edraket
Legacy Member
https://dl.dropbox.com/u/18984809/Keuzevakken.pdf
Iemand ervaring met sommige vakken van op de lijst?
Iemand ervaring met sommige vakken van op de lijst?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tom1 zei:Dat lijkt mij nogal onlogisch. Dan zou je gewoon iemand kunnen betalen om uw trade secret te stelenen het bekend te laten maken, met als gevolg dat je uw trade secret niet meer moet geheim houden maar het toch beschermd is.
Iemand zijn uitleg klinkt logischer. Maar allebei merci!
WolCoM zei:Man, dat worden nog 4 lange dagen.

Nee, ze is van West-Vlaanderen, maar niet van KnokkeUtred zei:Kheb iemand van Knokke gevonden! Sowieso Nas zijn nicht.

Heb je je daar nu echt mee bezig gehouden om haar te zoeken?Utred zei:Pff. Er zijn er te veel van West-Vlaanderen om te beginnen onderzoeken. En er is maar 1 hete bij.

Ik moet eigenlijk niet veel zeggen aangezien ik die ene van in de bib heb zitten zoeken op Facebook (en gevonden)Utred zei:Nee. Ik zag vandaag toevallig bij iemand dat ze van Knokke was, en kheb net es gekeken hoeveel Westvlamingen er zijn. Moesten er minder zijn zou ik ze wel proberen vinden![]()

Zij was er wel door op alles e!Utred zei:Die van Knokke is een kwenie oe domme, chance dat da uw nicht niet is!
Nas zei:Zij was er wel door op alles e!


KOMAAN E KONIJN WIJ ZIJN ER ALLEMAAL VOOR U!!Utred zei:IK ZOU NOG MOETEN LEREN WANT IK KAN GEEN HOL VAN EEN GROOT DEEL VAN DE STOF MAAR ER HEEFT MIJ NOG NOOIT IETS ZO WEINIG GEBOEID
coldplayke zei:Wat is dat toch weer een onzin met die examenpunten
Iedereen, behalve 1ste bach, krijgt ze op 6 juli online. 1ste bach moet naar Leuven gaan om daar 'aansluitend' te praten met de monitor, willen we onze punten voor zondag 8 juli hebben. Aansluitend betekent dus enorm lang wachten.
En ik heb niet eens een monitor :'''''''''''''''''''''''')
Kunt ge nog een paar dagen langer zorgeloos leven!