Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da zijn just de ergste. Als ze idioot simpele dingen vragen moet ge daar echt geen antwoord op gaan geven.coldplayke zei:Normaal denk ik ook zo, maar bij zo'n makkelijke vraag denk ik ook wel van: allé, coldplayke, we zullen eens een efforeke doen![]()
Kandul zei:Is dat niet grauw en lelijk ipv mooi, ruim en hedendaags of vergis ik mij van gebouw?

coldplayke zei:YOU GO GIRL
-alle bovenstaande stijlingsmiddelen vallen onder het patent van UTRED COSMETICS UNLIMITED-
Baats zei:HABE verhuist naar campus Mercator
Gisteren heeft het hogeschoolbestuur beslist dat onze faculteit, in het kader van de nakende integratie van de opleidingen Handelswetenschappen en Bestuurskunde & Publiek Management in de Universiteit Gent, met ingang van volgend academiejaar een nieuwe campus krijgt. Eind augustus-begin september 2012 verhuist HABE naar campus Mercator, op de Henleykaai. We zullen er intrek nemen in een mooi, ruim en hedendaags complex, eveneens op wandelafstand van het Sint-Pietersstation. Trams en bussen stoppen vlakbij. Momenteel is nog niet duidelijk of alle colleges meteen op deze campus
zullen plaats vinden. Het behoort bijvoorbeeld tot de mogelijkheden dat er nog lessen op de campus Schoonmeersen zullen gegeven worden.
Zodra er meer informatie beschikbaar is, brengen we jullie op de hoogte.
Prof. Dr. Frank Naert,
decaan
FFFUUUU for ten minutes. - YouTube

josilirios zei:gij moet u foto's nog posten, ik vergeet dat niet ze!


Nas zei:Ik ga sociale psychologie en methodologie skippen denk ik.
Maar dan voel ik me zo schuldig omdat ik al zo weinig les heb![]()
'k Ga wel naar die oefensessiesdingen gaan, wat het ook is. 'k Weet niet eens wat daar nu juist de bedoeling van is.
Heb ik al lang ondervonden (vorig trimester dus). Lessen steekt ge echt geen zak van op tenzij mss voor de vakken waar er iets meer uitleg voor nodig is.Black zei:Meh geen les vandaag, ben ik de enigste of vind ik die theorielessen met 200 man in de aula zo overbodig als iets ?

Racing_Genk zei:Heb ik al lang ondervonden (vorig trimester dus). Lessen steekt ge echt geen zak van op tenzij mss voor de vakken waar er iets meer uitleg voor nodig is.
Maar als je voor het meest efficienste wilt gaan: een uurke uwen boek leren >>>>>>>> anderhalf uur naar de les gaan. Al valt beiden samen natuurlijk te prefereren![]()
Idd, maarja beiden is teveel van het goede imo. Ipv naar de les te gaan ga ik soms naar de bib en lees ik mijn cursus wat door of vat ik samen. Lekker rustig zonder gezaag.mla zei:Godmiljaar, kzie juist dat het aanvraagdossier voor erasmus ten laatste morgen moet binnen zijn :/. Tzal voor mijn master zijn danad:
