Th1x4nG
Legacy Member
Ben beetje aan het bijlezen over de unif die ik uiteindelijk gekregen heb voor Erasmus. Begint me nog wel aan te staan.
euh?
We are No 1 in Europe and Germany with regards to living standards according to a survey of international students (i-graduate 2010).
euh?


'k Ga wel naar die oefensessiesdingen gaan, wat het ook is. 'k Weet niet eens wat daar nu juist de bedoeling van is.

(En der is ene ni goe terechtgekomen en ze zijn dan komen zoeken me nen helikopter enal!
). Als ge daarna uw rekening afsluit, na het geld over te schrijven, zijn er geen gevolgen (heb hun daarover gemaild) dus ge kunt ook gewoon van hun profiteren maar toch. Weinig zien 10min papierwerk zitten. Ach ja, toch een paar kunnen overtuigen dus toch wat verdiend met gewoon typen/praten. Hehe 
Ik vraag mij dat ook af waarom iedereen bij die grote oplich... banken blijft gaan; terwijl er duidelijk andere en betere zijn.