Burrid
Legacy Member
Nog 5u de tijd om artikels te lezen en presentatie op te zeggen!
LAATSTE KEER ALLES GEVEN!
LAATSTE KEER ALLES GEVEN!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Matt. zei:Repost.![]()

Goe zot gijMatt. zei:Mja, programmeren omdat ik dringend eens Java moet opfrissen/C moet leren (Python moet ik ook nog eens leren), besturingssystemen omdat ik beter met unix moet leren werken (shell scripting etc), high performance computing omdat dat ook erg belangrijk aan 't worden is... Statistiek zou ik ook nog wat willen verdiepen m.n. tijdreeksanalyse, bayesiaanse statistiek en zo, daar kan ik echt bijna niets van. En wat epidemiologie, maar da's eerder uit interesse dan dat ik denk dat het nuttig zal zijn.En dan zijn we er wel denk ik.
![]()
, da programmeren kan ik nog verstaan maar die statistiek =/ ?Matt. zei:Mja, programmeren omdat ik dringend eens Java moet opfrissen/C moet leren (Python moet ik ook nog eens leren), besturingssystemen omdat ik beter met unix moet leren werken (shell scripting etc), high performance computing omdat dat ook erg belangrijk aan 't worden is...

In de bouwkunde is het blijkbaar geen probleem om tussen 2 examens door eens naar Graspop te gaanfreakykiller zei:Foto's zien van mensen die naar graspop zijn gegaan is ook geen strak plan![]()


freakykiller zei:Goe zot gij, da programmeren kan ik nog verstaan maar die statistiek =/ ?

Robust² zei:Zowel voor C als unix & scripting zou ik je andere vakken aanraden dan degene die je daar opnoemt![]()
Matt. zei:Goh ja, ik ben ook geen fan van theoretische statistiek, maar punt is dat het broodnodig is en dus kennis ervan belangrijk is...en toegepaste statistiek is echt wel vrij leuk, vind ik! Kunt ge toch leuke dingen mee doen.
Do elaborate!
(toegepaste probabiliteit bijvoorbeeld
)Matt. zei:Goh ja, ik ben ook geen fan van theoretische statistiek, maar punt is dat het broodnodig is en dus kennis ervan belangrijk is...en toegepaste statistiek is echt wel vrij leuk, vind ik! Kunt ge toch leuke dingen mee doen.
Do elaborate!
Computergebruik en Scriptingtalen zijn meer wat je zoekt denk ik. Het eerste gaat vooral over Unix en het gebruik ervan (VI, regexen, pipes, IO, simpele shell scripts en een beetje LaTeX ook), het tweede is wat een vervolg op het eerste met meer diepgang over sed, awk, uitgebreidere shell scripts, etc.
Robust² zei:Programmeren I en II bij de informatica (dunno hoe het exact zit bij de burgies) zijn uitsluitend Java. Als je C of C++ wil leren, ben je beter af met Software-Ontwikkeling I.
Besturingsystemen gaat zoals de naam zegt effectief gewoon over besturingssystemen en is eerder theoretisch. Ik zie niet echt het nut ervan in voor een niet-informaticusComputergebruik en Scriptingtalen zijn meer wat je zoekt denk ik. Het eerste gaat vooral over Unix en het gebruik ervan (VI, regexen, pipes, IO, simpele shell scripts en een beetje LaTeX ook), het tweede is wat een vervolg op het eerste met meer diepgang over sed, awk, uitgebreidere shell scripts, etc.
Al dit bij de Bachelor Informatica btw![]()
Robust² zei:Programmeren I en II bij de informatica (dunno hoe het exact zit bij de burgies) zijn uitsluitend Java. Als je C of C++ wil leren, ben je beter af met Software-Ontwikkeling I.
Besturingsystemen gaat zoals de naam zegt effectief gewoon over besturingssystemen en is eerder theoretisch. Ik zie niet echt het nut ervan in voor een niet-informaticusComputergebruik en Scriptingtalen zijn meer wat je zoekt denk ik. Het eerste gaat vooral over Unix en het gebruik ervan (VI, regexen, pipes, IO, simpele shell scripts en een beetje LaTeX ook), het tweede is wat een vervolg op het eerste met meer diepgang over sed, awk, uitgebreidere shell scripts, etc.
Al dit bij de Bachelor Informatica btw![]()