Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
Matt. zei:
Wacht gewoon een paar dagen langer, dat maakt nu toch niet uit. :p Kunt ge nog een paar dagen langer zorgeloos leven!

Als ik niet uit mezelf ga, zet mijn ma mij wel op de trein, die wordt nu al gek van mijn gezaag x)
En ik vind dat betuttelende van die monitors gewoon niet leuk, je kan de punten toch ook online bekend maken (zoals bij de rest) en als je dan een gesprek wilt, een afspraak maken.

WolCoM

Legacy Member
Elosopardo zei:
In welk jaar zit je eigenlijk ? Ik denk toch dat je gnk doet he :)

2e master.
Laatste theoriejaar. Finally. :)

Anyway, tijd voor vergadering id scouts en rond 10u proberen terug te zijn om verder te doen.

Matt.

Legacy Member
coldplayke zei:
Als ik niet uit mezelf ga, zet mijn ma mij wel op de trein, die wordt nu al gek van mijn gezaag x)
En ik vind dat betuttelende van die monitors gewoon niet leuk, je kan de punten toch ook online bekend maken (zoals bij de rest) en als je dan een gesprek wilt, een afspraak maken.

Ze komen ook niet online enkele uren/dagen later? Bij ons komen de punten de avond van de proclamatie online, dus ge moet gewoon een paar uur langer wachten dan als ge om uw blaadje zou gaan. (Maar gezien ik toch op reis ben en daar geen internet heb maakt het toch niet veel uit. :unsure:)

tom1

Legacy Member
Enig idee of ge kunt zeuren dit jaar door uw attest van slagen af te drukken op oasis?

Cadiuro

Legacy Member
'Wanneer Alle Hoop Vervlogen Is'. Een pakkend drama - nu beschikbaar bij uw dichtstbije Heverlee.

coldplayke

Legacy Member
Matt. zei:
Ze komen ook niet online enkele uren/dagen later? Bij ons komen de punten de avond van de proclamatie online, dus ge moet gewoon een paar uur langer wachten dan als ge om uw blaadje zou gaan. (Maar gezien ik toch op reis ben en daar geen internet heb maakt het toch niet veel uit. :unsure:)

Ze komen 2 dagen later online, maar ik snap het nut daarvan niet :p

Orchidee

Legacy Member
Examen ging niet vandaag, het zoveelste dat waarschijnlijk gebuisd zal zijn. :( Na vorig semester dat goed ging, dacht ik dat eindelijk alles op zijn pootjes ging vallen, maar deze examenperiode is weer slecht gegaan. Nu de examens zijn gedaan, ik kan er niets meer aan veranderen. Maar als ik mijn resultaten weet, ga ik toch eens deftig mogen kijken hoe ik mijn herexamens/verdere studies ga afleggen.. Want ik kan echt niet blijven sukkelen. :s

Nu eventjes tot het eind van de week vakantie nemen. En een vakantiejob zoeken. En slapen, want afwisselend dag wel - dag niet examen, gedurende een goeie drie weken, is echt vermoeiend.

Matt.

Legacy Member
tom1 zei:
Enig idee of ge kunt zeuren dit jaar door uw attest van slagen af te drukken op oasis?

Probeer gewoon? :p Vorig jaar zat er nog een bug in met het vrijgeven van punten van jaarvakken, maar punten van jaarvak staan er iig nog niet op dit jaar. :(

freakykiller

Legacy Member
Leren op me kot gaat toch beter dan studeerzaal. Vollen bak metal doet mij precies meer gefocust leren.

edraket

Legacy Member
Leren op dag van examen is toch ook nie alles. Nochtans 3 uur geslapen, maar ik voel me zo loom. En morgen moet ik nog naar de bank en nog wat boodschappen doen ook, drukke tijden!

Fliblit

Legacy Member
Ongelooflijke pech gehad met de vragen. Eerste deel kon ik perfect, maar dat stond maar op 6 vd 20 punten. Het tweede deel was nèt de dingen die ik niet goed kon. Niet te geloven. Ik ken heel die cursus vanbuiten behalve een half blaadje over kiesrecht en daar krijg ik dan een vraag over. On-ge-looflijk

Nunak

Legacy Member
Nog nooit zo het gevoel gehad dat ik meer kon dan ik heb kunnen tonen :(

Soit tis gedaan

Cadiuro

Legacy Member
kheb geen zin om te gamen, geen zin om series te kijken, geen zin om te herhalen, geen zin om te gaan slapen, dus kzit hier echt ma gewoon :(

Kga toch slapen, hoewel het nog absurd vroeg is. De laatste keer dat ik voor 23u ging slapen, was ik echt enorm ziek en dat is inmiddels ook alweer meer dan een halfjaar geleden.
Examens, weird stuff :s

Vincort

Legacy Member
coldplayke zei:
Wat is dat toch weer een onzin met die examenpunten :sop:
Iedereen, behalve 1ste bach, krijgt ze op 6 juli online. 1ste bach moet naar Leuven gaan om daar 'aansluitend' te praten met de monitor, willen we onze punten voor zondag 8 juli hebben. Aansluitend betekent dus enorm lang wachten.
En ik heb niet eens een monitor :'''''''''''''''''''''''')

Sounds like Letteren Leuven alright.

lantaarnpaal

Legacy Member
In het voorbeeldexamen op dropbox zijn sommige vragen echt retesimpel. Anderen daarentegen begrijp ik nul de botte van :wtf:

Utred

Legacy Member
Kben doodmoe van mij gans den dag op te jagen dat ik niets aan het doen ben. Dan maar gaan slapen. Hopen op chance met de vragen morgen. En hopen dat ik mijn Gentse r wat kan onderdrukken.

Nas

Legacy Member
Utred zei:
Kben doodmoe van mij gans den dag op te jagen dat ik niets aan het doen ben. Dan maar gaan slapen. Hopen op chance met de vragen morgen. En hopen dat ik mijn Gentse r wat kan onderdrukken.
Franse r dus :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan