Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welk zou je willen doen? Als ge Programmeren nog wilt oppakken heb ik al een goeie raad klaar staan.Matt. zei:Idem.
Pff, ik zou misschien een vak bij de burgies/informatica willen volgen maar ik durf dat precies niet opnemen in mijn laatste jaar.ad:
Allé, er zijn eigenlijk nog veel vakken die ik wil volgen, maar in een thesisjaar lijkt het me nu ook niet echt aan te raden om nog wat vakken bij te doen buiten uw curriculum.![]()

Matt. zei:Openboekexamens: ik leer op PC en nu moet ik hier echt nog honderd bladzijden printen omdat ik sowieso een vraag krijg uit één van die files die enkel online staan. Papierverspilling!

Matt. zei:Openboekexamens: ik leer op PC en nu moet ik hier echt nog honderd bladzijden printen omdat ik sowieso een vraag krijg uit één van die files die enkel online staan. Papierverspilling!
Lorvet zei:Welk zou je willen doen? Als ge Programmeren nog wilt oppakken heb ik al een goeie raad klaar staan.
Altijd plezant ook om de dag voor het examen wanneer ge al achterlijk veel achter zit, nog een gans stuk theorie voor de eerste keer te moeten bekijken![]()
En dan zijn we er wel denk ik. 
McGregor zei:Slides 4 op een pagina of slechts 2 indien het klein is.
2 pagina's tekst lukt ook op 1 pagina's zolang het nog leesbaar is.![]()
Matt. zei:Mja, programmeren omdat ik dringend eens Java moet opfrissen/C moet leren (Python moet ik ook nog eens leren), besturingssystemen omdat ik beter met unix moet leren werken (shell scripting etc), high performance computing omdat dat ook erg belangrijk aan 't worden is... Statistiek zou ik ook nog wat willen verdiepen m.n. tijdreeksanalyse, bayesiaanse statistiek en zo, daar kan ik echt bijna niets van. En wat epidemiologie, maar da's eerder uit interesse dan dat ik denk dat het nuttig zal zijn.En dan zijn we er wel denk ik.
Mja, het stond al in lettergrootte 8 of 9 of zo. En sommige figuren zijn nu al te klein om er iets deftig op te zien. Dubbelzijdig printen was nog mogelijk geweest maar da's zo omslachtig als uw printer dat niet automatisch kan.
. Dat ge zo'n paar functionele zaken afprint ok, maar alles!Kowalskii zei:iemand later gedaan dan 30juni of op 30juni? Ke den indruk da'k ver den enigsten ben :/
tom1 zei:Kvind dat altijd zo belachelijk als mensen bij Matlab examens al die scripts hebben afgeprint van elke oefening. Dat ge zo'n paar functionele zaken afprint ok, maar alles!

Het vak Programmeren is C/C++, dit semester gehad; erg leerrijk, maar wel aan de pittige kant in het jaar zelf; 4 gequoteerde practia die van erg zwaar kaliber kunnen zijn op een half puntje elk en een project met 2 voor 3 punten waar muug veel tijd in kruipt. Als je die goed gemaakt hebt is het examen wel een eitje. Wel erg leerrijk.Matt. zei:Mja, programmeren omdat ik dringend eens Java moet opfrissen/C moet leren (Python moet ik ook nog eens leren), besturingssystemen omdat ik beter met unix moet leren werken (shell scripting etc), high performance computing omdat dat ook erg belangrijk aan 't worden is... Statistiek zou ik ook nog wat willen verdiepen m.n. tijdreeksanalyse, bayesiaanse statistiek en zo, daar kan ik echt bijna niets van. En wat epidemiologie, maar da's eerder uit interesse dan dat ik denk dat het nuttig zal zijn.En dan zijn we er wel denk ik.
![]()
Is blijkbaar met gequoteerde practica, de prof die het geeft is wel steengoed (heb die dit semester al gehad op de voorloper van dat vak).