Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Elosopardo

Legacy Member
Ik snap niks van medische psychologie... Artikels van Pubmed =/= cursus !!

Efflorescence

Legacy Member
Morgen laatste dag studeren, en volgende week zit ik al in Amerika. Life is goood

freakykiller

Legacy Member
Matt. zei:

Nie zage, tetten enzo blijven awesome hoeveel keer je ze ook ziet :s :s :s


Alé laat op gestaan vandaag, gegeten, nie veel gedaan TIJD OM ER IN TE VLIEGEN.
Ma eigenlijk kan het mij geen reet schelen, ik ga het gewoon bekijken dat laatste zodat mijn geweten mij niet teistert achteraf want ik heb nog moeite gedaan.

WolCoM

Legacy Member
Bleh, net niet rond geraakt. Maar kan me niet meer concentreren.
Kga naar die survivaldude op canvas kijken. Gaat beter zijn. :p

freakykiller

Legacy Member
Matt. zei:
Mja, programmeren omdat ik dringend eens Java moet opfrissen/C moet leren (Python moet ik ook nog eens leren), besturingssystemen omdat ik beter met unix moet leren werken (shell scripting etc), high performance computing omdat dat ook erg belangrijk aan 't worden is... Statistiek zou ik ook nog wat willen verdiepen m.n. tijdreeksanalyse, bayesiaanse statistiek en zo, daar kan ik echt bijna niets van. En wat epidemiologie, maar da's eerder uit interesse dan dat ik denk dat het nuttig zal zijn. :unsure: En dan zijn we er wel denk ik. :p
Goe zot gij :unsure:, da programmeren kan ik nog verstaan maar die statistiek =/ ?

Robust²

Legacy Member
Matt. zei:
Mja, programmeren omdat ik dringend eens Java moet opfrissen/C moet leren (Python moet ik ook nog eens leren), besturingssystemen omdat ik beter met unix moet leren werken (shell scripting etc), high performance computing omdat dat ook erg belangrijk aan 't worden is...

Zowel voor C als unix & scripting zou ik je andere vakken aanraden dan degene die je daar opnoemt :p

megrohlsta

Legacy Member
Morgenochtend krijg ik mijn resultaat. Ben benieuwd of het zal meevallen of niet... Ik vrees er echter voor :(
Is wel mijn eigen schuld, maar soit.

freakykiller

Legacy Member
Foto's zien van mensen die naar graspop zijn gegaan is ook geen strak plan :sop:

Lorvet

Legacy Member
freakykiller zei:
Foto's zien van mensen die naar graspop zijn gegaan is ook geen strak plan :sop:
In de bouwkunde is het blijkbaar geen probleem om tussen 2 examens door eens naar Graspop te gaan :sop:

En Robust; welk vak dan wel voor C? In het vak Programmeren bij de burgies leer je de basis van C, maar het is nu niet dat dat zo'n gigantische taal is :unsure:

Matt.

Legacy Member
freakykiller zei:
Goe zot gij :unsure:, da programmeren kan ik nog verstaan maar die statistiek =/ ?

Goh ja, ik ben ook geen fan van theoretische statistiek, maar punt is dat het broodnodig is en dus kennis ervan belangrijk is...en toegepaste statistiek is echt wel vrij leuk, vind ik! Kunt ge toch leuke dingen mee doen. :)

Robust² zei:
Zowel voor C als unix & scripting zou ik je andere vakken aanraden dan degene die je daar opnoemt :p

Do elaborate!

freakykiller

Legacy Member
Matt. zei:
Goh ja, ik ben ook geen fan van theoretische statistiek, maar punt is dat het broodnodig is en dus kennis ervan belangrijk is...en toegepaste statistiek is echt wel vrij leuk, vind ik! Kunt ge toch leuke dingen mee doen. :)



Do elaborate!

Toegepaste statistiek is niet zo toegepast als je zou denken bij burgies :unsure: (toegepaste probabiliteit bijvoorbeeld :D)

Robust²

Legacy Member
Matt. zei:
Goh ja, ik ben ook geen fan van theoretische statistiek, maar punt is dat het broodnodig is en dus kennis ervan belangrijk is...en toegepaste statistiek is echt wel vrij leuk, vind ik! Kunt ge toch leuke dingen mee doen. :)

Do elaborate!

Programmeren I en II bij de informatica (dunno hoe het exact zit bij de burgies) zijn uitsluitend Java. Als je C of C++ wil leren, ben je beter af met Software-Ontwikkeling I.
Besturingsystemen gaat zoals de naam zegt effectief gewoon over besturingssystemen en is eerder theoretisch. Ik zie niet echt het nut ervan in voor een niet-informaticus :p Computergebruik en Scriptingtalen zijn meer wat je zoekt denk ik. Het eerste gaat vooral over Unix en het gebruik ervan (VI, regexen, pipes, IO, simpele shell scripts en een beetje LaTeX ook), het tweede is wat een vervolg op het eerste met meer diepgang over sed, awk, uitgebreidere shell scripts, etc.
Al dit bij de Bachelor Informatica btw :)

freakykiller

Legacy Member
Robust² zei:
Programmeren I en II bij de informatica (dunno hoe het exact zit bij de burgies) zijn uitsluitend Java. Als je C of C++ wil leren, ben je beter af met Software-Ontwikkeling I.
Besturingsystemen gaat zoals de naam zegt effectief gewoon over besturingssystemen en is eerder theoretisch. Ik zie niet echt het nut ervan in voor een niet-informaticus :p Computergebruik en Scriptingtalen zijn meer wat je zoekt denk ik. Het eerste gaat vooral over Unix en het gebruik ervan (VI, regexen, pipes, IO, simpele shell scripts en een beetje LaTeX ook), het tweede is wat een vervolg op het eerste met meer diepgang over sed, awk, uitgebreidere shell scripts, etc.
Al dit bij de Bachelor Informatica btw :)

Programmeren bij burgies is C/C++ en informatica (1e jaar vak) is java.

Cadiuro

Legacy Member
De nieuwe cd van Buckethead (die blijkbaar al sinds januari uit is), is echt zalig. Kwist da ni.

Met zo'n muziek ga ik morgen de gemoedsrust vinden die nodig is om het laatste examen door te komen.

Buckethead - Electric Sea

Matt.

Legacy Member
Robust² zei:
Programmeren I en II bij de informatica (dunno hoe het exact zit bij de burgies) zijn uitsluitend Java. Als je C of C++ wil leren, ben je beter af met Software-Ontwikkeling I.
Besturingsystemen gaat zoals de naam zegt effectief gewoon over besturingssystemen en is eerder theoretisch. Ik zie niet echt het nut ervan in voor een niet-informaticus :p Computergebruik en Scriptingtalen zijn meer wat je zoekt denk ik. Het eerste gaat vooral over Unix en het gebruik ervan (VI, regexen, pipes, IO, simpele shell scripts en een beetje LaTeX ook), het tweede is wat een vervolg op het eerste met meer diepgang over sed, awk, uitgebreidere shell scripts, etc.
Al dit bij de Bachelor Informatica btw :)

Thanks!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan