Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

flyingdutchman

Legacy Member
DaTa zei:
Economisch recht ging redelijk, nu 3 dagen economie en dan zitten de examens er eindelijk op :).

Recht ging steengoed hier. Nu globale nog en dan eindelijk vakantie.

Th1x4nG

Legacy Member
Yes :unsure: Maar ni megahard natuurlijk, die van het eerste semester zijn wel starten van nul.

Burrid

Legacy Member
Ale, quota voor vandaag: teksten afwerken, powerpoint voor de helft maken en alle artikels lezen. Tzijn er wel een pak :sad:
GOGOGOGO

Utred

Legacy Member
qsfqsdfsokijqseklmjqskjqsdjhnfsdqdsgiojkmgsdijokmngsdwjkmdiojksdgioklsdf
IK WIL NIE MEER

Tsubasa

Legacy Member
Nas zei:
Recht in mijn hart! :cry:

:hug:

Dacht da'k erdoor ging zijn, maar ondertussen ontdekt da'k toch redelijk wa foute dingen heb gedaan ook. Echt stom :doh:. Hopelijk er toch nog door.

Allee, ik ga mensen zoeken voor op terras te gaan. Succes aan de rest. Ge zijt er bijna!

Matt.

Legacy Member
Genoeg krantenartikels, tweets, youtubefilmpjes, TED talks ... voor vandaag, maar eens beginnen. :unsure:

Tsubasa

Legacy Member
Wtf zit ik hier aan mijn laptop te doen. Fucking vrienden die niet kunnen gaan zuipen/ moeten werken/ andere schakelstudenten die woensdag nog examen hebben.

Tsubasa

Legacy Member
lantaarnpaal zei:

Kom net uit een periode van above average fappen. Wil liever drinken.
Ja, heb ne vrije maat gevonden. Lief van mijn zus. Die is gestopt met studeren want gebuisd op zijn stage. How could i forget the workless!

Racing_Genk

Legacy Member
Lol, eindelijk een andere studentenjob gevonden. Bedrijf waar ik normaal moest werken (Photovoltech) nokt ermee dus moest ik op zoek naar iet anders. Halve dag aan verspild...

flyingdutchman

Legacy Member
"nokt ermee". Grappig, wetende dat voor die eigenaar een ramp zich ontketend en gij simpelweg uw vakantiejob kwijt zijt :p.

Liquigi

Legacy Member
t voorlaatste zit er ook alweer op, amper iets voor gedaan dus dacht dat ik daar na 5' terug ging buiten staan, toen ik de vrage zag toch geprobeerd en zitte vloeke omdat het eigelijk zo moeilijk nog niet was ma had gwn te weinig gedaan.
enfin donderdag het laatste en dan werchter :)

edraket

Legacy Member
Efkes een goe dutje gedaan. Nu eerst nekeer het stort op mijn kamer opruimen en dan beginnen leren :(

Vincort

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Lol, eindelijk een andere studentenjob gevonden. Bedrijf waar ik normaal moest werken (Photovoltech) nokt ermee dus moest ik op zoek naar iet anders. Halve dag aan verspild...

nokken
Amsterdams woord voor er mee ophouden

Voor de anderen die dat Hollandse taaltje niet kunnen begrijpen. :unsure:

e.House

Legacy Member
Examens zitter erop. Apart examen achter de rug, we mochten kiezen ofwel individueel opdracht voorstellen of in groep. In een groep van 7 man (nuja ik was de enigste man in het gezelschap :p) zitten voorstellen en bespreken.

Racing_Genk

Legacy Member
Vincort zei:
Voor de anderen die dat Hollandse taaltje niet kunnen begrijpen. :unsure:

Internet zorgt dus wel degelijk voor een verbroedering tussen het Vlaams en Hollands :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan