Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aXl_ zei:was best wel een lastig mondeling. Open boek maar zonder voorbereiding. Dus vanaf het stellen van de vraag mag je even bladeren in je boek naar de juiste pagina en dan begin je maar uit te leggen ^^.

Utred zei:Opnieuw thuisgebleven vandaag![]()
Lorvet zei:Op het slechte pad aan het geraken ja?
Wat vond je van Sabine edraket? Laatste keer dat ze mij in die theorieles zien iig. En die oefeningen zijn ook al 1 grote chaos.
GaMe® zei:Alvast bedankt voor de wallpapers van mevrouw Lima.
Avondland zei:Normale gang van zaken hoor, dat overplakken. Gebeurt genoeg in de twee richtingen.![]()
Let er ook eens op hoe vaak de assistent "met andere woorden" zegt. Of "dus". Om over zijn accent maar te zwijgenedraket zei:Verschrikkelijke boel :')
Met andere woorden een kutvak.

noreeeee zei:Nope ben geen comac!
Daarnet 3 met hoodies bedekte skins gezien, die alle affiches en stickers die tegen racisme zijn aan het weghalen zijn in Leuven. Heb ze eventjes gevolgd maar durfde niet te dicht te naderen, aangezien ze een agressieve uitstraling hadden.
Fighting Hobbit zei:On a related issue, ik heb die hele Anti-NSV beweging nooit goed begrepen. Is het niet constructiever om een constructieve campagne te voeren in plaats van een campagne die louter gericht is tegen een andere vereniging?
Insanitarium zei:Oh, welke partij? :O
Ik moet wel toegeven dat ik wat negatief biased ben over comac, omdat die eens tijdens mijn les over hun ideologie kwamen vertellen.
En dat waren echt kortzichtige uitspraken.
Btw, zijt ge naar het LVSV debat dat deze avond was geweest?
Fighting Hobbit zei:On a related issue, ik heb die hele Anti-NSV beweging nooit goed begrepen. Is het niet constructiever om een constructieve campagne te voeren in plaats van een campagne die louter gericht is tegen een andere vereniging?
Fighting Hobbit zei:On a related issue, ik heb die hele Anti-NSV beweging nooit goed begrepen. Is het niet constructiever om een constructieve campagne te voeren in plaats van een campagne die louter gericht is tegen een andere vereniging?

noreeeee zei:Nja jammer genoeg gooien de professoren ons buiten als we het niet in 5 minuutjes vertelt krijgen. Ikzelf ben van de ALS (Actief Linkse Studenten).
Ik dacht dat het LVSV debat woensdag is? Ik zou graag komen maar heb woensdagavond les in het CLT.
Wij vinden het helemaal niet erg als je met een flyerend persoon van ons probeert een discussie aan te gaan. Dit is wat we juist zoveel mogelijk proberen te doen. Als je ALS'rs ziet flyeren (rode flyer, met ANTI-NSV op) is de kans groot dat ik daarbij ben! Kom gerust iets zeggen, ben 'normaal' gebouwd en heb vaak een zwarte leren jas aan en heb kort bruin/zwart haar, heb een iets donkerdere huidskleur want ben half Marokkaan!
Ahh, nice, ik dacht dat het dinsdag was, en was er niet naartoe gegaan omdat ik dinsdag les heb in het CLT.
coldplayke zei:Hoe schattig
Utred gaat naar school, de nieuwe Tini-boekjes :3

coldplayke zei:Hoe schattig
Utred gaat naar school, de nieuwe Tini-boekjes :3
