Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
edraket zei:Fak fak fak, ik moet hier dringend in gang schieten of straks faal ik nog op da vak :') Dat zou pas belachelijk zijn.

ad:
Ik heb bovenop de 60 van de master ook nog een extra vak opgenomen en ik leef ook nogMatt. zei:Idem.
Pff, ik zou misschien een vak bij de burgies/informatica willen volgen maar ik durf dat precies niet opnemen in mijn laatste jaar.ad:
Allé, er zijn eigenlijk nog veel vakken die ik wil volgen, maar in een thesisjaar lijkt het me nu ook niet echt aan te raden om nog wat vakken bij te doen buiten uw curriculum.![]()
op bepaalde momenten vloekt ge eens maar ach, uiteindelijk ben ik blij dat ik het gedaan heb.GemaneDude zei:Zaterdag laatste examen en vanaf de maandag daarop meteen beginnen werken. x)

Tja, de homoschool...Gatsby zei:Hoe kunnen sommige mensen hun punten nu al weten?
Artevelde :naughty:
GemaneDude zei:Zaterdag laatste examen en vanaf de maandag daarop meteen beginnen werken. x)

coldplayke zei:

J.F. zei:Vorig jaar de dag na mijn examen al meteen, like a baws.
Is goed zo, dan wordt ge zeker niet lui![]()

Tsubasa zei:Aankondiging op Minerva (sidenote: hoe fucking snel verbeteren die daar niet):
Examen 25 juni:
202 personen hebben deelgenomen. Maar liefst 84 (!) studenten halen geen 10 op het examen, voor correctie voor credit. Door de credit halen 19 van deze 84 personen een 10. Dus na correctie voor credits is nog steeds 33% niet geslaagd.
Totaalscore, na correctie voor credits en inclusief de score werk spss: gemiddelde: 11,8, stddev: 3,5
Puntenverdeling enkel examen voor credit en zonder spss werk: <=5: 10%, 5,01-8: 20%, 8,01-9,9: 13%, 10-12: 28%, 13-14: 14%, 15-16: 10%, >16 5%.
1 student haalt zelfs 19 op het examen (zonder verrekening werkjes, zonder creditverrekening). Proficiat MDM!
Fuck, ik ga er maar op 2 door zijn, want dit ziet er niet goed uit. Amai, crappy year is crappy. Moet mijn mentaliteit veranderen en in't jaar iets doen.
WolCoM zei:Wtf, is dat daar kleuterschool mss? Hoe onprofessioneel kun je zijn...
