Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

s0123986

Legacy Member
Veel succes allemaal!!
Ik heb vandaag en morgen ook mijn laatste, daarna dikke fieste :D

Utred

Legacy Member
Het ging dus niet goed. Ik was zo zenuwachtig als wat waardoor mijn uitspraak niet veel waard was, en bij 2 van de 3 vragen wist ik een redelijk groot deel niet. Die 2 mongolenwijven hadden precies net een ganse citroen in hun kut geramd, zo zuur keken ze.
Het is zeer moeilijk om in te schatten, omdat er ook punten op de verslagen van de kijkstage en op het dictee staan en omdat ik niet weet op hoeveel punten het mooi AN praten staat en hoe streng ze daar op zijn. Maar de kans dat ik erdoor ben lijkt me heel klein. Zwaar hopen dat ze me een 9 of een 8 geven dan, want dan wordt het gedelibereerd. Zou echt zo belachelijk kut zijn als ik 2e zit ga hebben door dit achterlijke mongolenvak. Buiten die 2 fucking logopedievakken heb ik idioot goede punten(aleja 2e semester zien we nog wel maar ik verwacht geen buizen). Kutboel.

Kowalskii

Legacy Member
alee morgen de voorlaatste dan nog zwaar knallen tot zaterdag :sad:

Wetende dat ik al bezig ben van 31mei :doh:

WolCoM

Legacy Member
Kstel voor da iedereen die gedaan eeft, IER FOKKING WEGBLIJFT.

Tis al erg genoeg dat fb volstaat ( overigens heeft groot deel al hun punten :unsure: ? )
DOE EENS ECHTE RICHTINGEN miljaar ;)

Vincort

Legacy Member
WolCoM zei:
Kstel voor da iedereen die gedaan eeft, IER FOKKING WEGBLIJFT.

Tis al erg genoeg dat fb volstaat ( overigens heeft groot deel al hun punten :unsure: ? )
DOE EENS ECHTE RICHTINGEN miljaar ;)

Cadiuro

Legacy Member
Tging minder slecht dan verwacht! Een 6 of 7 zit er nog wel in :sop:

Nee ik kan echt niet inschatten hoe het ging (behalve dat het niet voldoende was, dan). Eerste hoofdvraag puur op algemene kennis beantwoord (maar blijkbaar niet heel fout). Vraag 2 en 3 (die waren iets kleiner) opengelaten, vraag 4 (was ook een kleine vraag) had ik ook redelijk juist.

De rest van het examen was niet mondeling: 1e vraag helaas opengelaten (echt een halfuur nonstop over nagedacht, maar niets gevonden), 2e vrij juist, 3e veel ingevuld maar, naar ik denk, heel veel gezever.

Van de oefeningen had ik 1 oefening wel redelijk goed denk ik, oefening 2 ben ik begonnen maar zat ik haast onmiddelijk vast.

Twas een rotvak, op de naar de volgende. Kheb maar anderhalve dag, maar tis wel een interessant vak.

Racing_Genk

Legacy Member
Pff klote kul, ik ben bijna geneigd om een rage mail te sturen naar degene die de examenplanningen maakt

coldplayke

Legacy Member
Waarom kunnen niet alle examens mondeling zijn :sad:
Vorig semester had ik 11/20 op een mondeling, waar ik wss schriftelijk voor gebuisd zou zijn. Dit semester ook weer zo een, een ander mondeling waar ik schriftelijk ook door op zou zijn, maar nu beter ga hebben (hopelijk :p).
Wie weet heb ik dit semester 6 buizen en heb ik het verkeerd ingeschat x)

Th1x4nG

Legacy Member
Allee, normaal is dit er wel door. wel een vaag kutexamen, maar heb er uiteindelijk 29 van de 30 ingevuld, de meeste gewoon op herkenning van vorige examens want totaal clueless waarom dat antwoord juist zou zijn, maar dezelfde miserie komt altijd terug :')

Binnen een uurke aanzetten naar Düsseldorf voor twee dagen, dan Roermond, dan 2 dagen Werchter VIP :) Daarna 2 weken travakken, zo krijg ik goesting om te studeren om daar niet terecht te moeten komen voor de rest van mijn leven. :unsure:

Succes nog aan de mensen die later gedaan hebben, ben blij dat ik voor een keer ni tot de (voor)laatsten dag moet doorgaan.

h0pje

Legacy Member
Hm, 'k heb dit vak altijd laten liggen omdat het mij zo onmogelijk leek. Maar nu ik de oefeningen aan het maken ben lukt het (voorlopig) wel nog ca va. Ik hoop zo hard op een 10 of een tolereerbare 8-9.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan