coldplayke
Legacy Member
Matt. zei:Wacht gewoon een paar dagen langer, dat maakt nu toch niet uit.Kunt ge nog een paar dagen langer zorgeloos leven!
Als ik niet uit mezelf ga, zet mijn ma mij wel op de trein, die wordt nu al gek van mijn gezaag x)
En ik vind dat betuttelende van die monitors gewoon niet leuk, je kan de punten toch ook online bekend maken (zoals bij de rest) en als je dan een gesprek wilt, een afspraak maken.
Kunt ge nog een paar dagen langer zorgeloos leven!
)
Na vorig semester dat goed ging, dacht ik dat eindelijk alles op zijn pootjes ging vallen, maar deze examenperiode is weer slecht gegaan. Nu de examens zijn gedaan, ik kan er niets meer aan veranderen. Maar als ik mijn resultaten weet, ga ik toch eens deftig mogen kijken hoe ik mijn herexamens/verdere studies ga afleggen.. Want ik kan echt niet blijven sukkelen. 


