Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Iemand

Legacy Member
Je zou de rechter een verbod ad "dief" kunnen laten opleggen volgens mij duck. Niet erga omnes imo.

edraket

Legacy Member
Normaal wel voldoende. 20 blz examen -_- en dan 2u en half om vol te schrijven. Achterlijke boel. Prof wordt buitengepest dus laatste keer dat hij dat vak geeft, komt wel in orde!

Plutus

Legacy Member
Bachelors die komen beweren dat ze het moeilijker hebben omdat ze veel meer examens hebben én nog eens minder tijd tussen de examens. Ik weet nooit of ik dan moet lachen of kwaad moet worden :sop:

Duckwhisperer

Legacy Member
tom1 zei:
Dus, als het recept van Coca-Cola gestolen wordt en op internet gepubliceerd wordt mag niemand dat gebruiken?

Naar wat in mijn cursus rechtseconomie staat daarover (niet erg uitgebreid) zou dat dus inderdaad er toe leiden dat men daar geen gebruik mag van maken als dat onrechtmatig verkregen is.

Echter, als men onafhankelijk tot de ontdekking van het recept komt, is het gebruik er van wel toegestaan.

@iemand: nja, zo ver gaat die passage in mijn cursus niet. Maar ik interpreteer het zo dat men er geen gebruik van mag maken als derde tenzij men te goeder trouw is.

Utred

Legacy Member
Man man ik ben aant afzien. Nog proberen doordoen voor de laatste uurkes van het jaar maar het lukt echt niet meer.




Zat ik maar al in de master, dat is daar precies veel gemakkelijker.

Nunak

Legacy Member
Ik ga al eens vertrekken naar mijn laatste.

Vanaf volgend jaar lekker chillen in de master :cool:

Gatsby

Legacy Member
Nog 2 dagen bikkelen, woensdag laatste examen en dan zaterdag eindelijk op reis vertrekken. :love:

coldplayke

Legacy Member
Lorvet zei:
Om welke uren ga jij dan gaan slapen/sta jij op? :p Tegen de tijd dat ik effectief begin te studeren is mijn moeder al aan het koken (als ik een goeie dag heb toch)...

Ik ga de laatste tijd tijdens de blok om 11 uur slapen (vooral als het voetbal is), en ik sta om half 8 op :)

tom1

Legacy Member
Duckwhisperer zei:
Naar wat in mijn cursus rechtseconomie staat daarover (niet erg uitgebreid) zou dat dus inderdaad er toe leiden dat men daar geen gebruik mag van maken als dat onrechtmatig verkregen is.

Echter, als men onafhankelijk tot de ontdekking van het recept komt, is het gebruik er van wel toegestaan.

@iemand: nja, zo ver gaat die passage in mijn cursus niet. Maar ik interpreteer het zo dat men er geen gebruik van mag maken als derde tenzij men te goeder trouw is.

Dat lijkt mij nogal onlogisch. Dan zou je gewoon iemand kunnen betalen om uw trade secret te stelenen het bekend te laten maken, met als gevolg dat je uw trade secret niet meer moet geheim houden maar het toch beschermd is :unsure:.

Iemand zijn uitleg klinkt logischer. Maar allebei merci!

Balsaus

Legacy Member
Shit. Ik denk dat ik bij mijn examen daarstraks vergeten ben het bolletje van mijn reeksnummer aan te duiden op mijn antwoorden blad voor meerkeuze. :s

Th1x4nG

Legacy Member
Zo gaat ge natuurlijk nooit schitterende punten halen. ;)

Maar waarschijnlijk halen ze uw blad er van tussen en gaan ze zelf zoeken welke reeks ge had. Dat zei Annelies toch es, enfin, ze zullen liever dat doen dan met wenende studenten zitten achteraf.

We zijn daar wel zeker ni slecht af qua monitoren... Die van boekhouden/bank&fin en die van economie zijn wel allemaal neig vriendelijk. Over snorremans van wiskunde zwijg ik, waarschijnlijk zal da ook geen tegendraadse zijn, maar het charisma ontbreekt. :unsure:

McGregor

Legacy Member
Balsaus zei:
Shit. Ik denk dat ik bij mijn examen daarstraks vergeten ben het bolletje van mijn reeksnummer aan te duiden op mijn antwoorden blad voor meerkeuze. :s

Normaal moet de toezichthouder dat controleren.
Ik denk ook dat men gewoon uw examen zal zoeken waar je zelf uw gegevens hebt ingevuld en zo uw reeks zal vinden.

Matt.

Legacy Member
Gewoon mail sturen naar assistent/prof en als ge nog weet welke reeks ge had het erbij vermelden, zo bespaart ge hen werk en zullen ze er waarschijnlijk wel ni lastig over doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan