Balsaus
Legacy Member
Ik heb voor de zekerheid een mail gestuurd naar die van economisch recht , met mijn reeksnummer.
Ik hoop het ook dat ze het nakijken , zou nogal cru als ze dat niet doen. Een vak opnieuw doen omdat ze te lui zijn om na te kijken welk reeksnummer ge had. Niet dat ik zeker weet dat ik er door ben , maar als dat niet zo is zal het wel een nipte zijn
Ik hoop het ook dat ze het nakijken , zou nogal cru als ze dat niet doen. Een vak opnieuw doen omdat ze te lui zijn om na te kijken welk reeksnummer ge had. Niet dat ik zeker weet dat ik er door ben , maar als dat niet zo is zal het wel een nipte zijn
Maar vrij zeker dat ze da doen ze, 't is wel altijd da ze zo vertellen van "duid uw reeks aan, want elke keer emme welle der zo 10 die da ni doen en dan moeten wij alle examens afgaan om die namen eruit te halen"
.

ad: Nonetheless ga ik wel gans de zomer aan mijn bureau moeten zitten.
).
.