coldplayke
Legacy Member
Hier thuis 's ochtends studeren is zo vervelend 
Ik studeer hard op, dus op mijn kamer (2de verdiep) kan ik niet want dan wordt mijn broer boos (die slaapt nog). Op het bureau (1ste verdiep) gaat ook niet, want dan worden mijn ouders boos (die slapen nog). Op het gelijkvloers gaat wel, maar dan moet ik over een uur weer heel die reutemeut naar boven slepen, want dan wil mijn ma kuisen.
Sta eens gelijk met mij op voor die laatste 2 dagen

Ik studeer hard op, dus op mijn kamer (2de verdiep) kan ik niet want dan wordt mijn broer boos (die slaapt nog). Op het bureau (1ste verdiep) gaat ook niet, want dan worden mijn ouders boos (die slapen nog). Op het gelijkvloers gaat wel, maar dan moet ik over een uur weer heel die reutemeut naar boven slepen, want dan wil mijn ma kuisen.
Sta eens gelijk met mij op voor die laatste 2 dagen


ad:



