Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

NotoriousP

Legacy Member
aXl_ zei:
was best wel een lastig mondeling. Open boek maar zonder voorbereiding. Dus vanaf het stellen van de vraag mag je even bladeren in je boek naar de juiste pagina en dan begin je maar uit te leggen ^^.

Uhu dat vond ik ook heel moeilijk, wist dat zelfs niet op voorhand (niet goed opgelet blijkbaar). Verscheidene keren de mist ingegaan, wel nog kunnen corrigeren soms, den Heremans heeft mij blijkbaar nog minstens een 7/10 gegeven, meer als verwacht. :p

Lorvet

Legacy Member
Utred zei:
Opnieuw thuisgebleven vandaag:unsure:

Op het slechte pad aan het geraken ja?

Wat vond je van Sabine edraket? Laatste keer dat ze mij in die theorieles zien iig. En die oefeningen zijn ook al 1 grote chaos.

edraket

Legacy Member
Lorvet zei:
Op het slechte pad aan het geraken ja?

Wat vond je van Sabine edraket? Laatste keer dat ze mij in die theorieles zien iig. En die oefeningen zijn ook al 1 grote chaos.

Verschrikkelijke boel :')
Met andere woorden een kutvak.

freakykiller

Legacy Member
GaMe® zei:
Alvast bedankt voor de wallpapers van mevrouw Lima.

't is niets.



Aja juist, ik dacht al nen hoop nieuwe mensen te zien in Toeg Prob, gij waart daar dus één van !

Fighting Hobbit

Legacy Member
Avondland zei:
Normale gang van zaken hoor, dat overplakken. Gebeurt genoeg in de twee richtingen. ;)

Mja, in Leuven overplakt iedereen simpelweg iedereen. Best wel demotiverend als je twee uur lang heel Leuven rondfietst om bij het terugkomen te merken dat de helft van de affiches alweer weg is.

On a related issue, ik heb die hele Anti-NSV beweging nooit goed begrepen. Is het niet constructiever om een constructieve campagne te voeren in plaats van een campagne die louter gericht is tegen een andere vereniging?

Lorvet

Legacy Member
edraket zei:
Verschrikkelijke boel :')
Met andere woorden een kutvak.
Let er ook eens op hoe vaak de assistent "met andere woorden" zegt. Of "dus". Om over zijn accent maar te zwijgen :p

Insanitarium

Legacy Member
noreeeee zei:
Nope ben geen comac! :p

Daarnet 3 met hoodies bedekte skins gezien, die alle affiches en stickers die tegen racisme zijn aan het weghalen zijn in Leuven. Heb ze eventjes gevolgd maar durfde niet te dicht te naderen, aangezien ze een agressieve uitstraling hadden.

Oh, welke partij? :O

Ik moet wel toegeven dat ik wat negatief biased ben over comac, omdat die eens tijdens mijn les over hun ideologie kwamen vertellen.
En dat waren echt kortzichtige uitspraken.

Btw, zijt ge naar het LVSV debat dat deze avond was geweest?

Insanitarium

Legacy Member
Fighting Hobbit zei:
On a related issue, ik heb die hele Anti-NSV beweging nooit goed begrepen. Is het niet constructiever om een constructieve campagne te voeren in plaats van een campagne die louter gericht is tegen een andere vereniging?

Oh, geweldig, daar had ik ook eens een discussie over met iemand die anti-NSV foldertjes aan het uitdelen was. :')
Ik vind het persoonlijk ook wat vreemd.

Nu ik erover nadenk, misschien is het wel irritant als ik met flyerende personen in discussie ga.

noreeeee

Legacy Member
Insanitarium zei:
Oh, welke partij? :O

Ik moet wel toegeven dat ik wat negatief biased ben over comac, omdat die eens tijdens mijn les over hun ideologie kwamen vertellen.
En dat waren echt kortzichtige uitspraken.

Btw, zijt ge naar het LVSV debat dat deze avond was geweest?

Nja jammer genoeg gooien de professoren ons buiten als we het niet in 5 minuutjes vertelt krijgen. Ikzelf ben van de ALS (Actief Linkse Studenten).

Ik dacht dat het LVSV debat woensdag is? Ik zou graag komen maar heb woensdagavond les in het CLT.

Wij vinden het helemaal niet erg als je met een flyerend persoon van ons probeert een discussie aan te gaan. Dit is wat we juist zoveel mogelijk proberen te doen. Als je ALS'rs ziet flyeren (rode flyer, met ANTI-NSV op) is de kans groot dat ik daarbij ben! Kom gerust iets zeggen, ben 'normaal' gebouwd en heb vaak een zwarte leren jas aan en heb kort bruin/zwart haar, heb een iets donkerdere huidskleur want ben half Marokkaan!

noreeeee

Legacy Member
Fighting Hobbit zei:
On a related issue, ik heb die hele Anti-NSV beweging nooit goed begrepen. Is het niet constructiever om een constructieve campagne te voeren in plaats van een campagne die louter gericht is tegen een andere vereniging?

We doen een heel jaar lang constructieve campagnes maar dat komt gewoon niet in media/belangstelling. Tis blijkbaar juist het doelpubliek dat smult van een ANTI-NSV betoging want dat is de enigste campagne die wat gaat leven onder de studenten.

Iemand

Legacy Member
Bwa,

Als ik kijk hoe NSV in Gent behandeld werd mbt tot de toetreding tot het PFK of wat is het daar. Links speelt daar toch een trieste rol in imo.

De waan van superieure moreel stoorde mij mateloos. Democratie werd beperkt tot bepaalde waarden die door links correct geacht werden. Blij dat ze erkend zijn, ondanks ik het niet eens ben met het uitgedragen gedachtegoed van hen.

Nas

Legacy Member
't Is fucking half twee en die bakvissen van het kot hier naast zijn nog altijd aan het tetteren.
WOT DA FUQ

NotoriousP

Legacy Member
Fighting Hobbit zei:
On a related issue, ik heb die hele Anti-NSV beweging nooit goed begrepen. Is het niet constructiever om een constructieve campagne te voeren in plaats van een campagne die louter gericht is tegen een andere vereniging?

Ben je nu een rationele verklaring aan het zoeken voor het gedrag van een linkse groep? :)

Cadiuro

Legacy Member
Beetje teleurgesteld, heb lang niet zo'n fijne avond gehad als gehoopt. Twas ni echt slecht (op de Maes na dan), maar... Kweet ni, er mankeerde iets.

Eh.

Enfin, pas om 11uur les, dus da's sowieso niet slecht.

Insanitarium

Legacy Member
noreeeee zei:
Nja jammer genoeg gooien de professoren ons buiten als we het niet in 5 minuutjes vertelt krijgen. Ikzelf ben van de ALS (Actief Linkse Studenten).

Ik dacht dat het LVSV debat woensdag is? Ik zou graag komen maar heb woensdagavond les in het CLT.

Wij vinden het helemaal niet erg als je met een flyerend persoon van ons probeert een discussie aan te gaan. Dit is wat we juist zoveel mogelijk proberen te doen. Als je ALS'rs ziet flyeren (rode flyer, met ANTI-NSV op) is de kans groot dat ik daarbij ben! Kom gerust iets zeggen, ben 'normaal' gebouwd en heb vaak een zwarte leren jas aan en heb kort bruin/zwart haar, heb een iets donkerdere huidskleur want ben half Marokkaan!

Zal zeker gebeuren :D Ahh, nice, ik dacht dat het dinsdag was, en was er niet naartoe gegaan omdat ik dinsdag les heb in het CLT.
Welke taal leert ge? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan