Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
Hier thuis 's ochtends studeren is zo vervelend :sop:
Ik studeer hard op, dus op mijn kamer (2de verdiep) kan ik niet want dan wordt mijn broer boos (die slaapt nog). Op het bureau (1ste verdiep) gaat ook niet, want dan worden mijn ouders boos (die slapen nog). Op het gelijkvloers gaat wel, maar dan moet ik over een uur weer heel die reutemeut naar boven slepen, want dan wil mijn ma kuisen.
Sta eens gelijk met mij op voor die laatste 2 dagen :angry:

Dinsdagland

Legacy Member
Burrid zei:
:D

Ik ging normaal opstaan om 5u, helaas pas 3u later :sad:
Toch eens wat doorzetten vandaag, tis nodig!

Idem, blijkbaar weer mijn wekker afgezet :(

Wel fris voor mijn mondeling nu!

Utred

Legacy Member
josilirios zei:
Jup al gedaan, kom hier wat lurken uit gemis :(

Na een goed exaam reed ik ook wel eens door naar de quick als beloning :D

Ik zie naar de quick of mcdonalds gaan niet als beloning ze:s:s:s
Al bij al was het nog redelijk gezond bij mij. 5 keer pizza ofzo. En 2 keer lasagne. En duusd soep.


Laatste blokdagje, kzie het totaal nie meer zitten maar de kans op geen 2e zit zorgt wel voor wat motivatie.

Orchidee

Legacy Member
Tien hoofdstukken, 8 ken ik perfect, bij twee hoofdstukken kan het foutlopen als ik moeilijke vragen heb. We blijven dus verder blokken aan die twee hoofdstukken want ik durf er voor wedden dat ik mijn twee vragen uit deze hoofdstukken zal trekken.

Fuck it, mondeling pas rond drie uur, nog zo lang. :(

Duckwhisperer

Legacy Member
Pfff handelsrecht zal voor in augustus worden denk ik. :p

En de Michel had 4 jonge assistentes, de snoeper! :naughty:

Lorvet

Legacy Member
coldplayke zei:
Hier thuis 's ochtends studeren is zo vervelend :sop:
Ik studeer hard op, dus op mijn kamer (2de verdiep) kan ik niet want dan wordt mijn broer boos (die slaapt nog). Op het bureau (1ste verdiep) gaat ook niet, want dan worden mijn ouders boos (die slapen nog). Op het gelijkvloers gaat wel, maar dan moet ik over een uur weer heel die reutemeut naar boven slepen, want dan wil mijn ma kuisen.
Sta eens gelijk met mij op voor die laatste 2 dagen :angry:
Om welke uren ga jij dan gaan slapen/sta jij op? :p Tegen de tijd dat ik effectief begin te studeren is mijn moeder al aan het koken (als ik een goeie dag heb toch)...

h0pje

Legacy Member
Voorlaatste examen is gelukt! Op naar woensdag voor het laatste. Wel een klepper van een vak waar ik nog alles van moet doornemen, pfft. 't Zullen aangename laatste dagen worden :sad:

Liquigi

Legacy Member
vraagske: wat doen ze in leuven met uwe fiets als die verkeerd geparkeerd staat? had hem namelijk hier gezet de donderdag (rechts, juist buiten, de foto staat die grote paal vh martelareplein). Toen stonden er ook veel andere fietsen. Maar toen ik derstraks arriveerde in Leuven waren al die fietsen weg (incl de mijne), dus de plek op de foto was leeg. Ik zet hem daar nu al heel de blokperiode en eerste keer dat hij er niemeer staat...
dus waar zou ik die kunne terugvinde?

Exorikos

Legacy Member
Politiedepot denk ik. Wel bizar om hem daar te zetten, want er zijn fietsenrekken op 200m van daar...

Liquigi

Legacy Member
Exorikos zei:
Politiedepot denk ik. Wel bizar om hem daar te zetten, want er zijn fietsenrekken op 200m van daar...
idd, zie het staan op site van lokale politie
zal het nie meer doen :)
krijg ge daar ne boete voor? want dan ga ik hem nie halen, boete zou dan al rap meer zijn dan dat de fiets waard is

tom1

Legacy Member
Duckwhisperer zei:
Bedrijfsgeheim zorgt er voor dan geen gebruik gemaakt kan worden van informatie die op onrechtmatige wijze werd verkregen.

Die informatie kan bijvoorbeeld een nieuw productieprocess zijn waardoor iets sneller werkt.
En de onrechtmatige wijze van verkrijgen bijvoorbeeld diefstal of een werknemer die zijn geheimuithoudingsplicht niet naleeft.

Men kan dan aan de rechter een schadevergoeding vragen of het verbod laten opleggen om die informatie te gebruiken.

Maar het gaat dus niet zover als de bescherming van eigendomsrechten (octrooien).

Dus, als het recept van Coca-Cola gestolen wordt en op internet gepubliceerd wordt mag niemand dat gebruiken?

Alteration

Legacy Member
Wat een klucht was dat daar. Ik kom aan in AUD5 waar ik mijn examen moest gaan afleggen en vloog direct buiten. Volzet. Op naar AUD3, waar de andere helft zit. We zetten ons daar neer, paar minuten later vliegen we daar ook buiten, want er is geen rij tussen elke rij studenten. Op naar een ander auditorium, AUD4. Eens we ons daar gezet hebben, moet er blijkbaar nog een hoop studenten bij, maar dan zit er weer geen rij tussen elke rij studenten. Eer we daar ons examen hadden, was het al een halfuur verder. Elke vraag moest beantwoord worden op een apart blad. Toen ze dat zeiden, stonden er natuurlijk al twee vragen op hetzelfde blad -_- Een heel nieuw blad voor amper 5 regels, goed bezig! Studentenkaart e.d. moest niet getoond worden, docent in kwestie had dat allemaal niet nodig en wist goed genoeg wie er in zijn les had gezeten. Hij kon er niet echt mee lachen, want da's minstens 5x minder dan er nu examen kwam afleggen. Ben eens benieuwd hoe hij dat gaat flikken, mijn studentenkaart (en anderen) is niet bepaald een referentie voor wat er dit jaar in zijn les zat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan