Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Balsaus

Legacy Member
Ik heb voor de zekerheid een mail gestuurd naar die van economisch recht , met mijn reeksnummer.

Ik hoop het ook dat ze het nakijken , zou nogal cru als ze dat niet doen. Een vak opnieuw doen omdat ze te lui zijn om na te kijken welk reeksnummer ge had. Niet dat ik zeker weet dat ik er door ben , maar als dat niet zo is zal het wel een nipte zijn

Th1x4nG

Legacy Member
De fout ligt natuurlijk altijd bij u, moet er een automatisme van maken om uw nummer daarop te schrijven als ze dat blad in uw handen steken. :p Maar vrij zeker dat ze da doen ze, 't is wel altijd da ze zo vertellen van "duid uw reeks aan, want elke keer emme welle der zo 10 die da ni doen en dan moeten wij alle examens afgaan om die namen eruit te halen"

Th1x4nG

Legacy Member
beklaagde gelle ulle da ook ni da ge deze richting zijt gaan doen, of troost ge u door te denken dat er overal waardeloze vakken zijn? :unsure:

Balsaus

Legacy Member
Th1x4nG zei:
De fout ligt natuurlijk altijd bij u, moet er een automatisme van maken om uw nummer daarop te schrijven als ze dat blad in uw handen steken. :p Maar vrij zeker dat ze da doen ze, 't is wel altijd da ze zo vertellen van "duid uw reeks aan, want elke keer emme welle der zo 10 die da ni doen en dan moeten wij alle examens afgaan om die namen eruit te halen"

Hebt gij toevallig de mail van die colsaerts? Da werkt precies niet via email verzenden bij communicatie bij vak economisch recht , waar ge dan gebruiker kunt selecteren. De mail staat toch niet bij mijn verzonden map.

Plutus

Legacy Member
Th1x4nG zei:
beklaagde gelle ulle da ook ni da ge deze richting zijt gaan doen, of troost ge u door te denken dat er overal waardeloze vakken zijn? :unsure:
Elke richting is saai in de bachelorjaren :p

Th1x4nG

Legacy Member
e.House zei:
Wij doen enkel baanbrekend onderzoek.

Ik had het tegen de TEW'ers in het bijzonder natuurlijk. Ik heb dit jaar 3 vakken gehad die me interesseerden, waaronder mijn keuzevak. Dat zijn 19 punten van de 64 die ik heb opgenomen.

McGregor

Legacy Member
Th1x4nG zei:
beklaagde gelle ulle da ook ni da ge deze richting zijt gaan doen, of troost ge u door te denken dat er overal waardeloze vakken zijn? :unsure:

Neen, gewoon enkele vakken wel (zoals in elke richting) :p.
BTW: Komt uw erasmus niet in gevaar mocht je voor bepaalde vakken niet slagen in 2de zit?

lantaarnpaal

Legacy Member
Th1x4nG zei:
beklaagde gelle ulle da ook ni da ge deze richting zijt gaan doen, of troost ge u door te denken dat er overal waardeloze vakken zijn? :unsure:

Waarom kunnen ze nu niks interessants geven qua les? 3/4 van die cursus is gewoon eens iets wat ge eens leest als het u interesseert in de boekskes, maar dat kan toch ni als cursus dienen :crazy:

Er zou meer nadruk moeten liggen op creativiteit en skills imo. nu hangt alles af van zo 1 examen voor de meeste vakken en da suckt

Th1x4nG

Legacy Member
McGregor zei:
Neen, gewoon enkele vakken wel (zoals in elke richting) :p.
BTW: Komt uw erasmus niet in gevaar mocht je voor bepaalde vakken niet slagen in 2de zit?

Ja, natuurlijk, maar ja, da's niet het plan, van 't eerste semester is de tweede zit eigenlijk mijn eerste zit, aangezien ik er zo hard mijn kloten aan heb geveegd. :sad: Nonetheless ga ik wel gans de zomer aan mijn bureau moeten zitten.

e.House

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ik had het tegen de TEW'ers in het bijzonder natuurlijk. Ik heb dit jaar 3 vakken gehad die me interesseerden, waaronder mijn keuzevak. Dat zijn 19 punten van de 64 die ik heb opgenomen.

ah ok, elke richting zal zijn saaie vervelende vakken wel hebben, maar meestal vind ik bepaalde delen van een cursus minder interessant. Nooit een volledig vak (buiten data-analyse :x ).

Sebiet mijn laatste examen, geen idee wat ik moet verwachten. We moesten een opdracht maken en da is het denk ik..

McGregor

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ja, natuurlijk, maar ja, da's niet het plan, van 't eerste semester is de tweede zit eigenlijk mijn eerste zit, aangezien ik er zo hard mijn kloten aan heb geveegd. :sad: Nonetheless ga ik wel gans de zomer aan mijn bureau moeten zitten.

True, hier ook. Maar als ik er een jaartje langer over doe vind ik het niet erg. 4 of 5 jaar, wat maakt het uit. Hoeveel vakken zal je in 2de zit moeten doen van in juni denk je?

Th1x4nG

Legacy Member
McGregor zei:
True, hier ook. Maar als ik er een jaartje langer over doe vind ik het niet erg. 4 of 5 jaar, wat maakt het uit. Hoeveel vakken zal je in 2de zit moeten doen van in juni denk je?

PLM en verbintenissenrecht

DaTa

Legacy Member
Economisch recht ging redelijk, nu 3 dagen economie en dan zitten de examens er eindelijk op :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan