Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Dinsdagland

Legacy Member
Vanavond 0,0 kunnen herhalen door de voetbal. Vroeg opstaan dan maar :(

Matt.

Legacy Member
Nas zei:
Matt heeft dat vorig semester voorgehad :p

Wtf, neen. :') Ik had een bloedsmaak in mijn mond, wat naar 't schijnt niet zo abnormaal is (als ge "blood taste" intypt in Google is "after running" zelfs één van de suggesties :p), en veeeel minder erg dan écht bloed hoesten. Als ge straffe verhalen wil vertellen, doe het dan over mensen die hier ni zitten om het te ontkrachten. :p

Edit: "Many elite athletes, runners, cyclists, and swimmers suffer from this mysterious problem." :cool:

lantaarnpaal

Legacy Member
Allez, morgen laatste studeerdag... goed sql leren en hopen op deftig examen dinsdag :)

Tsubasa

Legacy Member
Nas zei:
Ik at meestal mijn avondmaal en ging erna nog om eurodeals in de McDo of om een Franse hamburger. :unsure:

Klinkt als de ideale strategie voor uw bib-chick :unsure:

Hier nog 1 hoofdstuk te gaan! :woohoo:
Buizen of niet morgen, we zijn er vanaf voor een maand!

W!mpix

Legacy Member
Duckwhisperer zei:
Bedrijfsgeheim zorgt er voor dan geen gebruik gemaakt kan worden van informatie die op onrechtmatige wijze werd verkregen.
Men kan dan aan de rechter een schadevergoeding vragen of het verbod laten opleggen om die informatie te gebruiken.
Een 1382 is natuurlijk altijd mogelijk.

Lees: bijna letterlijk altijd.

Insanitarium

Legacy Member
Matt. zei:
Wtf, neen. :') Ik had een bloedsmaak in mijn mond, wat naar 't schijnt niet zo abnormaal is (als ge "blood taste" intypt in Google is "after running" zelfs één van de suggesties :p), en veeeel minder erg dan écht bloed hoesten. Als ge straffe verhalen wil vertellen, doe het dan over mensen die hier ni zitten om het te ontkrachten. :p

Edit: "Many elite athletes, runners, cyclists, and swimmers suffer from this mysterious problem." :cool:

Ik heb dat ook. :p Enkel na cardio, nooit na krachtoefeningen ofzo.

Orchidee

Legacy Member
Ik geef het op. Binnen vijf uur belt mijn wekdienst me, en dit voor de laatste keer in juni :)
Ik ga zo content zijn als ik eens ff ga kunnen uitslapen daarna!

Tsubasa

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Ik geef het op. Binnen vijf uur belt mijn wekdienst me, en dit voor de laatste keer in juni :)
Ik ga zo content zijn als ik eens ff ga kunnen uitslapen daarna!

Hier ook. Binnen 5u30 gaat de wekker. Nu even ontspannen en dan slapen! Voel mij natuurlijk belange niet zo moe als rond 11u maar goed.

Matt.

Legacy Member
Vakantie is al beetje begonnen hier, openboekexamen als laatste examen = win! Al een geluk, want groot deel van de mensen die ik ken heeft precies al écht gedaan. Ik kijk echt uit naar de vakantie, een maand lang tijd om uit te slapen, of juist vroeg op te staan om de zonsopgang te zien, boeken lezen, taarten bakken, dagjes aan zee, ganse middagen terrasjes doen, doelloos verdwalen in 't stad, BBQ'en, ... :love:

Morgen laatste 80 theorie slides + alle oefeningen proberen doen. Dan heb ik nog drie dagen om de theorie eens in detail te bekijken (nogal snel door gegaan de eerste keer, wat bewijzen geskipt en zo), tijd zat dus aangezien ik niets vanbuiten moet leren. :unsure: (Maar dat grondig bekijken is echt nog nodig, of 't moet zijn dat de oefeningen veel klaarheid scheppen, want daarnet eens de examenvragen bekeken en dat vlotte toch niet zo.)

Wel nog steeds fucked up bioritme, morgen eens wat vroeger proberen opstaan, juli ganse maand bij de vriendin en die gaat niet zo laat slapen dus dat wordt anders miserie als ik pas rond 2h in slaap geraak.

Succes nachtshift/mensen met examen morgen! We zijn er bijna vanaf!

Th1x4nG

Legacy Member
Godverdomme zeg, dinsdag het laatste maar dit vak is zo saai... Zit met mijn hoofd echt al volledig in vakantiestemming :s

edraket

Legacy Member
Nog efkes wa zooi herhalen, ik zen moe :(


ook aan de koffie geslagen, ik drink da amper, hopelijk geen burridje doen!

Tsubasa

Legacy Member
Heb echt geen zin in een examen van 4u :unsure:. Wil direct naar de vakantie skippen.

edraket

Legacy Member
K, es vertrekken!

Voorlaatste examen, het laatste is efkes uitbollen nog. gOAAAAAAAAAN

Saphira

Legacy Member
sebiet laatste theorie-examen gaan maken, en dan nog even doorbijten voor de praktijk!

Burrid

Legacy Member
edraket zei:
Nog efkes wa zooi herhalen, ik zen moe :(


ook aan de koffie geslagen, ik drink da amper, hopelijk geen burridje doen!

:D

Ik ging normaal opstaan om 5u, helaas pas 3u later :sad:
Toch eens wat doorzetten vandaag, tis nodig!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan