Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Vincort

Legacy Member
Nalu=wijven en merksletten.

(zoals ik vorige blok al verkondigde: GP is the way to go)

Orchidee

Legacy Member
Liquigi zei:
ergens motiveert dieë zin mij

merci :D

nachtje chemie knalle hier, donderdag mijn laatste, stom da ze daar 3 dage voor geve, statica is te lere op 1 dag

Allé, als ik u hiermee kan motiveren, graag gedaan :unsure:
Blijven gaan op je chemie! Ge wilt daar toch geen herexamen van hé! :D Gogogoooo!

Burrid

Legacy Member
Ben ik de enige die geen behoefte heeft aan energiedrankjes?
In het eerste semester van de 1e bachelor moest ik eens langer opblijven dan verwacht. Direct een liter koffie uitgedronken hoewel ik nooit koffie dronk. Na 5 minuten begonnen mijn handen te trillen, was ik enorm misselijk en kon niet meer slapen wanneer het moest. Tijdens het examen heb ik meer misselijk op mijn blad gelegen dan iets anders. Was gebuisd.
Eerste en laatste keer dat ik iets van energie opwekkende middelen genomen heb en ik heb nog vele nachtjes doorgedaan sindsdien. Uiteindelijk hebt ge dat gewoon niet nodig als ge gezond leeft.

edraket

Legacy Member
Burrid zei:
Ben ik de enige die geen behoefte heeft aan energiedrankjes?
In het eerste semester van de 1e bachelor moest ik eens langer opblijven dan verwacht. Direct een liter koffie uitgedronken hoewel ik nooit koffie dronk. Na 5 minuten begonnen mijn handen te trillen, was ik enorm misselijk en kon niet meer slapen wanneer het moest. Tijdens het examen heb ik meer misselijk op mijn blad gelegen dan iets anders. Was gebuisd.
Eerste en laatste keer dat ik iets van energie opwekkende middelen genomen heb en ik heb nog vele nachtjes doorgedaan sindsdien. Uiteindelijk hebt ge dat gewoon niet nodig als ge gezond leeft.

Was nu wel nie zo slim om een liter koffie te gaan drinken :unsure:

Utred

Legacy Member
Burrid zei:
Ben ik de enige die geen behoefte heeft aan energiedrankjes?
In het eerste semester van de 1e bachelor moest ik eens langer opblijven dan verwacht. Direct een liter koffie uitgedronken hoewel ik nooit koffie dronk. Na 5 minuten begonnen mijn handen te trillen, was ik enorm misselijk en kon niet meer slapen wanneer het moest. Tijdens het examen heb ik meer misselijk op mijn blad gelegen dan iets anders. Was gebuisd.
Eerste en laatste keer dat ik iets van energie opwekkende middelen genomen heb en ik heb nog vele nachtjes doorgedaan sindsdien. Uiteindelijk hebt ge dat gewoon niet nodig als ge gezond leeft.

Ge moet dan ook geen liter koffie drinken:unsure:

Ola rakke was eerst.

e.House

Legacy Member
Burrid zei:
Ben ik de enige die geen behoefte heeft aan energiedrankjes?
In het eerste semester van de 1e bachelor moest ik eens langer opblijven dan verwacht. Direct een liter koffie uitgedronken hoewel ik nooit koffie dronk. Na 5 minuten begonnen mijn handen te trillen, was ik enorm misselijk en kon niet meer slapen wanneer het moest. Tijdens het examen heb ik meer misselijk op mijn blad gelegen dan iets anders. Was gebuisd.
.

tough life!

Cadiuro

Legacy Member
BREAKING NEWS: England successfully avoid Germany in the semi-finals!

Kvolg normaal nooit voetbal, maar nu heb ik toevallig et einde van de wedstrijd gezien.

josilirios

Legacy Member
Burrid zei:
Ben ik de enige die geen behoefte heeft aan energiedrankjes?
In het eerste semester van de 1e bachelor moest ik eens langer opblijven dan verwacht. Direct een liter koffie uitgedronken hoewel ik nooit koffie dronk. Na 5 minuten begonnen mijn handen te trillen, was ik enorm misselijk en kon niet meer slapen wanneer het moest. Tijdens het examen heb ik meer misselijk op mijn blad gelegen dan iets anders. Was gebuisd.
Eerste en laatste keer dat ik iets van energie opwekkende middelen genomen heb en ik heb nog vele nachtjes doorgedaan sindsdien. Uiteindelijk hebt ge dat gewoon niet nodig als ge gezond leeft.

Wie leeft er nu gezond tijdens de examenperiode, ik eet dan bijna elke dag zowel warm als pizza en beweeg amper, i'm the fat guy needing energy from drinks mkaay

W!mpix

Legacy Member
edraket zei:
Was nu wel nie zo slim om een liter koffie te gaan drinken :unsure:

Dit. En ik blijf ver weg van energiedrank, energie teveel meestal hier. :unsure:
Nu twee dagen aan de thesis werken, awesome.

Duckwhisperer

Legacy Member
tom1 zei:
Er staat gewoon in mijn cursus dat het beschermd wordt onder "business law" :p. Vroeg mij dus af hoe je dat kan beschermen (buiten die eenmalige boete voor de boosdoener die het lekt).

Bedrijfsgeheim zorgt er voor dan geen gebruik gemaakt kan worden van informatie die op onrechtmatige wijze werd verkregen.

Die informatie kan bijvoorbeeld een nieuw productieprocess zijn waardoor iets sneller werkt.
En de onrechtmatige wijze van verkrijgen bijvoorbeeld diefstal of een werknemer die zijn geheimuithoudingsplicht niet naleeft.

Men kan dan aan de rechter een schadevergoeding vragen of het verbod laten opleggen om die informatie te gebruiken.

Maar het gaat dus niet zover als de bescherming van eigendomsrechten (octrooien).

Racing_Genk

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
wtf ik zou een dokter gaan consulteren als ge bloed moet hoesten tijdens het lopen ze :unsure:

Ge waart hier vorige examenperiode nie zo actief precies :p

Burrid

Legacy Member
Het was inderdaad niet slim om direct een liter te drinken, maar naïef als ik dan was, dacht ik dat het niet zo een zwaar effect ging hebben :p

josilirios zei:
Wie leeft er nu gezond tijdens de examenperiode, ik eet dan bijna elke dag zowel warm als pizza en beweeg amper, i'm the fat guy needing energy from drinks mkaay

Het is wel mogelijk gezond te leven tijdens examens. Deze periode heb ik elke dag ongeveer een uur gesport en gezond gegeten. Maar ik moet zeggen dat het waarschijnlijk moeilijker ging geweest zijn met een drukkere rooster.

josilirios

Legacy Member
Burrid zei:
Het is wel mogelijk gezond te leven tijdens examens. Deze periode heb ik elke dag ongeveer een uur gesport en gezond gegeten. Maar ik moet zeggen dat het waarschijnlijk moeilijker ging geweest zijn met een drukkere rooster.

Niet perse van niet kunnen maar in de examens ben ik gewoon extreem lui, bekoop het dan achteraf wel door op fysiek 0,0 te hervallen :p

Nas

Legacy Member
josilirios zei:
Wie leeft er nu gezond tijdens de examenperiode, ik eet dan bijna elke dag zowel warm als pizza en beweeg amper, i'm the fat guy needing energy from drinks mkaay
Hebt gij al gedaan met uw examens eigenlijk?

Ik at meestal mijn avondmaal en ging erna nog om eurodeals in de McDo of om een Franse hamburger. :unsure:

josilirios

Legacy Member
Nas zei:
Hebt gij al gedaan met uw examens eigenlijk?

Ik at meestal mijn avondmaal en ging erna nog om eurodeals in de McDo of om een Franse hamburger. :unsure:

Jup al gedaan, kom hier wat lurken uit gemis :(

Na een goed exaam reed ik ook wel eens door naar de quick als beloning :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan