Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
Ben beetje aan het bijlezen over de unif die ik uiteindelijk gekregen heb voor Erasmus. Begint me nog wel aan te staan.

We are No 1 in Europe and Germany with regards to living standards according to a survey of international students (i-graduate 2010).
:lol: euh?

mla

Legacy Member
Snowyflake zei:
waarom? ge hebt toch nog tot morgen om het in te dienen? :p

Tgoh ja, kzou eerst wel eens willen weten wat het gemiddeld kostenplaatje is van een uitwisseling, maar dat vind ik nergens terug.
Mss sebiet nog met de rapte een dossier bijeen smijten :p
Kvind het alleen wel raar dat professionele bachelors altijd van die zotte locaties kunnen kiezen zoals Zuid-Afrika, Nieuw-Zeeland, Suriname,... en er nog een beurs voor krijgen terwijl academische bachelors precies meestal in europa moeten blijven (indien ge een beurs wilt)

Th1x4nG

Legacy Member
Suriname vind ik ni bepaald een zotte locatie. Gij liever dan ik, zou ik zeggen. :p

Nas

Legacy Member
glashelder zei:
Sociale psychologie staat ook al op mijn no-go-lijstje :unsure: 'k Ga wel naar die oefensessiesdingen gaan, wat het ook is. 'k Weet niet eens wat daar nu juist de bedoeling van is.

Methodologie is skipbaar, vorig jaar één les geweest. 'k Vind Roose te irritant in grote groepen, met z'n arrogant gedrag de hele tijd.

Ik voel mij trouwens niet schuldig als ik voor school werk in plaats van naar de les te gaan ;)
Dat is het net, ik doe niets anders dan films kijken dit semester.

Lorvet

Legacy Member
Jaja, laptopje terug en mijn voorbeeldig bijhouden van de lessen is direct verdwenen. Kan ik eindelijk verder kijken naar The Wire :)

Snowyflake

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ben beetje aan het bijlezen over de unif die ik uiteindelijk gekregen heb voor Erasmus. Begint me nog wel aan te staan.


:lol: euh?

Ge zou content moeten zijn! Alhoewel moet ik toegeven dat ik in mijn zoektocht naar een toffe unief al meerdere keren gelijkaardige uitspraken ben tegengekomen :')

mla zei:
Tgoh ja, kzou eerst wel eens willen weten wat het gemiddeld kostenplaatje is van een uitwisseling, maar dat vind ik nergens terug.
Mss sebiet nog met de rapte een dossier bijeen smijten :p
Kvind het alleen wel raar dat professionele bachelors altijd van die zotte locaties kunnen kiezen zoals Zuid-Afrika, Nieuw-Zeeland, Suriname,... en er nog een beurs voor krijgen terwijl academische bachelors precies meestal in europa moeten blijven (indien ge een beurs wilt)

Wij hebben daar een documentje van gehad hoeveel studenten gemiddeld betalen voor een semester in het buitenland (eten, huisvesting enal) Was iets van 2.000-3.000 in Spanje en andere goedkope locaties en 4.000-5.000 in Zweden en Noorwegen enzo... Weet wel niet of dat het geld was dat ze zelf moesten betalen of wat ze uitgegeven hebben en deel daarvan betaald werd door de beurs...

Tsubasa

Legacy Member
Dit weekend weer weg (met vrienden naar Center Parcs) maar daarna is't voor serieus! :unsure:

Verder, verrassend lastig om mensen te overtuigen bij Keytrade bank te gaan. Nochtans betere rentes dan meeste banken, gratis (ook na 25j), ge krijgt 5 cent per verrichtingen (overschrijven, betalen, afhalen) en ge krijgt deze maand €30 als ge een rekening opent via iemand dat klant is (ik dus :D). Als ge daarna uw rekening afsluit, na het geld over te schrijven, zijn er geen gevolgen (heb hun daarover gemaild) dus ge kunt ook gewoon van hun profiteren maar toch. Weinig zien 10min papierwerk zitten. Ach ja, toch een paar kunnen overtuigen dus toch wat verdiend met gewoon typen/praten. Hehe :p

Alteration

Legacy Member
Ik wou terug wiskunde, maar niet deze wiskunde :sop:
Vorte statistiek. Logaritmen, matrices en dergelijke moeten uitleggen,
omdat niemand er iets van snapte en kon, was toch veel plezanter dan hier zelf te klungelen.

libaros

Legacy Member
Tsubasa zei:
Dit weekend weer weg (met vrienden naar Center Parcs) maar daarna is't voor serieus! :unsure:

Verder, verrassend lastig om mensen te overtuigen bij Keytrade bank te gaan. Nochtans betere rentes dan meeste banken, gratis (ook na 25j), ge krijgt 5 cent per verrichtingen (overschrijven, betalen, afhalen) en ge krijgt deze maand €30 als ge een rekening opent via iemand dat klant is (ik dus :D). Als ge daarna uw rekening afsluit, na het geld over te schrijven, zijn er geen gevolgen (heb hun daarover gemaild) dus ge kunt ook gewoon van hun profiteren maar toch. Weinig zien 10min papierwerk zitten. Ach ja, toch een paar kunnen overtuigen dus toch wat verdiend met gewoon typen/praten. Hehe :p

:offtopic:Ik vraag mij dat ook af waarom iedereen bij die grote oplich... banken blijft gaan; terwijl er duidelijk andere en betere zijn.

Matt.

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Zo veel werk, zo weinig uitgestoken.

Voor het eerst sinds vrijdag nog eens een poot uitgestoken. Productief geweest, twee algoritmes werkend gekregen. Nog een variant implementeren en dat is ook weer klaar, maar zal voor dit weekend zijn. Douchen en slapen, binnen 7h weer op. :sleep:

Atariani

Legacy Member
Volgend jaar verhuizen we (Handelswetenschappen Hogent) van Schoonmeersen naar Mercator... Slaat nergens op >.<

Voor de HW'ers zie ik ook alleen maar nadelen. Kleiner, lelijker, ouder gebouw.. Minder parking, verder van station, ..

Matt.

Legacy Member
profound zei:
Fak, coolste ooit ofzo :eek:

Efkes met wa stof rond uw lijf van een klif op 1.2km hoogte springen en aan 250km/h door de lucht zoeven, goed gek moet je zijn. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan