

Utred

Legacy Member
Nas zei:

De Gentse r is een Franse r(=huig-r) die te veel schraapt. We mogen met een huig-r praten, want als je al heel je leven met de 1e r praat is het zo goed als onmogelijk om ooit vlot met de andere te kunnen praten, maar ik spreek ze niet uit zoals het moet:p
Veel te weinig geslapen door kutmuggen. Ik heb er meer dan 15 doodgedaan. Niet meer normaal.

Mastamane

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Of toch voor een paar weken zegt :D

Man, ik walg meer en meer van dit vak, ga sebiet toch alles uit de kast halen om bij de geburen te kijken als ik iets nie weet want dees is zo een dak 100 keer kan opnieuw gaan maken en kga het nooit eens worden over hun mottige stellingen :angry: TEW, steek uwen SQL in uw hol en geef mij ewa meer finance. :cry:

Binnen 10 uur zittek in den auto naar Duitsland te bollen. :cool:

Beleidsinformatiesystemen

Orchidee

Legacy Member
Allé gasten, nog ff en jullie zijn er ook van af!! :)

Om 6u45 moeten opstaan, de dag na het eind van de examens, is veeeel te vroeg. Maja als't voor leuke dingen te doen is, hebben we het er voor over :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan