Racing_Genk zei:
Vraag: hoeveel kost het normaal om een binnenband te laten herstellen?
Ik ging net bij een fietsenmaker: 16€. Als da overal zo duur is ga ik er zelf wel aan prutsen
Herstelabonnement bij de Vélo: €21 (maar het zou kunnen dat je wel een vélo-fiets moet hebben).
Kwaliteit van de herstelling: niet altijd even beestig
Aantal keer dat je mag gaan: Onbeperkt
Zelfs als ze uwe fiets ni zo goe maken, kunde gewoon teruggaan. Is natuurlijk vervelend, maar wel goedkoop.
Kheb daar vorig jaar twee keer nen binnenband moeten laten vervangen en kheb twee keer gewoon een nieuw wiel gekregen.
Den eerste keer was mijnen binnenband trouwens gepikt. What the hell! Wie pikt er nu nen binnenband



Mijn wiel (achterwiel) was er ni eens afgevezen, maar mijn band wel echt weg