Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Racing_Genk

Legacy Member
Mn laatste markeerstift begeeft het bijna, zo hoort het net op het einde van het academiejaar :D

Matt.

Legacy Member
edraket zei:
Fak fak fak, ik moet hier dringend in gang schieten of straks faal ik nog op da vak :') Dat zou pas belachelijk zijn.

Idem.

Pff, ik zou misschien een vak bij de burgies/informatica willen volgen maar ik durf dat precies niet opnemen in mijn laatste jaar. :unsure::sad:
Allé, er zijn eigenlijk nog veel vakken die ik wil volgen, maar in een thesisjaar lijkt het me nu ook niet echt aan te raden om nog wat vakken bij te doen buiten uw curriculum. :sop:

Plutus

Legacy Member
Matt. zei:
Idem.

Pff, ik zou misschien een vak bij de burgies/informatica willen volgen maar ik durf dat precies niet opnemen in mijn laatste jaar. :unsure::sad:
Allé, er zijn eigenlijk nog veel vakken die ik wil volgen, maar in een thesisjaar lijkt het me nu ook niet echt aan te raden om nog wat vakken bij te doen buiten uw curriculum. :sop:
Ik heb bovenop de 60 van de master ook nog een extra vak opgenomen en ik leef ook nog :p op bepaalde momenten vloekt ge eens maar ach, uiteindelijk ben ik blij dat ik het gedaan heb.

Kowalskii

Legacy Member
Kben rond maar moet zeker ng keer herhalen wnt kan er ng niveel van. Maar echt geen goesting meer in

coldplayke

Legacy Member
Het moment dat je dr Phil kijkt, weet je dat je alles al hebt geprobeerd om de examens even te vergeten.

GemaneDude

Legacy Member
Zaterdag laatste examen en vanaf de maandag daarop meteen beginnen werken. x)

joshetei

Legacy Member
GemaneDude zei:
Zaterdag laatste examen en vanaf de maandag daarop meteen beginnen werken. x)

Kheb tegen m'n bedrijf gezegd dat ze mij toch een week mogen gerustlaten ze :p
Om dan wss direct ne vroegen aan mijnen rekker te hebben

Racing_Genk

Legacy Member
Idd ik ga ook pas werken in augustus, beetje vakantie na de examens mag wel :p

J.F.

Legacy Member
GemaneDude zei:
Zaterdag laatste examen en vanaf de maandag daarop meteen beginnen werken. x)

Vorig jaar de dag na mijn examen al meteen, like a baws.
Is goed zo, dan wordt ge zeker niet lui :unsure:

Tsubasa

Legacy Member
Aankondiging op Minerva (sidenote: hoe fucking snel verbeteren die daar niet):

Examen 25 juni:

202 personen hebben deelgenomen. Maar liefst 84 (!) studenten halen geen 10 op het examen, voor correctie voor credit. Door de credit halen 19 van deze 84 personen een 10. Dus na correctie voor credits is nog steeds 33% niet geslaagd.
Totaalscore, na correctie voor credits en inclusief de score werk spss: gemiddelde: 11,8, stddev: 3,5
Puntenverdeling enkel examen voor credit en zonder spss werk: <=5: 10%, 5,01-8: 20%, 8,01-9,9: 13%, 10-12: 28%, 13-14: 14%, 15-16: 10%, >16 5%.
1 student haalt zelfs 19 op het examen (zonder verrekening werkjes, zonder creditverrekening). Proficiat MDM!


Fuck, ik ga er maar op 2 door zijn, want dit ziet er niet goed uit. Amai, crappy year is crappy. Moet mijn mentaliteit veranderen en in't jaar iets doen.

h0pje

Legacy Member
Haha, wel smerig om zo'n statistiekjes al los te laten nog voor je de punten weet. Kwestie van iedereen nog wat extra te doen stressen.

GemaneDude

Legacy Member
J.F. zei:
Vorig jaar de dag na mijn examen al meteen, like a baws.
Is goed zo, dan wordt ge zeker niet lui :unsure:

Dat had ik vorig jaar ook :p
En nu meteen de vroege, om 6u beginnen. x)
Maar ja, liever de vroege want dan heb ik tenminste nog iets van mijne dag.

WolCoM

Legacy Member
Tsubasa zei:
Aankondiging op Minerva (sidenote: hoe fucking snel verbeteren die daar niet):

Examen 25 juni:

202 personen hebben deelgenomen. Maar liefst 84 (!) studenten halen geen 10 op het examen, voor correctie voor credit. Door de credit halen 19 van deze 84 personen een 10. Dus na correctie voor credits is nog steeds 33% niet geslaagd.
Totaalscore, na correctie voor credits en inclusief de score werk spss: gemiddelde: 11,8, stddev: 3,5
Puntenverdeling enkel examen voor credit en zonder spss werk: <=5: 10%, 5,01-8: 20%, 8,01-9,9: 13%, 10-12: 28%, 13-14: 14%, 15-16: 10%, >16 5%.
1 student haalt zelfs 19 op het examen (zonder verrekening werkjes, zonder creditverrekening). Proficiat MDM!


Fuck, ik ga er maar op 2 door zijn, want dit ziet er niet goed uit. Amai, crappy year is crappy. Moet mijn mentaliteit veranderen en in't jaar iets doen.

Wtf, is dat daar kleuterschool mss? Hoe onprofessioneel kun je zijn...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan