Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

freakykiller

Legacy Member
Hmmmmmmms in studiezaal zitten beïnvloedt mijn post gedrag te veel :s :s

Kysr

Legacy Member
tom1 zei:
Dat lijkt mij nogal onlogisch. Dan zou je gewoon iemand kunnen betalen om uw trade secret te stelenen het bekend te laten maken, met als gevolg dat je uw trade secret niet meer moet geheim houden maar het toch beschermd is :unsure:.

Iemand zijn uitleg klinkt logischer. Maar allebei merci!

De eerste vraag die je u moet stellen is wat is het trade secret, die omschrijving is namelijk nogal ruim. De drank cola op zich bijvoorbeeld geniet geen bescherming (ze hebben er trouwens nooit een octrooi op genomen want anders moesten ze dat prijsgeven), maar niemand kan blijkbaar de formule ontcijferen. Het merk cola daarentegen geniet wel nog steeds bescherming. Dus als iemand de formule van cola kan ontcijferen dan gaat cola daar niks tegen kunnen doen. De echte waarde van cola zit namelijk in hun merk.

Utred

Legacy Member
Pff. Er zijn er te veel van West-Vlaanderen om te beginnen onderzoeken. En er is maar 1 hete bij.

Nas

Legacy Member
Utred zei:
Pff. Er zijn er te veel van West-Vlaanderen om te beginnen onderzoeken. En er is maar 1 hete bij.
Heb je je daar nu echt mee bezig gehouden om haar te zoeken? :p

Burrid

Legacy Member
Ugh nog zo veel en zo weinig zin.
Maar best dat het moeilijkste examen het eerste was. Ik zou geen zin hebben om nu taxonomie van de zaadplanten te leren.

Utred

Legacy Member
Nee. Ik zag vandaag toevallig bij iemand dat ze van Knokke was, en kheb net es gekeken hoeveel Westvlamingen er zijn. Moesten er minder zijn zou ik ze wel proberen vinden:p

Die van Knokke is een kwenie oe domme, chance dat da uw nicht niet is!

Nas

Legacy Member
Utred zei:
Nee. Ik zag vandaag toevallig bij iemand dat ze van Knokke was, en kheb net es gekeken hoeveel Westvlamingen er zijn. Moesten er minder zijn zou ik ze wel proberen vinden:p
Ik moet eigenlijk niet veel zeggen aangezien ik die ene van in de bib heb zitten zoeken op Facebook (en gevonden) :unsure:

Utred zei:
Die van Knokke is een kwenie oe domme, chance dat da uw nicht niet is!
Zij was er wel door op alles e!

Lorvet

Legacy Member
Hmm, het schiet hier echt niet op; tijd om die laptop toe te smijten zou ik zo zeggen.

Utred

Legacy Member
IK ZOU NOG MOETEN LEREN WANT IK KAN GEEN HOL VAN EEN GROOT DEEL VAN DE STOF MAAR ER HEEFT MIJ NOG NOOIT IETS ZO WEINIG GEBOEID

coldplayke

Legacy Member
Wat is dat toch weer een onzin met die examenpunten :sop:
Iedereen, behalve 1ste bach, krijgt ze op 6 juli online. 1ste bach moet naar Leuven gaan om daar 'aansluitend' te praten met de monitor, willen we onze punten voor zondag 8 juli hebben. Aansluitend betekent dus enorm lang wachten.
En ik heb niet eens een monitor :'''''''''''''''''''''''')

Nas

Legacy Member
Utred zei:
IK ZOU NOG MOETEN LEREN WANT IK KAN GEEN HOL VAN EEN GROOT DEEL VAN DE STOF MAAR ER HEEFT MIJ NOG NOOIT IETS ZO WEINIG GEBOEID
KOMAAN E KONIJN WIJ ZIJN ER ALLEMAAL VOOR U!!

Utred

Legacy Member
Mijn studeermethode is al gans de namiddag: mij aan tafel zetten, 5 minuten uit het raam kijken, 5 minuten een beetje van ver naar een blad kijken en dan opstaan en 20 minuten iets anders gaan doen. ZO GAAT HET NIE LUKKEN

Matt.

Legacy Member
coldplayke zei:
Wat is dat toch weer een onzin met die examenpunten :sop:
Iedereen, behalve 1ste bach, krijgt ze op 6 juli online. 1ste bach moet naar Leuven gaan om daar 'aansluitend' te praten met de monitor, willen we onze punten voor zondag 8 juli hebben. Aansluitend betekent dus enorm lang wachten.
En ik heb niet eens een monitor :'''''''''''''''''''''''')

Wacht gewoon een paar dagen langer, dat maakt nu toch niet uit. :p Kunt ge nog een paar dagen langer zorgeloos leven!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan